Aparthotel Nefeli

4.3Onvoldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

4.3Onvoldoende

88 reviews over Aparthotel Nefeli

• 2019
    2A Simonse07-09-2019

Nooit meer.

Dat deze lokatie absoluut geen all-in lokatie is. Er is geen animatie, geen tafeltennistafel, een pooltafel waar je voor moet betalen, er is daar niets te beleven. Het eten is heel summier en van buitengewoon slechte kwaliteit. Het warme eten is koud en het koude eten is warm. Het strand waar je naar toe kan lopen is onbegaanbaar. Slechter gaat u het niet meemaken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Lisa29-07-2019

Gezellig

Wij zijn overgeplaatst vanuit een ander hotel, omdat deze heel vies was. Eerst konden we de volgende ochtend pas bij Nefeli komen maar al snel werden we gebeld dat we direct mochten komen! De kamer meisjes waren speciaal gekomen om de kamer goed schoon te maken zodat we toch nog een leuke vakantie zouden hebben. Aardig personeel, eten is goed maar wel koud.. het frisdrank automaat was kapot waardoor we om 11 uur al aan de bier/wijn/water moesten... verder was alles prima! Je moet wel All in nemen want in de buurt zijn geen eettentjes en de supermarkt is 20 min lopen...

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Andre24-06-2019

Fantastische

Vakantie in kos (neffeli hotel). We hebben een hele fijne vakantie gehad met heerlijk eten met veel keus. Gezellige bediening en heel gastvrij personeel. ZEKER MARIA IS EEN LEUKE SPONTANE MEISJE. Staat altijd klaar en regelt alles. Komen zeker terug (zeker voor MARIA). Dit hotel krijgt een vette 10 ......... kusjes

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    5Marja08-11-2018

Hotel nooit meer

Ik snap werkelijk niet dat dit hotel 4 sterren heeft. We kregen onze kamer aangeboden maar er was geen electriciteit,kregen daarna een andere kamer maar daarnaast het zelfde probleem. Bij de derde kamer hadden we geluk het licht werkte. Kamers zijn groot maar zien er niet uit. Koelkast staat op het tafeltje stopkontact is open levensgevaarlijk. Er zat een gat in de vloer waar plastic in was gestopt en we s’avonds geknaag hoorde 🤭we hebben in een week 2 x warm water gehad verder moesten we lauw douchen. Mooi groot zwembad maar veel ligbedjes zijn stuk. Bar bij het zwembad was dicht maar zag er opknipt uit. Veel achterstallig onderhoud en werkelijk heel erg ongezellig. Strand wat op loopafstand is is vies en smal. Je moet echt fietsen huren en naar kos-stad gaan. Daar is het heel gezellig en is wel mooi strand aanwezig.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Ria Sterrenburg15-10-2018

Nooit meer.

Ten eerste , de foto's die je ziet zijn van 2 jaar terug en de vorige eigenaar, +/_ 2015. Deze mensen die het nu runnen vinden wij niet geschikt voor een Hotel. Er is veel achterstallig onderhoud. Kamers zijn best groot maar de matrassen Vreselijk we hebben een dubbel geslagen deken onder het laken gelegd maar dan nog voel je de vering. Schoonmaak redelijk wel elke dag, om de dag schone handdoeken. Eten redelijk voor de prijs die je betaald, ontbijt op de Engelse af gestemd . Wij waren de enige Nederlanders. Zwembad is groot, genoeg ligbedden en parasols. Hotel ligt best wat afgelegen van restaurants, dus een fiets is een aanrader, je kan goede fietsen in de omgeving huren en het is niet duur 2 fietsen voor 1 week ongv. 35 euro. Kos stad erg druk verkeer, Boulevard aan de haven is nog steeds stuk vanwege de aardbeving 2017. Algemene indruk in vergelijking met andere eilanden die we bezocht hebben, Kos nooit meer.

Gereisd met partner in september 2018

• 6M. de Leeuw19-09-2018

Nooit meer

Wij hadden nov 2017 reeds geboekt voor half aug 2018. 2 gerenoveerde kamers naast elkaar i.v.m meereizende pubers (14 en 18). De meiden moesten twee nachten, 2 km verderop verblijven aan de hoofdweg hotel Laura, dat maar 2 sterren heeft. Ter compensatie fietsen gekregen, die alles behalve veilig en goed waren. We kregen geen gerenoveerde kamers, maar basiskamers. Nadat de meiden de kamer eindelijk kregen, was de douchekop stuk, werd volgende vervangen, maar kon niet meer opgehangen worden. We hadden halfpension, eten was altijd lauw, ook als je op tijd was. De smaak was goed, dat weer wel. De bar bij het zwembad had weinig te bieden. Freddocino's, irish coffee etc kon niet gemaakt worden i.v.m. stuk apparaat. De jongen 's middags achter de bar (17 jaar), had geen oog voor de gasten, alleen voor vrienden of jonge meiden. van de 12 dagen, 3 avonden koude douches gehad, 2x het cappuchinoapparaat kapot tijdens het ontbijt. Een kenau van een

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Dijkstra28-06-2018

Helemaal prima; aanrader

Een kleine en gezellige locatie. 2 laags appartementengebouw. Mooi groot en diep zwembad. Genoeg ligbedden en mooie ruimte erom heen waar je kunt liggen. Kamers groot genoeg; bedden prima; douchebad met lekkere harde straal; wel lauwwarm water, maar met die warmte wel lekker. Airco deed het niet, maar hadden we ook geen behoefte aan. Elke dag schone handdoeken en kamers goed schoongemaakt. Uitstekend ontbijt. Erg vriendelijk personeel. Leuk barretje waar je ook 's avonds lekker kunt zitten. 1 x per week een Griekse avond en een buffet waar je aan kunt deelnemen. Lekkere rustige omgeving en met de fiets ben je zo in Kos-stad en Lambi strand.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9EvelienKramer23-05-2018

Wij komen hier zeker terug!

Geweldige service en echt goed Grieks eten! De kok er heeft duidelijk verstand van. De kamers waren prima, niet heel luxe maar alles wat je nodig hebt is er en het is schoon. Iedere dag waren de bedden opgemaakt en hingen er schone handdoeken. De eigenaren denken erg met je mee en zijn ontzettend behulpzaam en vriendelijk . Met de fiets zit je overal erg dichtbij en je zit niet midden in de drukte, heerlijk. Wij komen zeker terug naar dit heerlijke plekje.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9Tineke Kreeft08-10-2017

Hele fijne vakantie gehad door personeel van hotel

Personeel is heel aardig, heel behulpzaam, zijn bezig om de kamers te renoveren.Het is een gemoedelijk hotel en zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Angela18-05-2017

Ontspannend

Erg vriendelijk personeel en goed eten. Alles schoon en netjes. Op de fiets zit je zo in Kos stad en de bus halte zit om de hoek. De kamers in het hotel waren wel gehorig en de matrassen zijn echt aan vervanging toe.

Alleen gereisd in mei 2017

Aparthotel Nefeli info