Appartement Leonidas ***

5,5

5 reviews over Appartement Leonidas in het Nederlands

nooit meer!

Marco Vleggeert, 12-9-2013

Ik kreeg geen kamer met balkon zoals gevraagd maar een kelderbox onder het complex. Het was er bloedheet, er zat niet een raam in, alleen een deur. Tot 3 keer toe geklaagd en gevraagd naar een andere kamer. Die kreeg ik niet en ben na 1 vreselijke nacht vertrokken naar een prima hotel elders in Kos. Eens maar nooit weer!

Leuk betaalbaar hotel

PetraVos, 23-4-2013

Mooi hotel voor weinig geld. Het is wat achteraf gelegen. Maar je kan via de receptie fietsen huren. Dit kost niet heel veel geld.

Mooi rustig gelegen hotel

JannyW, 14-5-2012

Het hotel ligt wat afgelegen. Je kan via het hotel fietsen huren. Hadden 5 fietsen voor totaal 75 euro voor een week. Het personeel is erg vriendelijk. Elke kamer heeft zijn eigen tafelmodel koelkast en een goed werkende airco. Het zwembad is mooi en we hadden het zwembad ook regelmatig voor onszelf.

Rustige plek, goede uitvalsbasis

Rob, 9-5-2012

Eenvoudig appartement, schoon. Zou kleien onderhoudsbeurt op kamers kunnen gebruiken, maar niets ernstigs. Leuke staf, perfect zwembad. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Met airco.

Rustig gelegen complex, gerund door moeder en zoon. Gunstige ligging t.o.v. strand en Kos stad. Een verademing om thuis te komen na de kermis van Kos stad. Heel eenvoudig, maar schoon. Voor vermaak moet je ergens anders naar toe gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Leonidas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Leonidas in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Leonidas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Leonidas scoort een 5.5 uit 10 op basis van 5 reviews.