Appartement Michel

60 reviews over Appartement Michel in het Nederlands

Gezellig

Wil Riem-Slootweg
31-1-2018

Ruim appartement, goede schoonmaak, fijn balkon. Badkamer moet nodig gerenoveerd worden. Locatie dicht bij strand en dicht bij centrum Kosstad. Zwembad lag in de schaduw dus koud

Streeft af op jongerenhotel van het jaar

Bezoeker
16-7-2017

Goed gelegen en de kamers worden super schoon gemaakt. Badkamer inderdaad een opknapbeurt nodig. Helaas wordt alles getolereerd wat jongeren doen zowel vh eigen appartement maar nog meer van het er naastgelegen hotel van dezelfde eigenaar. Bar zwembad is dicht en jongeren maken er daar een grote chaos van met bijbehorende herrie. Zwembad kunnen we momenteel de bodem niet meer zien. Receptie en bewaking doen hun best maar zien het niet meer zitten omdat ze het management niet achter zich hebben staan. Wij geven het appartement nog een paar jaar of het wordt een jongeren hotel. In ieder geval niet met gezinnen naartoe gaan. En zeker niet voor je rust naartoe gaan.

Prima

4Sisters
8-7-2017

Kleinschalig en vriendelijk.

Alleen betalen voor de airco vind ik niks. Zeer onhandige douche.

Oude reviews (archief)

Nee

Theo en Riet Buren
3-10-2016

Touroperator heeft op de site een prachtige foto van het zwembad en de beach bar ,dit is niet de werkelijkheid beachbar binnenbar zijn al twee jaar dicht ,slechts 16 doorgezakte ligbedden waar van 2 goed zwembad water is steenkoud ,de bad kamer is sterk verouderd tegels stuk pluspunt twee balkons ,twee grote kamers en een vriendelijke dame die de kamers doet .

Nooit meer

JWS
24-9-2016

Appartementen zijn behoorlijk gedateerd. De badkamer is oud, klein en smerig. Koelkast is aan vervanging toe. Bedden zijn redelijk. Balkon is mooi ruim. Wij zaten

aan de straatkant waar het behoorlijk lawaaierig is. Zwembad ligt ingebouwd. Mensen bij receptie waren aardig. Schoonmaakster doet haar best, maar er is weinig eer aan te behalen. Locatie is goed. Dicht bij strand en centrum.

Mooie gunstige gelegen appartementen

Edwin
11-9-2016

Mooie appartementen gunstig gelegen, wordt goed schoon gemaakt, vriendelijk personeel, gratis goede Wi-Fi, airco 8 euro per dag, groot balkon. Zwembad redelijk met wel wat weinig bedjes maar je kunt beter naar het strand gaan nog geen 5 min lopen, meestal gratis bedjes en Wi-Fi. Binnen 10 min in het centrum met heel veel lekkere restaurants en veel winkels heel gezellig allemaal. Kom er zeker nog terug bij deze appartementen vooral Maria doet haar uiterste best om je het naar je zin te maken. Supermarkt Carrefour op 5 min lopen.

het is een vakantie verblijf en niet je eigen woning. verblijf tweemaal per jaar op kos en heb diverse appartementen bezocht. wij kunnen zondermeer stellen dat dit voor herhaling vatbaar is. super schoon en goed personeel, oa receptioniste maria en de schoonmaakster.

Geweldige vakantie gehad!

Gerarda en Aletta
26-6-2016

Prima app. 2 kamers, 2 balkons. Fantastische medewerkster achter de balie, Maria. Zeer behulpzaam en warm mens! Wat we Maria vroegen, ze wist het en legde alles uit.

Schoonmaaksters ook erg lief en behulpzaam! Perfecte locatie voor strand en restaurants. Alles makkelijk te belopen. Bakker en supermarkt om de hoek.

Elke dag schone handdoeken. Keuken klein maar waterkoker en koffiezetter aanwezig. (Koken doe je toch niet).

Een minpuntje, verlichting op de balkons gaat om 24.00 uit. Niet prettig als je nog even wilt lezen!

Om half 6 nm is de zon weg bij het zwembad maar dat vonden wij geen probleem.

Wat mij betreft gaan we nog eens terug!

Prima te doen

Pieter
21-5-2016

Een prima appartement, ruim van opzet en een groot balkon. Ik vond het persoonlijk prettig dat er een koffiezetapparaat aanwezig was en dat er al wc papier aanwezig was en dat wanneer deze op was, er een nieuwe rol neergelegd werd. Ook de mogelijkheid van wifi was uitermate prettig, de inloggegevens stonden op een bord bij de receptie. verder aardig personeel en de mogelijkheid om op de vertrekdag tot 18.00 uur voor 20 euro extra de kamer te houden zodat ik niet de hele dag met een koffer hoefde te slepen aangezien ik om 18.10 werd opgehaald voor de terugreis. Het oude centrum op loopafstand net zoals de vele winkels. Persoonlijk vond ik Moto Harley een aanrader om een fiets te huren en Ik heb bijzonder lekker gegeten bij Angelica`s beach restaurant vlak daar in de buurt. Ik ben niet in de buurt van het zwembad geweest dus daar kan ik niks over zeggen.

Waar voor je geld.

Fr. Riet
1-5-2016

Goede prijs-kwaliteit-verhouding. Prima ligging, ongeveer 500 meter vanaf het Dolfijnenplein bij de haven. Drie supermarktjes binnen 200 meter vanaf Michel. Zeer vriendelijk personeel. Veel eethuisjes en restaurants in de buurt.

Grote kamer en voor Griekenland goede bedden. Goede verzorging: elke dag schone handdoeken en bedservice. Twee maal per week schone lakens.

Alleen de badkamer is feitelijk onvoldoende. Wel schoon, maar erg klein en een totaal verkeerd opgehangen douchegordijn, waardoor de badkamer een natte vloer krijgt. Gelukkig is er een afvoerputje.... Keuken heeft weinig mogelijkheden: een grote pan, een koekenpan en geen magnetron en geen oven. Wel bestek en borden en glazen.

Water is goed te drinken, wel veel kalk, maar geen chloorsmaak.

Zeer vriendelijk personeel.

Veel excursiemogelijkheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Michel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Michel in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Michel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Michel scoort een 7.49 uit 10 op basis van 62 reviews.