Appartement Manine

131 reviews over Appartement Manine in het Nederlands

Prima locatie

Bert Janssen
29-9-2014

De eigenaren Nicos en Eva doen er alles aan om je er thuis te voelen. Ze staan altijd klaar wanneer er iets niet klopt of niet in orde is. De ligging is lekker rustig en in 5/10 minuten ben je met de fiets aan het strand en in Kos stad. Wanneer er genoeg vakantiegangers aanwezig zijn houden de eigenaren een barbeque, die je zeker niet moet overslaan. Gezelligheid troef. De appartementen zijn wel erg sober ingericht en bieden weinig comfort, maar voor de prijs die je moet betalen kun je en mag je ook niet meer verwachten. Er wordt om de andere dag schoongemaakt, schone lakens en handdoeken aangeboden. Alles bij elkaar een prima locatie voor een zachte prijs.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ons paradijs met onze griekse familie

hetty romviel
27-8-2013

Wij zijn 20 Augustus 2013 teruggekomen. We hebben genoten. We zijn geen vreemde voor appartementen Manine. Dit was onze zevende keer daar geweest te zijn. En het gaat nooit vervelen. Altijd wel een luisterend oor of iemand die voor je klaar staat bij dit appartement. Ondanks de hoge tempraturen is niets Nikos en Eva teveel. Wij genieten keer op keer weer van alles daar en elke keer weer zijn er de tranen als we weer naar huis gaan want missen doen we de Griekse familie zeker het hele jaar.

Gereisd Anders in Tue Jul 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch Appartementen complex

stakenburg
16-3-2013

Geweldige schone appartementen dicht bij het strand en cenrtrum Nicos en Eva zijn lieve gezellige mensen staan altijd voor je klaar, fijn zwembad, buiten bar, leuke bbq avonden soms met live muziek gegarandeerd kom je er ieder jaar weer terug wij in ieder geval wel eenmaal Manine altijd Manine Kos Gemma Ron en Jancy

Gereisd Met partner in januari 2013

D-reizen

Eenvoudig maar netjes en schoon.

J.M.van Kooten
20-9-2012

Rustig gelegen,met in de nabijheid restaurants / supermarkt / verhuurbedrijven voor fietsen/scooters/auto's op 5min.loopafstand. Eigenaars een jong stel Eva & Nikos die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan.Handig is ook het kleine barretje bij het zwembad.Enigste nadeel is dat er ergens in de omgeving een bar/disco zit die tot 6uur 'smorgens af en toe redelijk veel herrie maakt.

Gereisd Met partner in september 2012

Nooit eerder zo'n slecht appartement gehad

wimvantland
22-8-2012

Wij gaan nooit naar dure appartementen, maar dit is toch echt het slechtste dat wij ooit getroffen hebben.

Grootste minpunt is dat je steeds overal om moet vragen... Eerste dag slechts drie kleine handdoeken. Handdoeken worden wel regelmatig vervangen, maar soms opeens zesdagen niet. Wij zijn met drie personen, maar op terras slechts twee gebrekkige stoelen. Op verzoek krijgen we een extra stoel, maar wel een kapotte. Keukeninventaris zeer beperkt, 4 verschillende messen, één grote en een kleine lepel. Glaswerk: gelukkig hielden de vorige bewoners van Nutella.

De bedden vonden wij oké, maar de kussens zijn verschrikkelijk dun. Formaat zwembad is redelijk, maar wel erg warm. Veder inderdaad veel geluidsovelast van honden, maar ook van familie en vrienden van Nikos en Eva die laat met veel lawaai laat vertrekken. Gelukkig hadden wij oordopjes mee.

Nikos en Eva zijn aardige mensn, maar het runnen van een appartementencomplex is meer dan het runnen van een poolbar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Lawaaierig

Debra
22-8-2012

Toen we aankwamen leek het nog niet af.

Pluspunten: -het appartement is ruim -de eigenaren zijn erg vriendelijk. -drie keer schoonmaak -groot balkon

Nadelen: -harde bedden, en ik ben pas 18 dus normaal zeur ik daar niet over. maar ik had elke dag last van mijn schouder. -geen schone handdoeken -geen toiletpapier bijgevuld -amper bestek -je kan niet koken want het kookstel is heel oud -elke nacht hebben wij slecht geslapen doordat er heel veel honden aan het blaffen waren in de nacht. ook kwamen er auto's en brommers langs rijden de airco kost erg veel dus daarom deden wij de ramen open. het was er lawaaierig en dat was echt een nadeel. daardoor waren wij de hele vakantie in de avond al moe. Ik snap dat de eigenaren van Manine niks aan de honden kunnen doen maar het was toch heel erg jammer. We hebben een leuke vakantie gehad in Kos stad maar we gaan nooit meer naar Manine.

Gereisd Met partner in augustus 2012

100 % gastvrij.

Bram en Corine Voogd
25-7-2012

Een heerlijk appartement gerund door de twee aardigste en betrokken mensen die je maar kunt bedenken. De ligging is perfect, net buiten de drukte en op de fiets zit je in twee minuten op het strand en in 10 minuten in het centrum van Kos stad. Het appartement is schoon, netjes goed onderhouden. Nikos en Eva doen er alles aan om hun gasten het zo goed mogelijk naar de zin te maken en staan dag en nacht voor je klaar. Een echte aanrader voor vakantiegangers die niet midden in de drukte willen zitten, maar ook niet te ver er vandaan. De kamers zijn voorzien van goedwerkende en zeker geen luidruchtige airco's. Een fantastisch grieks restautantje op loopafstand op aanraden van Nikos en Eva is een aanrader voor liefhebbers van de echte griekse keuken.

Gereisd Met partner in juli 2012

We komen zeker terug!

Lisa
24-7-2012

Wij hebben twee weken in Manine doorgebracht en het was fantastisch. De eigenaren waren ontzettend vriendelijk en gezellig! De appartementen zijn wat aan de kleine kant, maar helemaal prima. Ze worden om de dag schoongemaakt en goed ook. Als je iets nodig hebt kan je het altijd vragen en wordt je graag geholpen.

We hebben een gezellige bbq gehad met het hele appartementencomplex. Zo leer je nog wat mensen kennen! En het was hartstikke goedkoop ook nog.

Het is een echte aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in juli 2012

Manine zeker nog een keer!

Annet
29-5-2012

Ben je op zoek naar een kleinschalig familiecomplex in een rustige wijk dan is Manine een heel goede keus. Nikos en Eva doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het complex ligt in de wijk Lambi. Geen verkeerslawaai. Stranden liggen op loopafstand en met de fiets ben je snel in het centrum. Een adresje om naar terug te gaan !!

Gereisd Met partner in mei 2012

Topper

leen en lenie
29-5-2012

Appartementen Manine is weer te boeken en we hebben daar veertien dagen gezeten en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Nikos en Eva, de jongen eigenaren hebben heel erg hun best gedaan om het ons helemaal naar ons zin te maken. Het complex heeft een heerlijk zwembad en een gezellige bar. Het hele gebouw is vernieuwd en alle appartementen worden om de dag goed schoon gehouden, en je krijgt heel vaak schone lakens en handdoeken. De douche is goed, er hangt een douchegordijn en alles in het appartement is netjes. Het complex ligt dicht bij het strand en het centrum, kortom we hebben het prima naar ons zin gehad. We komen hier zeker weer terug. Iedereen in Griekenland is even lief en aardig en er is niets te merken van crisis. Manine vinden we echt een aanrader en we kunnen iedereen adviseren om naar appartement Manine te gaan.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Manine in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Manine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.