Hotel Mitsis Summer Palace Beach

Hotel Mitsis Summer Palace Beach

8.3Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 603p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie

193 reviews over Hotel Mitsis Summer Palace Beach

• 2018
    3Fam.Eleveld21-10-2018

Nooit meer, dit hotel is de naam Mitsis niet waard

Wij waren gasten van Mitsis Ramira Beach, prima hotel in Kos en men vroeg ons of wij ook een ander Mitsis hotel wilden verkennen. Onze tip Nooit doen van ruilen komt huilen. wij deden het en het was vreselijk. Mitsis Summer Palace hotel is door de steile hellingen en de vele steile trappen ontoegankelijk voor heel veel mensen. Voor mijn man die hart en longpatient is zijn trappen en bergen een hel. Personeel aan de receptie totaal geen empathie. Een all inclusief hotel waar je geen verse fles water krijgt, nee met de lege fles moet je naar de bar dan vullen ze die. Met gevolg 2 dagen dood ziek. De mensen van de receptie vertellen je dan lachend dat dit echt niet komt door het water. Mensen die aan de balie kwamen met klachten werden allen afgewimpeld met een brede lach op hun gezicht. We hebben al veel gereisd ook door Azië maar dit hebben we nog nooit mee gemaakt. Er was altijd voldoende vers water in nieuwe flessen.

Summer Palace Guest Relations, Διευθυντής, 23-10-2018

Dear Fam. Eleveld,

Thank you for your feedback. We are sorry to read that some aspects of your stay with us didn't met your personal expectations. Please note that Summer Palace is build on a hill providing magnificent sea views, therefore there are many steps which is mentioned in all our descriptions. Bottled water is refilled every second day, and for our club members daily.
    The majority of our guests praise us for our hospitality and friendliness, nonetheless please accept our apologies if you felt that this was not the case for the service we provided during your stay.

With kind regards

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 6Mirjam05-09-2018

voor ons niet meer

Dit hotel zullen we nooit meer bezoeken. Het hotel ligt afgelegen, hadden zelf een week een auto. Het personeel is vriendelijk gastvrij en behulpzaam. maaaar Zoveel trappen en steile hellingen heb ik nog nergens meegemaakt. Er waren 2 liften die regelmatig buiten gebruik waren en om bij de lift te komen moest je eerst weer een flinke trap af. Er was op locatie weinig te beleven, ook erg weinig zitplaatsen om in de avond even buiten nog wat te drinken, geen animatie het hotel is nodig aan renovatie toe, deuren hangen scheef, kraken sluiten slecht, bij het binnen zwembad ziet de gevel er vervallen uit.Wel goede schoonmaak van de kamers. Het eten vonden we heerlijk en gevarieerd. Er zijn verspreid over de locatie kleine zwembaden met erg zout water maar je moest er wel vroeg bij zijn anders was er geen plek. Personeel bij de receptie was wisselend, de een deed alles voor je en de ander wist niks moest alles vragen of zei overal nee op.

Summer Palace Guest Relations, Διευθυντής, 14-09-2018

Dear Mrs. Mirjiam,

Thank you for sharing your feedback with other travelers. We are pleased to read your comments about the food and the staff Regarding the location and the layout of the hotel please note that this is clearly described on our site and all the descriptions. As for the evening entertainment we provide the option of live music performances or light shows in the hotel or bigger shows at the complex's amphitheater.

With Kind Regards

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6Stadtfeld Marc26-05-2018

nooit meer

Weinig te doen, saai hotel, dit is het slechtste hotel van mitsis die we al gedaan hebben.

Summer Palace Guest Relations, Διευθυντής, 27-05-2018

Dear Mr. Stadtfeld,

We would like to thank you for posting your feedback after your stay at Mitsis Summer Palace. We appreciate that some aspects of your holidays were not according to your personal expectations. Considering the numerous positives feedback we receive daily, we would like to hear further details of your stay as we take all guest feedback under serious consideration to achieve 100% guest's satisfaction. Please feel free to contact us at [email protected]

With kind regards,

Summer Palace Guest Relations

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Anne-Melisa23-10-2015

prachtig en rustgevend hotel

Prachtig hotel, veel mogelijkheden, internet op kamer duur 34 euro voor 9 dagen en soms geen bereik uren aan een stuk, verder is het heel netjes zowel kamer als restaurant , eten iets minder nooit echt warm en vaak zelfde, desserts zijn overheerlijk, wij zijn met bang hart aangekomen na veel slechte reacties te hebben gelezen maar niets is waar, zwembaden waren top en zuiver, binnenzwembad eveneens, personeel niet echt vriendelijk, geen lift naar kamers juist trappen niet voor oudere mensen dus. De bars waren top.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 5Ludwig13-09-2015

5 Sterren?

Absoluut een afrader, moet volledig vernieuwd worden, eentonige maaltijden, ondermaatse dranken. Zeker geen 5 sterren waard. We boekten twee suites, maar er is er niets dat die naam waardig is. Ligt op een paar Km van Kardamena (je hebt dus steeds een bus of taxi nodig voor verplaatsingen) Positief punt : mooi uitzicht vanuit het restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 10BreJennings28-07-2015

Heerlijk hotel

Heerlijk genoten met vrouw en kind. Schoon hotel, lekker gevarieerd eten. Zeer vriendelijke medewerkers. De omgeving is adembenemend. Het weer was gewoon perfect. De kamer was heerlijk koel en stil. De kinderen vermaken zichzelf prima. Al met al een plek waar de tijd even stil staat en het gewoon genieten is van de middelandse zee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Isabelle26-07-2015

Een heerlijk resort!

Wij hebben echt genoten van dit resort. We zijn er 3 weken geweest. Het was de eerste keer dat mijn man niet heeft geklaagd over de bedden, accomodatie, eten en de koffie. De mensen zijn heel vriendelijk, de service snel en met een glimlach, de shows niet heel professioneel maar erg entertaining en het animatie team heel gezellig. We waren er vroeg in het seizoen, daardoor waren er nog niet zo heel veel nederlandse gezinnen. Er zijn veel mensen uit het oost-blok, maar het waren nette mensen. Het buffet was heerlijk en gevarieerd (niet elke week hetzelfde maar voor iedereen wat wils en iedere keer weer verassend). Het ligt op een berg met een adembenemend uitzicht als je buiten eet. Wij hebben echt genoten! De zout water zwembaden vonden de kinderen minder, maar het zoet water zwembad met glijbanen deste leuker. Ook het strand was super waar je de hele dag verse pizza's kon halen. Heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Carla18-05-2015

Kwaliteit prijsverhouding is prima

Men absoluut een tut wat betreft... alles! Hield mijn hart vast nadat ik Zoover had gelezen. Een 'gegeven paard mag je niet in de bek kijken', dus ik nam mijn Kerstcadeau hartelijk in ontvangst.

En?

Het viel me mee: trapjes vind ik erg charmant, in tegenstelling tot sommige onder ons. Ik was blij met wat lichaamsbeweging.

Okay hier en daar mijn ogen toegeknepen! Maar 'hallo' we zijn in Griekenland! Ik vond het zalig om de tegenstellingen met Nederland (of erger nog met mezelf) te zien.

Prima weekje gehad!

Gereisd met partner in mei 2015

• 8remwiers20-07-2014

leuk hotel voor de prijs

In het voor seizoen lekkere vakantie gehad. wel veel trapjes, maar er is wel een lift naar het strand.

eten ook prima, alleen toen we bijna weg gingen werden alle porties gehalveerd, halve plakken cake enzo omdat het drukker werd.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 3Sylvia25-05-2014

Nooit meer.

Onoverzichtelijk geheel. Slecht eten, bier uit een ranjaglas, lauwe aangelengde wijn, alle cocktails zijn met water aangelengd, koude koffie als je niet direct na het ontbijt komt, koffiecorner is echt vies, eten vet en heel veel cake en taart. Wel echt Grieks! Wel uitgebreide salade maar elke dag hetzelfde.Heel veel lawaai in de ongezellige lobby door de kinderclub beneden. Kamer wel schoon maar alles oud(ondanks renovatie!?). Als je gaat eten in het Griekse of Italiaanse restaurantje ben je daar binnen precies een uur weer weg. Beide keren geprobeerd wat langer te zitten , lukte niet, ze serveren zo snel dat je vanzelf wel weggaat. Wel erg vriendelijk personeel. Kortom NOOIT heen gaan, zonde van je geld. Beslist geen 5 sterren waard.

Gereisd met partner in mei 2014

Hotel Mitsis Summer Palace Beach info

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Fast food, Grieks, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinKapel, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Portier

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats