Appartement Olympiastersterster

7.7Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

7.7Goed

• 6.4Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

199 reviews over Appartement Olympia

• 9LI08-09-2019

Ontspannen genieten !

Van hartelijke ontvangst tot vrolijk uitzwaaien genoten hier ! Zoals vaker te lezen ; verwacht geen luxe . Verheug je daarentegen op een fijn , schoon ( dagelijkse basis schoonmaak , regelmatig schone handdoeken en beddengoed ) op fietsafstand van Kos-stad. Omgeven door rust , ongerept strand op 50 meter. Fietsend in 10 minuten bij heerlijke stranden, restaurantjes. Zwembad is ruim, schoon en altijd plek op een bedje . Eigenaars zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 1Jonas26-08-2019

"SCHANDALIG"

Olympia-appartements is het slechtste hotel waar ik in jaren ben naar toe geweest. Ten eerste zit de airco niet inbegrepen in de prijs, en voor de prijs die je betaalt mag dat wel volgens mij. Het is 5 euro voor de airco aan te leggen per dag. Wij hebben daar een boete voor gekregen omdat we de airco hebben aangelegd zonder dat we dat bijgeboekt hadden, maar daar is er ons niks van gezegd. Op het einde van onze reis moesten we plots 30 euro per kamer betalen, in totaal 90 euro. De reden dat de baas hier voor gaf was dat we vuil waren en regels hadden overtreden, terwijl wij elke avond zelf ons terras mochten kuisen want dat werd niet gekuist voor ons. Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat de gastvrijheid van Anna en haar man op niets slaat. Je moet gewoon voor alles betalen. Als laatste wil ik wel nog de kuisvrouw bedanken, zij was wel vriendelijk en ik hoop voor haar dat ze snel een ander hotel vindt om in te werken.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8RD de Snaijer19-08-2019

Fijne vakantie gehad. ( 11 dagen)

Zeer klantvriendelijke mensen, mooi zwembad waar je lekker kunt snacken/eten. Genoeg schone handdoeken en bed word geregeld van schone lakens voorzien door een vriendelijke medewerkster. Lekker rustig gelegen, Kos stad 5-10 minuten fietsen over fietspad. Prijs kwaliteit volgens mij in verhouding. Alleen jammer van al dat zwerfvuil op Kos..., ( niet op appartementen terrein , daar was alles netjes) Weg met plastic!!!

• 4Frank17-08-2019

Dit complex nooit meer.

De appartementen zijn zeer verouderd. Douchegordijn met vieze bruine rand, roest op de koelkast en vreemde substantie op de kledingkast. Leidingwater is zeer licht bruin en kun je niet drinken en geeft een rare geur af. De handdoeken voelen aan als schuurpapier en vertonen gaten. De schoonmaak van het appartement is niet zoals ik gewent ben op Kos. De airco werkt goed ( 30 euro per week) Het zwembad is wel erg fijn en is niets op aan te merken, hoewel de randen wel een karcherbeurt mogen gebruiken. Het complex wordt beveiligd middels camera's, maar die staan ook op de balkons van de appartementen gericht en zo kan de eigenaar iedereen in de gaten houden. ( iets wat ik een beetje vreemd vind) In de 8 keer dat ik op Kos ben geweest is dit mijn slechte locatie ooit.

• 10Kelly17-07-2019

De sfeer is hier geweldig! Anna en haar man zijn zo gastvrij, vriendelijk, gezellig en behulpzaam. Ze organiseren om de zo veel dagen een BBQ, echt een aanrader om heen te gaan! Zo gezellig en leuk om de andere Nederlanders zo beter te leren kennen/samen te dansen bij de Griekse avond. Mooie appartementen en goede fietsen te huur voor maar 3,- per dag per persoon. Lekker rustig aan het zwembad en de zee is ook dichtbij. Ook goed te doen om naar Kos stad of de supermarkt AB te fietsen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Miranda14-07-2019

Wat een geweldig appartement. Anna zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Supergezellig, prachtig zwembad en een fantastische sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Gerda03-06-2019

Genieten !!

Mooi fijn appartement Prachtig gelegen Alles wat je nodig hebt is er Mooi zwembad En hele lieve eigenaars die je een warm thuiskomst geven Verwacht geen luxe Maar alles wat je nodig hebt is aanwezig

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Yvonne11-05-2019

Voor herhaling vatbaar !!

Kleinschalig appartementencomplex, waar alleen Nederlanders verblijven. De basic appartementen zijn toe aan een renovatie, maar voldoen omdat je in principe buiten leeft. Er zijn prima bedden. De ontvangst van Anna en Gladius was hartelijk en warm. De BBQ-avond is leuk met een klein stukje folklore.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Ellen09-05-2019

Geweldig

Wat een warm welkom! En dat gevoel van welkom zijn is de hele vakantie gebleven. Ja het is aan renovatie toe maar het heeft ons aan niets ontbroken. Het is schoon, iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Fijn zwembad. Vers brood en groenten bij een winkel om de hoek. Alles ligt op loopafstand en wil je iets verder dan is de fiets het aangewezen vervoermiddel. Taxi naar Kos haven is zeven euro.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Monique Janssen03-05-2019

Geweldige vakantie gehad

Goede kwaliteit prijsverhouding, in april is het nog wat aan de koude kant, had een trui aan in bed zo koud, theedoeken meegenomen, verder is alles aanwezig en de mensen van het hotel zeer vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

25 tips over Appartement Olympia

• André, 27-04-2014

huur een fiets of een scooter. je bent ongeveer 1 km van Kos stad.

• lies57, 27-09-2013

huur een fiets bij moto fessaris emerald. prima service en zit op het hoekje als je richting de hoofdstraat loopt. heerlijk eten bij Istros

• Johan, 05-10-2013

Huur de fietsen bij Emerald, om de hoek bij de grote weg, wij boekten bij Corendon met 3 dagen gratis een fiets maar dat krijg je bij deze verhuurder ook! 2 fietsen voor 2 weken € 50,- Wil je naar Zia ga dan met de lokale bus (€ 2,- pp) en niet op dinsdag of vrijdag want dan komen de bussen van de eilandtour en is het erg druk. Een boottocht boek je rechtstreeks aan de haven dus niet via je reisorganisatie. (€ 25,- pp) Ook de Griekse avond boeken bij lokale kantoortjes (€ 35,- pp)

10 vragen over Appartement Olympia

• Miranda Ruijtenburg, 03-11-2018

Race fietsen

Wij lezen over de vele fietsverhuurders ; wij zouden graag volgend jaar een weekje gaan fietsen op Kos , maar dan het liefst op een race fiets ; weet iemand of deze ook aangeboden worden bij de verhuurbedrijven ?

• Par Dede, 17-06-2018

matrassen

Hallo, Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Olympia Appartements in Kos. Nu las ik dat als je een "Woelwater" bent je beter een een hoeslaken kunt meenemen omdat de onderlakens aan de korte kant zijn. Mijn vraag: Hebben ze hier gewoon 1 persoonsbedden / matrassen of twee persoons, i.v.m met maat hoeslaken.

alvast bedankt

• C.T. Werts, 26-01-2018

Winkels

Zijn er op loopafstand ook winkels en terrasjes?

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig