Appartement Mare Blue

6.6Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

6.6Voldoende

• 6.3Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

28 reviews over Appartement Mare Blue

• 7Denise16-04-2011

Helemaal top

De ligging van het appartement is goed. Met je fiets ben je zo op het strand of in het centrum. Aardige eigenaresse Eleni, ze staat direct voor je klaar als er iets is. De inrichting van het appartement is voldoende, ik vind dat je daar niet op moet letten, je bent amper aanwezig in je appartement, de hele dag op het strand en s'avonds de stad in. Alles is gewoon aanwezig wat je nodig hebt. Het klopt inderdaad dat je soms last kan hebben van herrie van dieren in de omgeving maar dan moet je maar herriestoppers in doen! Ideaal is dat je gebruik kan maken van het zwembad aan de overkant van olympia of atlantis. Ik ga er zeker nog een keer terug, helemaal top!

• 1Yvonne16-04-2011

dit nooit meer

Mare blue is niet zo geweldig als dat het wordt omschreven in de meeste reviews. Het appartement was erg lastig te vinden (het ligt 1,5 km vanaf de rand van Kos, het is minstens 3 km vanaf de haven van Kos). Het appartement is ingericht met een verzameling van tweedehands spulletjes. Veel dingen waren stuk, vies of oncomfortabel: de kitchenette deed het niet, de douchekop was stuk en de matrassen hebben van die veren die in je rug prikken. Daarnaast was het er erg koud 's nachts.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8monique Nijs05-04-2011

fijne vakantie

Wij hebben genoten in Mare Bleu. Het is wel een tijd geleden maar wij hadden het souterrain wat erg ruim was en heerlijk om te spelen voor de kinderen met het tuintje voor de de deur en daarvoor weer de koeien. 3 weken fietsen gehuurd en met een kwartiertje zaten we in het centrum. In de buurt van het appartement ook fijne restaurantjes en winkeltjes.Wij hebben het er heerlijk gehad ook omdat wij van rust houden en zeker geen muziek willen die de hele dag schalt. geen accommodatie voor mensen die misschien een geregelde omgeving willen,het geeft meer het platteland gevoel

Gereisd met jonge kinderen in mei 2002

• 10Orlando15-02-2011

De beste vakantie krijg je bij mare blue

iets fijners kan ik me niet bedenken! echt super gastvrij. perfecte ligging en mooie kamers!

Gereisd met partner in september 2009

• 1Jessica18-01-2011

Nooit meer!

Onvoorstelbaar dat iedereen zo positief is. Afgelopen zomer geweest. Een grote ramp! Wij hadden gelukkig dagelijks maar 1 of 2 kakkerlakken. Bovenburen dagelijks 5. Het appartement was vies en stonk. Beesten (insecten en salamanders) wegjagen had geen zin want ze kwamen door gaten en kieren net zo hard weer terug. Naast de kakkerlakken stonden er ezels, koeien en herten in de tuin. Ook werden we opgeschrikt door dakloze honden. De ligging is niet optimaal. Zeker niet als je wilt uitgaan. Je moet een heel stuk fietsen door de onbewoonde wereld. Er wordt gemeld dat de eigenaresse zo vriendelijk is. Vast, maar als je haar echt nodig hebt, is ze nergens te vinden. Elke keer als we iets nodig hadden, zoals de sleutel van de airco, zei ze 'ja morgen'. Ik raad jullie echt ten zeerste af dit appartement te kiezen!

• 1Priscilla18-01-2011

Walgelijk vies zooitje! 'zoo mare blue'

Tijdens de zomer van 2010 ben ik hier 8 dagen met 2 vriendinnen geweest. Wij kwamen naar Kos voor een stapvakantie, dus veel eisen aan het appartemet stellen wij niet. Bij aankomst midden in de nacht werden we meteen verwelkomt door een kakkerlak en een verschrikkelijke lucht, alsof er een lijk van een oude Griekse opa verstopt lag in ons appartement. De stank is de hele vakantie niet verdwenen en ook onze welkomstkakkerlak bleek niet de enige te zijn! Veel kakkerlakken en salamanders in ons appartement gehad. De badkamer was vies, er zaten overal gaten en vieze vlekken op de muren en het servies stonk. We hebben hier echt geen oog dicht gedaan! Dit is echt een absolute afrader!!

