Appartement Olga

Appartement info

0Tonen op kaart

13 Reviews over Olga

• 7L19-09-2011

Verzorgd, Personeel af en toe onvriendelijk.

Mooi en verzorgd hotel, net zwembad en mooi aangekleed. Bij aankomst lagen er handdoeken voor 1 dag. Deze worden max. 3 dagen per week verschoond. Verder wordt de kamer elke dag redelijk goed schoongemaakt. Het ziet er verzorgd uit, alleen het personeel is wat minder. Wij misten bij aankomst borden, bestek, glazen en een kussen. Na 5 keer vragen werd het dan eindelijk geregeld. Het ligt buiten het centrum, dus een fiets huren is een pré, maar fietsen langs de zee is totaal geen straf. Er is een supermarkt op loopafstand.

• 7Chantal Winkelman24-09-2009

Jammer!

De appartementen zijn ruim, maar bizar ingedeeld. Je hebt geen fijne plek om te koken en het servies is smerig bij aankomst. Toiletrollen moet je zelf kopen, want je krijgt (als je geluk hebt) 1 rol bij aankomst. Het balkon is wel prettig. Het zwembad is schoon en verder prima, maar weing bijzonders. Het appartement ligt op flinke loopafstand van het centrum, dus een fiets huren is aangeraden. Dit kan vlakbij het hotel. Olga is een knorrepot en je moet vooral niet te veel aan haar vragen. Overigens is klagen over het blafgrage hondje van haar jonge medewerker ook niet gewenst. Deze jonge mevrouw die non/stop in het hotel werkt heekft een hondje (ik ben gek op dieren), maar het beestje blaft veel, en vooral 's nachts! Toen wij een hond wilde meenemen vanaf Kos naar Nedreland, mocht deze niet de laatste nacht in het hotel verblijven. Helaas kon het niet anders, dus hebben we de hond toch laten verblijven. Het werd niet gewaardeerd en ze waren niet bereid hieraan mee te werken.

• 7Michel & Monique27-08-2009

Gezellig appartement

mn vriend en ik zijn samen met wat vrienden hier op vakantie geweest, en het was eerst lekker rustig, we hadden het zwembad voor ons zelf. maar een paar dagen erna was het een beetje te druk. je kunt er lekkere cocktails drinken in rond om het zwembad. hat was best een stukje lopen naar het centrum, maar het is en mooie omgeving. en anders kun je met een busje heel goedkoop naar het gezellig centrum.

• 7Joyce13-08-2008

Geen topper!

Apppartementencomplex ziet er goed uit, helaas valt de kamer zelf behoorlijk tegen. Erg klein keukenblok, valt niet op te koken. Servies nog vuil. In dezelfde ruimte staat 1 bank, verder geen meubilair. Badkamer al vies bij aankomst, tandpasta-spetters zaten nog op de spiegel van vorige gasten, om over het toilet maar te zwijgen. Slaapgedeelte ziet er beter uit. Ook balkon is prima van formaat met een goed zitje. Helaas slechte schoonmaak ondanks flinke fooi. 1 maal schone handdoeken gehad (1 p.p) en 1 rol wc papier voor het gehele verblijf. Er wordt tussendoor alleen een dweil over de vloer gehaald en de bedden opgemaakt. Geen enkele keer wordt de badkamer gedaan. Zwembad is prima, houtenligbedden. Olga had een niet al te best humeur, vragen konden niet gesteld worden. Ligging is prima, mits je fietsen huurt. (tegenover het complex te regelen, 15 euro voor een hele week!) Supermarkt op loopafstand. Kos is aan te raden, dit alleen boeken met aanbiedingsprijs. Meer ist niet waard.

• 8A. Hofstra01-10-2007

Appartement ziet er keurig uit. Zwembad heel erg mooi. Niks te klagen over schoonmaak. Ook 2 keer schone handdoeken gekregen, wij verbleven er 8 dagen.

oké. onze wc spoelknop zat los, maar hij doet het toch! Wij hadden de electriciteit eraf, kapot lampje was de oorzaak. Binnen 5 minuten was het weer klaar. En ik ben ook gewoon naar Olga gegaan.

Misschien de manier waar op je iets zegt/vraagt, zal schelen. Wij hebben geen problemen gehad met Olga en de rest van het personeel.

Als je slim bent dan ga je trouwens naar de bijeenkomst van je reis organisatie, wij werden met de bus opgehaald. Naar het centrum gebracht. En hebben vanaf daar onze gratis fiets opgehaald. En zijn we terug gefietst.

wij zouden deze accomodatie zo weer boeken. Geen probleem.

