Appartement Mare Blue

6.6Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

6.6Voldoende

• 6.3Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

28 reviews over Appartement Mare Blue

• 10Sotiria 14-01-2008

Wij zijn vorig jaar augustus een week in Mare Blue geweest. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse, ze kwam in die week twee keer langs om het hele apartement schoon te maken, er viel alleen niets schoon te maken voor haar want ze heeft in ieder appartement een dweil met emmer en een bezem dus als wij iets vies maakten konden we het meteen opruimen/schoonmaken.

kijk voor het geld dat je bij Mare Blue betaald kan je geen luxe van een 5 sterren resort verwachten. Het is er heerlijk rustig , doordat er geen zwembad aanwezig is zijn er ook geen gezinnen met vervelende kinderen. Verder is airco overbodig want het waait er savonds behoorlijk!! we hadden fietsen gehuurd en zo zaten we binnen tien minuten in Kos stad . Wij gaan zeer zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2008

• 8miranda15-08-2006

wij hebben een prima vakantie gehad in mare blue. Ellen, de eigenares, was zeer vriendelijk. Ze kwam regelmatig goed schoonmaken én wij kregen elke dag van haar vers brood zodat we niet vroeg uit ons bed hoefden om brood te halen! :-) Verder ziet het app. er simpel uit. airco is idd niet nodig omdat je ramen tegen elkaar open kunt zetten. Je kan gebruik maken van het zwembad van de buren, aanrader: ga bij hotel atlantis zwemmen! Wij hebben een aantal dagen een scooter gehuurd. DAt is ook een aanrader en ga dan een dag nr paradise beach. (ong. 3kwartier rijden maar de moeite waard!) Het centrum is ong. 25 minuten lopen,maar te doen. onderweg kom je veel restaurantjes, barretjes én winkels tegen. kortom, ideaal!

Gereisd in augustus 2006

• 7Marjo & Karin15-02-2005

Twee keer hebben wij een fantastische vakantie gevierd op het super eiland Kos!! Beide keren in Mare Blue. Appartementen zeer ruim, prima indeling voor als je onverhoopt nog eens bezoek krijgt:-) Schoonmaak stelt inderdaad niks voor maar daar tegenover staat dat je erg veel privacy hebt. Het is geen vieze boel maar wel primitief. Aan te raden: twee-kamer app. op de eerste verdieping, ga niet in de kelder zitten want hier is het een beetje muf ( er worden namelijk ook kelder kamers verhuurd) Het is ongeveer anderhalf kilometer van de Barstreet maar met de fiets (zelfs met een slokje teveel op) prima te doen!!

Gereisd in februari 2005

• 5Katinka14-02-2005

Eenvoudige appartementen, eigenlijk niet veel op aan te merken als je verwachtingen tenminste niet te hoog zijn. Gewoon even fietsjes huren en je kan overal naar toe! Blaffende honden en balkende ezel op de koop toenemen.

Gereisd in februari 2005

• 3Anneke & Sake20-09-2004

We waren helemaal niet onder de indruk van Mare Blue, we hadden er meer van verwacht. Toen we aankwamen was de lamp in de douche stuk en deze werd pas 2 dagen later gemaakt. De stortbak van de wc lekte water en deze zou ook zo snel mogelijk gemaakt worden. Maar bij ons vertrek na 15 dagen was dat nog steeds niet gemaakt. We wisten dat de handdoeken 2 maal per week vernieuwd werden maar kom dan niet met 1 grote en 1 kleine handdoek p.p aanzetten, dat is ontzettend weinig. Ook kwam de eigenaresse eventueel toekomstige gasten ons appartement laten zien waardoor wij het gevoel kregen dat onze privacy toch drastisch geschonden werd. Een eindje verderop zitten idd enkele honden te blaffen, maar daar hebben we niet veel last van gehad. Des ondanks was onze vakantie naar Kos geweldig, het is een fantastisch eiland waar we zeker weer eens terugkomen. Maar niet in Mare Blue!

Gereisd in september 2004

• 7Leo en Heleen22-05-2004

Wij zijn hier op vakantie geweest in septemer 2002. Als je hier logeert zit je wel een beetje achteraf. Maar omdat (bijna) iedereen die in Kos vakantie viert een fiets huurt valt het wel weer mee. Op de fiets ben je overal zomaar. Wel last van de blaffende hond gehad. De appartementen waren echt zeer ruim en handig ingedeeld. Prima vakantie gehad in Mare Blue.

Gereisd in mei 2004

• 7L.S.10-10-2003

Ik ben er deze zomervakantie geweest samen met een vriendin en het beviel ons heel goed. Alleen van de hond en de ezel hebben we last gehad voor de rest was het zeer ok alleen lag het ver van de Bar Street af.

Gereisd in oktober 2003

• 3Sanne23-09-2003

Ligging en bereikbaarheid waren goed! Geen last van honden, ezels, mieren en wespen, maar van vervelende hokkende buren!! Prijs relatief hoog voor wat we er voor kregen.. Beetje jammer! Maar ondanks alles bleven we vrienden voor het leven! Super eiland!!

Gereisd in september 2003

Appartement Mare Blue info