• 8DW19-09-2010

Voor het echte vakantiegevoel!

De appartementen zijn ruim, de bedden liggen prima en het is er niet gehorig. Ook is het gezellig kleinschalig en wordt er erg goed schoongemaakt. Mooi uitzicht vanaf de balkons! Wat wel een minpuntje was, is het gebrek aan airco. De benauwdheid trekt echter wel weg zodra je alles flink opengooit 's avonds. Helaas komen er hierdoor wel snel muggen binnen!

Verder is de ligging ideaal; dicht bij het strand en het ligt net buiten het 'echte' centrum, maar voor weinig geld kun je een fiets huren, waardoor je binnen 10 minuten bij de haven bent. Voordeel van de ligging is dat de restaurantjes en barretjes bij Mare Blue in de buurt letterlijk de helft goedkoper zijn (en kwalitatief minimaal even goed!) en dat het er 's nachts lekker rustig is.

Wat deze accomodatie net dat beetje extra geeft, is de mentaliteit van de eigenaresse. Deze uitermate vriendelijke vrouw verwelkomt iedereen persoonlijk en vol enthousiasme, waardoor je je erg welkom voelt.

Al met al; een super accomodatie!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Thijs07-09-2010

Zeer geschikt voor jonge stellen!

Wij hebben hier een zeer leuke tijd gehad! We kwamen door veel vertraging pas om half 3 's nachts aan bij ons appartement en toch stond de eigenaresse ons op te wachten...waar andere in de bus zich druk maakte over of ze nog wel konden inchecken bij hun hotel. Alles was netjes en schoon, de bedden en handdoeken werden verschoond om de 2 dagen en we hadden een super uitzicht vanaf ons balkon! Met de warmte viel het ook heel erg mee als je de ramen 's nachts open zette. Neem dan wel genoeg anti-muggen spray mee, want wij hadden er erg last van. De bedden sliepen lekker en ook deed al de keukenapparatuur het goed. We vlogen pas om 20:15 terug maar moesten wel om 12:00 uur uit de kamer zijn. Omdat onze kamer niet was geboekt mochten wij gratis langer blijven, in het hoogseizoen kost die 10 euro. Fietsverhuur was erg dichtbij en is zeker een must! We waren met zijn tweeën ( 20 en 18 ) en vinden het echt een aanrader voor mensen van rond onze leeftijd.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 5Lizzy01-09-2010

Heel veel ongedierte!!!

Het ziet er allemaal leuk uit van de buitenkant en de eigenaresse is idd vriendelijk. Ook zijn de kamers lekker ruim. Ik heb er zomer 2010 gezeten en wij hadden ontzettend veel last van ogedierte. Grote kakkerlakken en muizen op de kamer. Ook liep er een enorme rat voorbij. Kregen toen een nieuwe kamer maar ook daar zat een muis...Verder staat het hotel tussen de koeien, ezels, honden en hanen. Ik ga hier nooit meer heen, heb nauwelijks kunnen slapen door de ongewenste bezoekers.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10Tanja15-01-2010

Prima!

Ben hier in juni 2009 geweest en het is ons prima bevallen! Klein keukentje met alles wat je nodig hebt en evenals de badkamer. Bedden waren voor ons ook prima. Als je van luxe houdt, moet je hier niet zitten.

Met de fiets (kun je vlakbij huren) is alles goed te bereiken en ook erg leuk om op deze manier het eiland te verkennen!

Wij hebben genoten van onze vakantie op Kos.

Gereisd met partner in januari 2010

0 tips over Appartement Mare Blue