• 8A.Houtzager29-09-2007

Erg jammer dat in zo'n aardig comlex de service laat afweten. Er werd erg slecht schoongemaakt. In de 11 dagen dat we daar verbleven is geen enkele keer het bed verschoond en ook werd de badkamer ( toilet, wastafel en bad) NIET schoongemaakt. Ook toiletpapier was niet aanwezig en moest je zelf kopen. Bij het zwembad zijn houten ligstoelen, maar geen matrasjes. Bij navraag ( je moest niet zo zeuren, kregen we de indruk) bleken die niet aanwezig te zijn en waren we genoodzaakt om 2 luchtbedden
    Bij dit appartement konden we gratis gebruik maken van een fiets voor 3 dagen, overigens prima fietsen, maar we moesten ze ophalen in Kos-stad en dat was toch wel meer dan 40 minuten lopen van het appartement. Erg jammer dat de fietsen niet klaar staan bij het appartement als je aankomt. Verder een prima vakantie gehad, maar dit moest ik toch even kwijt.

• 8H. Heida27-09-2007

Het appartement is ruim en vrij nieuw. het zwembad is mooi!

De appartementen zijn gelegen in een rustige buitenwijk van de stad. Het centrum van de stad is op loopafstand (20 min), maar fietsen huren is aan te raden.

Olga is een verhaal apart. Haar humeur loopt uiteen van zeer vriendelijk tot zeer chagrijnig, maar op zich lijkt me dat geen reden om hier niet de vakantie te boeken. Tevens houdt het schoonmaken van de kamer niet over en ook dit personeel is niet erg vriendelijk. Overigens waren wij er aan het einde van het seizoen, wellicht dat dit de reden was...

In de hotelkamer was de doucheknop stuk en de doorspoelknop van de WC. Tevens was het warme water op aan het einde van de dag zo leek het. Een beetje met de Griekse slag zullen we maar zeggen.

Ondanks dit alles zou ik er zo weer gaan boeken! Kos is een heerlijk eiland. Aanrader!

• 5maurice13-09-2007

is echt totaal niets!!!!!, de kamers zijn vies bij aankomst, zeer veel ongedierte het stikt er van de muggen, spinnen en kakkerlakken. je ziet alleen iemand van het complex wanneer je aankomt en weer weg gaat verder moet je het maar zelf uitzoeken.

• 8Fam. Brand31-08-2007

12-8 / 26-8-2007 Mooie appartementen en de ligging is rustig.Wordt 2x in de 14 dgn vloer gedweild, om de 4/5 dgn 3 schone handdoeken(erom vragen) de rest werd niet schoongemaakt, wel iedere dag de prullenbak(met onze plastic tasjes)Beddegoed 12dgn mee moeten doen,airco €10,-p/d,geen wc papier,Olga heeft een hekel aan nederlanders en praat alleen engels als ze geld moet hebben.Voor de rest negeert ze je door gewoon te zeggen"I don't want to hear you".Dochter is wel aardig maar de schoonmaakster is niet te vertrouwen(berg je spullen goed op).Onze touroperator doet er niets aan en plaatst onze negatieve reactie expres niet op hun site.Toont aan dat het hun ook om de centen gaat.Een prachtig complex, maar helaas een afrader.(wij dachten ook dat zal wel meevallen). Niet dus.

• 8Niels van der Plas21-08-2007

Het appartement ziet er keurig uit. De kamers zijn ook erg ruim en zien er goed verzorgd uit. Alleen de keuken liet af en toe wat te wensen over. Het ging dan vooral over de inhoud van de keuken. Zwembad was ook mooi! Alleen een slecht punt was de service van Olga. Wanneer haar hulp nodig was dan werd ze ineens wel heel erg bot. De handdoeken werden één keer in de week verwisseld. Dit is toch wel erg weinig. Ook moesten wij doorgeven hoe laat we thuis waren. En boven alles kregen we een éénkamerappartement terwijl we voor twee kamers geboekt hadden. Hier werd door Olga geen oplossing voor bedacht. We moesten maar tevreden zijn. Ze begreep eigenlijk niet waar we over klaagden. Dus de service was niet goed, maar het appartement was super. De dochter van Olga was overigens wel erg vriendelijk. Dus wanneer zij het overneemt dan komen we zeker terug! Eiland is verder ook erg leuk

Appartement Olga info

Veilig betalen met