Appartement Michel

Laatste review

Niet doen!!

Bep,
15-9-2018

Met vrienden 8 dagen in deze appartement gezetten. Schoon ? Nee...

Vriendelijke personeel? Alleen de schoonmaakster. Op de foto s ziet het er beter uit als in het echt. Weinig bestek, keukenblok smerig! We zijn zeker geen zeikers maar dit ? Badkamer onder de schimmel en roest. Douchen is lastig omdat de gordijn aan je lichaam vast plakt. We hebben het gordijn weg gehaald.

Vind dat de reisorganisatie wel is mogen kijken na de kamers, en de prijs daarop ook mogen instellen !!

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

64 reviews over Appartement Michel in het Nederlands

Niet doen!!

Bep,
15-9-2018

Met vrienden 8 dagen in deze appartement gezetten. Schoon ? Nee...

Niet zoals verwacht.

Erwin,
6-8-2018

Het is kwa ligging prefect. Je staat met 10 minuten lopen in het centrum.

Van buiten ziet het er netjes uit. Van dichtbij valt dit helaas tegen. De bar binnen is naar schatting al 10 jaar niet meer in gebruik. Het zelfde geld voor het barretje aan het zwembad. Het zwembad is gevuld, maar daar houd het naar mijn mening ook wel mee op. Aan de rand bladert de verf af en kwa beleving word niks gedaan. Niet gek dus dat er aan het zwembad over het algemeen weinig mensen te vinden zijn. Pluspunt is dan wel dat je met 5 tot 10 minuten lopen aan het strand staat, waar ze muziek, bedjes en bediening hebben.

De grote van de kamers is goed. Ruim zelfs! Jammer is dan wel dat de douche zo klein is dat je met het gordijn opgeknoopt moet douchen. alles word nat en vies.

Ook staat er aan de overkant een hotel wat erg geliefd is bij de jongeren.

Wel moet ik zeggen dat er iedere dag GOED schoongemaakt word.

Conclusie: Voor ons niet nog eens.

Nooit meer

Samantha Slob,
3-8-2018

Prijs/kwaliteit is erg slecht! Koelkast was bij aankomst viert, deurposten vast geplakt met tape, slot van de badkamer finaal stuk! Bedden extreem klam (gewoon vies) om in te liggen! Lampenkap naast mijn bed zat onder de vlekken, gasfornuis deed het na behoren waardoor het onmogelijk werd gemaakt om normaal voor mijn gezin te koken! Amper bestek en glazen in de kast bij aankomst, keuken viel praktische uit elkaar water koker was gewoon levensgevaarlijk om te gebruiken! ongelooflijk veel lawaai! Niet even een kopje koffie kunnen drinken in het hotel en overlast van het hotel er naast! Voor je rust hoef je niet te komen! Erg teleurgesteld ligging is verder prima dicht bij de stad en het strand...

Tjingo

Dicht bij strand en winkeltjes , vrij rustig zo kort voor de zomervakantie. Appartement is niet super schoon met name douche en keuken. Wel ruim opgezet, beetje jammer dat je voor airco 8 euro per dag moet betalen. Maar prijs kwaliteit is gewoon goed, als je op zoek bent naar luxe moet je hier niet zijn. Wij kwamen voor zon en strand en dat was prima zo.

Ps..je kan in appartement niets krijgen dus geen ontbijt of bakje koffie.

Gezellig

Wil Riem-Slootweg,
31-1-2018

Ruim appartement, goede schoonmaak, fijn balkon. Badkamer moet nodig gerenoveerd worden. Locatie dicht bij strand en dicht bij centrum Kosstad. Zwembad lag in de schaduw dus koud

Streeft af op jongerenhotel van het jaar

Bezoeker,
16-7-2017

Goed gelegen en de kamers worden super schoon gemaakt. Badkamer inderdaad een opknapbeurt nodig. Helaas wordt alles getolereerd wat jongeren doen zowel vh eigen appartement maar nog meer van het er naastgelegen hotel van dezelfde eigenaar. Bar zwembad is dicht en jongeren maken er daar een grote chaos van met bijbehorende herrie. Zwembad kunnen we momenteel de bodem niet meer zien. Receptie en bewaking doen hun best maar zien het niet meer zitten omdat ze het management niet achter zich hebben staan. Wij geven het appartement nog een paar jaar of het wordt een jongeren hotel. In ieder geval niet met gezinnen naartoe gaan. En zeker niet voor je rust naartoe gaan.

Prima

4Sisters,
8-7-2017

Kleinschalig en vriendelijk.

Alleen betalen voor de airco vind ik niks. Zeer onhandige douche.

Nee

Theo en Riet Buren
3-10-2016

Touroperator heeft op de site een prachtige foto van het zwembad en de beach bar ,dit is niet de werkelijkheid beachbar binnenbar zijn al twee jaar dicht ,slechts 16 doorgezakte ligbedden waar van 2 goed zwembad water is steenkoud ,de bad kamer is sterk verouderd tegels stuk pluspunt twee balkons ,twee grote kamers en een vriendelijke dame die de kamers doet .

Nooit meer

JWS
24-9-2016

Appartementen zijn behoorlijk gedateerd. De badkamer is oud, klein en smerig. Koelkast is aan vervanging toe. Bedden zijn redelijk. Balkon is mooi ruim. Wij zaten

aan de straatkant waar het behoorlijk lawaaierig is. Zwembad ligt ingebouwd. Mensen bij receptie waren aardig. Schoonmaakster doet haar best, maar er is weinig eer aan te behalen. Locatie is goed. Dicht bij strand en centrum.

Mooie gunstige gelegen appartementen

Edwin
11-9-2016

Mooie appartementen gunstig gelegen, wordt goed schoon gemaakt, vriendelijk personeel, gratis goede Wi-Fi, airco 8 euro per dag, groot balkon. Zwembad redelijk met wel wat weinig bedjes maar je kunt beter naar het strand gaan nog geen 5 min lopen, meestal gratis bedjes en Wi-Fi. Binnen 10 min in het centrum met heel veel lekkere restaurants en veel winkels heel gezellig allemaal. Kom er zeker nog terug bij deze appartementen vooral Maria doet haar uiterste best om je het naar je zin te maken. Supermarkt Carrefour op 5 min lopen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Michel in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Michel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.