Appartement Mare Blue

6.6Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

6.6Voldoende

• 6.3Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

28 reviews over Appartement Mare Blue

• 10Tanja15-01-2010

Prima!

Ben hier in juni 2009 geweest en het is ons prima bevallen! Klein keukentje met alles wat je nodig hebt en evenals de badkamer. Bedden waren voor ons ook prima. Als je van luxe houdt, moet je hier niet zitten.

Met de fiets (kun je vlakbij huren) is alles goed te bereiken en ook erg leuk om op deze manier het eiland te verkennen!

Wij hebben genoten van onze vakantie op Kos.

Gereisd met partner in januari 2010

• 6woutersz12-09-2009

echt een super topper

wij waren er 15 dagn en de eeste indruk was een beetje schraal. maar dat word ruim goedgemaakt de de vriendelijkheid van de eigenaresse. we was zo vriendelijk dat ze ons de 1e dag met haar eigen auto naar het centrum heeft gebracht. en op de 6e dag heeft ze ons het hele eiland laten zien. hotel is misschien een beetje primitief , maar wij hebben daar echt een supertijd gehad. ps een fiets is wel absoluut een must en kost bijna niets

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Matthijs10-09-2009

Prima, meer niet.

Wij zijn vandaag teruggekomen van Mare Blue te Kos. De ligging was prima, als je voor het hotel staat ( met je rug naar het hotel ) ga je naar rechts, op de hoek aan het eind van de straat is fiets etc. verhuur. 1 v/d goedkoopste van Kos gelijk ! wij hebben het nergens goedkoper gezien en het scheelt VEEL ! met anderen. tipje dus... want een fiets is wel nodig. ( 10 minuutjes fietsen )

Verder was het prima, schoon, maar stel je niet te veel er van voor. Je kan er lekker slapen, lekker buiten zitten, maar meer is er niet te beleven. Gastvrouw is vriendelijk, zie je weinig, maar als je haar ziet is ze erg enthousiast. Ga lekker hierheen, het is goedkoop, ziet er prima uit en je zit net buiten de drukte.

Voor ons als stel van 22 is het prima, echter als je veeleisend bent kom je van een koude kermis thuis. Wij slapen en relaxen er, verder doen we alles in kos stad zelf, voor het prijskaartje prima.

Geen kakkerlakken gezien, wel 2 salamandertjes en een kikkertje.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Bianca27-08-2009

Jammer

Wij zijn 12 dagen in Mare Blue geweest. De eigenaresse is echt heel aardig. Helaas was onze douche de tweede dag kapot en kregen we pas na 4 dagen een nieuwe. Ligging is op zich prima. Schoonmaak zou wel wat vaker mogen...

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8stephanie17-08-2009

Een aanrader!

Wij verbleven afgelopen juli in Mare Blue. Ons eerste indruk was heel goed. Het appartement was schoon, koel en alles wat we nodig hadden was aanwezig. De gastvrouw was erg vriendelijk en behulpzaam. Het enige min punt aan het appartement vonden wij dat ons beloofd was dat elke 2/3 dagen het beddengoed werd verschoont, dit werd maar 1 keer in de 5 dagen gedaan. Overigens raden wij aan om een fiets te huren omdat het appartement ver van het centrum af ligt.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Berdien27-07-2009

Leuk appartement

Wij zijn er een paar weken geleden geweest. Op het eerste gezicht ziet het er allemaal schoon en verzorgd uit. Het is allemaal goed te doen. In de keuken ontbraken een aantal dingen. Zo hadden wij maar 2 glazen en 1 mes. En wat er lag was niet al te schoon. Om de 2 dagen werden de bedden en handdoeken verschoond. Dit was goed geregeld! Verder is het iets verder van het centrum af, maar wij hadden voor de hele week fietsen gehuurd dus de afstand was goed te doen. We hadden een mooi uitzicht op de zee! Wel hoorden we 's nachts af en toe de ezel, maar kan niet zeggen dat we hier erg last van hebben. Al met al was het een goed appartement voor het geld dat wij kwijt waren.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Jolijn05-08-2008

Goed verzorgt, helaas kakkerlakken

Afgelopen zondag teruggekomen van 11 dagen Kos in Mare Blue! Samen met 4 vrienden hier geweest, 1x 2kmr.app. en 1x een studio. In het 2kmr.app. was airco aanwezig, op 1 van de 2 slaapkamers. Andere kamer helaas heel erg heet (ook geen ventilator aanwezig) waardoor deze kamer vanaf nacht 1 last had van kakkerlakken. Hierdoor elke nacht ergens anders geslapen (bij onze vrienden op de kamers). Kamer werd goed gesprayt door de eigenaresse; dit mocht helaas niet baten. Goede prijs/kwaliteit verhouding en genoeg ruimte om in te leven! Heel goed ontvangen en geholpen door Helen, aardige eigenaresse die echt voor je klaarstaat. Kakkerlakken komen daar nu eenmaal veel voor en behalve sprayen is er niet veel aan te doen. Kamers schoon en netjes, de kakkerlakken hebben onze vakantie niet geheel verpest! Toch zou ik aanraden zelf een anti-ongedierte-spuitbus aan te schaffen, voor het geval dat.

Gereisd in augustus 2008

• 10Famke15-07-2008

Ik ben met een vriendin van 1 t/m 17 juli hier naartoe geweest. We werden als enigen in de bus persoonlijk verwelkomd door de eigenaresse van het complex: Heleni. Ze is erg vriendelijk en altijd behulpzaam. Het complex ligt erg rustig, maar binnen 10 minuten zit je met de fiets in het centrum. Het appartementencomplex is niet geschikt voor mensen die op hun kamer harde muziek willen draaien of kabaal willen maken! De kamers zijn eenvoudig, maar alles dat je nodig hebt is aanwezig en er komt tenminste warm water uit de kraan. Ook is de eigenaresse bezig de appartementen van airco te voorzien. Twee hebben dit nog niet, onze kamer en nog een andere kamer. Geen last gehad van mieren of wespen oid. Er zijn wel blafende honden, maar dat kan ook niet anders met zoveel wilde honden op Kos. Ik geef mijn vakantie en tevens dit complex een mooie 9!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 6A.M.J. Léger09-07-2008

Eenvoudige appartementen in zeer rustige omgeving

Vriendelijke en belangstellende gastvrouw welke echter als alleenstaande niet in staat is de verzorging en verschoning van de appartementen uit te voeren. Aan bereidwilligheid ontbrak het niet, aan tijd, wegens werkzaamheden elders, wel. Het sanitair was in slechte staat. Wat ons betreft : géén aanrader.

Gereisd met partner in mei 2008

• 7Marja09-05-2008

Nieuwe eigenaresse per 2005. Erg vriendelijk en geweldige service. Alles goed schoon en op tijd linnegoed. Douche niet geweldig maar wel warm. Prima lokatie als je van rust houdt. Te voet in 20 min. in Kos-centrum en met de fiets kun je overal heen. Voor ons een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2008

Appartement Mare Blue info