Appartement Oasis

GriekenlandKosKos-Stad

6.7VoldoendeScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

6.7VoldoendeScore uit 9 reviews
  • 5.6Inrichting
  • 6.8Ruimte

Appartement info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

14 Reviews over Oasis

• 6Willem Rebers19-09-2019

Het stadje wel, maar Oasis nooit meer

Dat het Oasis hotel op een goede ligging was, maar de accommodatie niet zo goed. Kookplaatje zeer slecht, pannen en serviesgoed en bestek een allergaartje .Douche zeer klein met beschimmeld douchegordijn , dat lekker tegen je aan kwam.Douchekop was niet op te hangen, wat dan problemen gaf met haarwassen.Bedden waren goed en het zwembad ook.

• 7Lenie16-09-2019

Mooie ligging

Basis appartement met mooi zwembad , weinig vriendelijke eigenaren die slecht Engels spreken. Wordt prima schoongehouden maar keuken materiaal is onvoldoende.

• 6Ja9603-08-2017

Matig

tigaki is gezellig 1 winkelstraatje met restaurants en winkeltjes waar je over het algemeen veel hetzelfde kan kopen. strand is op 10 min lopen. kun je een strandbedje voor ongeveer 4 euro pp huren. Het is prima te fietsen hier. Kos stad op 12 km. Een taxi is snel geregeld of met de bus kan ook oasis app is ons tegengevallen. De kamer was niet schoon! Voor een fam.kamer te weinig stoelen op een klein balkon. Borden en bestek etc gaat helemaal nergens over te weinig en vies. Bedden zijn vrij hard. Wel schone lakens iedere drie dgn de handdoeken elke dag nieuw. Het is zeer rustig en niets te beleven vooral voor jeugd is het niets. WiFi alleen bij de receptie. Personeel is aardig en behulpzaam. Ontbijt is sober 2 broodjes. Cake en koffie of thee Voor 5 euro pp. Conclusie. Saai. Te stil. Vies op de kamers. Geen fam.hotel. Strand is netjes. Restaurants ok. Zou het niet weer kiezen en/of aanraden bij vrienden

• 7Alma6527-08-2013

Goede rustige ligging.

We zaten in appartement Oasis in het dorp Tigaki op Kos. Fijn zwembad en rustig gelegen met een weids uitzicht. Mooie zonsondergang te zien vanuit het balkonterras. Via een pad loop je zo naar het levendige centrum. Via de gezellige hoofdstraat loop je zo naar het strand. Lieve ontmoetingen met aanhankelijke straatkatten. Je kunt ook vele prima excursie's boeken in Tigaki. Verder is er een goede busverbinding naar o.a. Kos stad. We hadden een heerlijke vakantie!

• 8Angelique en René06-02-2012

Kleinschalig complex

Kleinschalig complex met alleen maar laagbouw appartementen. Kamers zijn niet heel ruim, maar je leeft voornamelijk buiten, dus geen probleem. Badkamer zit helaas geen raam of afzuiging in, dus kan vochtig zijn.

Verder is het zwembad erg lekker en een aangename afkoeling, omdat het app. redelijk ver van zee ligt.

Leuk restaurant en aardige bediening. Huur een auto of een scooter om naar Kos stad te gaan, want lopen is wel erg ver ( +/- 1,5 uur ).

• 0Daniel Smit22-08-2008

Prima

Ben er in 2000 geweest,Beetje ver van het centrum vooral als je elke avond wilt stappen maar verder prima...Goed zwembad,je mocht daar gewoon bommetjes maken...

• 8Marcel Nelen08-12-2005

Wij zijn hier in 2003 geweest en ik heb er een hele goede vakantie gehad. Het eten in het restaurant bij het zwembad was top. De eigenaar was misschien een beetje chagrijnig maar voor de rest heb ik over dit appartement helemaal niets te klagen.

• 9Mandy13-07-2005

Nou wij zijn hier in 2002 geweest, en wij hebben het hier heel erg naar onze zin gehad!! De eigenaar en zijn zonen waren erg aardig, het eten was goed, gewoon een top vakantie!

• 1diana13-06-2005

het is al een lange tyd geleden dat wij er geweest zijn 1997 maar je kan beter zo je geld in de sloot gooien wat een armoedig zooitje was het daar met een zeer onvriendelijke eigenaar nee nooit en dan ook nooit meer oasis voor ons het was inderdaad een oase haha

• 10anita11-06-2005

wij zijn hier in 1996 geweest en toen was het er heel schoon. ook was de eigenaar toen heel aardig. de lokatie is rustig en ligt veraf maar met de fiets is alles goed bereikbaar. wat de wensen van andere betreft wat wil je voor zo weinig geld "5 sterren"? vergeet dat maar hoor!!! wij passen ons aan !!!! als je 5 sterren vakantie wilt, moet je all-in boeken voor 1300 euro. groetjes. een "wel" tevreden oasisliefhebber.

Appartement Oasis info

Facilities

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij