Appartement Michel

Appartement Michel
7,1

13 tips over Appartement Michel

Edwin, 11-9-2016

Lekker eten in het centrum vlakbij het marktplein "avlogyros" zeer vriendelijk personeel en niet duur. Daarna lekker ijsje eten om de hoek bij " floor cafe".

Bus naar bergdorpje Zia nemen, busstation achter de kerk enkele reis 2,10.

hilde, 21-5-2015
Vernieuwing van de badkamer en WIFI gratis (in ieder geval in de openbare ruimtes)
Astrid, 21-10-2014

Ga eten voor echt de beste Gyros bij Avlogyos !

Bij de Dolfijnenrotonde zit een geweldige Italiaan voor als je het Griekse eten zat bent.

We hebben een aantal aanbieders voor Michel voor je op een rij gezet:

Anouk, 1-9-2014

Het strand van Kos (200 meter van het appartement) is érg druk en vol. Van het begin tot aan het water staan bedjes naast elkaar. Vooral vele harde muziek en op jongeren gericht. Een tip is om de bus naar Tigaki te pakken (vanuit Kos centrum voor 2,- p.p.). Binnen een kwartier ben je op een héél groot breed rustig strand met rustig water. Je kunt ver de zee in, lang ondiep. Ook het dorpje is erg leuk.

Tapasbarretje El Gallo, tussen het strand en de haven. Leuk, gezellig. Hollandse eigenaren.

Arnold en Judith, 8-7-2014

Strand : Filarakia voor als je beetje drukte wilt en voor rust en heerlijk strand the old river , hier kun je ook goedkoop eten en drinken.

Uit eten : in het centrum (niet aan de haven) Elia. Goedkoop en supergoed!

Saartje de Vriesn, 7-7-2014
Ga een keer eten bij Filarki, een restaurant op het strand, Nederlandse eigenaar en bediening ze kunnen je precies vertellen wat de verschillenden Griekse gerechten zijn en het eten is er heerlijk.

Arie en Jeannette, 13-6-2014

Loop eens naar de overkant van de straat (Kanaris) en ga wat eten of drinken bij Kyriakos grillhouse.

Een kleine maar uitstekende taverne op ca. 40 meter van de ingang van

App. Michel.

Hier kun je o.a. de beste salade van Kos ervaren.

kleine_mailt, 28-7-2013
Eten bij: Old river aan het strand. Restaurant de Haven in de stad.
74paul, 26-6-2013

In een zijstraat van de Kanariestraat is een familierestaurant Emilia. Heerlijk eten daar (standaard koffie gratis) voor weinig geld. Het uit eten gaan is sowieso niet duur op Kos.

In de Kanariestraat heb je veel tentjes die happy hour cocktails hebben. In de haven betaal je het dubbele.

Michel, 4-3-2013

Als je savonds pas moet vliegen dan kan je het beste vragen of je de kamer nog voor de hele dag mag hebben. ( dit hebben wij ook gedaan ).

Doe het wel in begin van je vakantie zodat ze daar rekening mee kunnen houden.

We hebben een aantal aanbieders voor Michel voor je op een rij gezet: