Appartement Lenaki

87 reviews over Appartement Lenaki in het Nederlands

Nooit meer Lenaki appartement

Henny
8-7-2018

Het complex buiten was erg netjes, het appartement ging wel, alleen de douche was een drama als je ging douchen dan wat alles zeik nat geen gordijn er voor, in een hele kleine badcel. De service verschrikkelijk, de eigenaresse erg op de Engelse mensen, de hele dag hoorde je Darling dit en Darling dat, maar naar de Nederlanders niet de broer Steef was wel altijd behulpzaam en aardig. Iedere nacht rond 3 uur werden we al wakker gemaakt door verschillende hanen die kraaiden en honden die maar bleven blaffen. De hygiëne liet ook te wensen over. Wij waren er twee weken en heb 3 keer schone handdoeken gehad en 1 x schone lakens. Dus nooit meer Lenaki voor ons.

Al meerdere keren geweest. Prima

Fam. van Veen
30-1-2018

Rustig complex met prachtig aangelegde tuin. Op loopafstand van de stad Kos.

Nette appartementen met een prima verzorging door de eigenaar.

Goed maar basic

G.Kruissen
3-10-2017

Goeie bedden de rest erg basic.wifi slecht niet in de app.nooit meer met touroperator heenreis 1,5 inchecken terug reis 4,5 Vertraging hele slechte communicatie met veel mensen gepropt in een veel te kleine vertrekruimte

Dus nogmaals voor ons geen touroperator meer.

Gemengde gevoelens

Tony
8-9-2017

Locatie en app en zwembad top.Ben er in juni en in aug- sep geweest.

In juni viel mij al op wat ik hier ook terug lees- de voorkeur van de "dame"achter de "receptie"- voor haar Engelse Vrienden.

Zij doet voorkomen of dat zij heel aardig is- maar dat is zij niet!

KLantonvriendelijk en totaal niet service gericht- bij vertrek niet eens vragen hoe je het hebt gehad.

Nee- haar voorkeur gaat heel duidelijk uit naar de Engelse (herriemakers) want zij geven inderdaad de hele dag geld uit aan de bar.......

Geen 2e keer

Denme
31-8-2017

Veel overlast van blaffende honden.

Erg engels georiënteerd, jammer! Slechte hygiëne.. Onsympathieke eigenares over het algemeen genomen alles wat je niet verwacht in Griekenland. Ervaring is dus 1 x nooit meer, kos is overigens top! Nu 3x geweest en voor herhaling vatbaar maar niet in dit appartementen complex.

Vrienden met baby kregen zelfs geen kinderstoel op de kamer! Moesten maar in het restaurant komen eten..

fantastiche

A.groot
30-8-2017

Wij vonden lenaki een mooi en schoon vakantie appartement, werd elke dag schoon gemaakt, de eigenaren en de medewerkers waren zeer attent en vriendelijk, wij zullen hier zeker terug komen. Wij begrijpen de verhalen over onvriendelijk en niet schoon totaal niet.

Net appartementencomplex dat sprongen moet maken

Joost Visser
13-8-2017

Sfeervol familiecomplex, tien minuutjes buiten Kos Stad. De eigenaren sluiten zich te veel op achter hun balie/bar. Stralen weinig passie uit voor gastvrijheid/horeca en tonen nauwelijks interesse. (Eenvoudige bedrijfskleding zou een stap in de goede richting zijn.) De Engelsen zijn hun favoriet, maar dat mag; het zijn ook mijn favorieten.

Tuin en zwembad zijn keurig, appartementen zijn average, met inderdaad hopeloze bedden. Wat is toch voor een gehannes met bedden? Iedereen wil toch lekker slapen? Hetzelfde geldt voor wifi: leg een goed en betrouwbaar netwerk aan en je ben verzekerd van blije gasten. Nu was het vaak eh ... op zijn Grieks. Schoonmaak prima, elke dag! Airco is een must als je een etageappartement hebt.

Dit klinkt over het algemeen een beetje negatief, maar we hebben absoluut een fijne vakantie van tien dagen gehad. Met op onze laatste dag wat schokjes van de tweede aardbeving bij Bodrum als toetje bij het ontbijt. Waar vind je zoiets?

fantastich

W. Stuiver
9-8-2017

Je moet wel extra betalen voor de aircondioning., alles schoon en netjes ingericht. Mooie tuin met zwembad en je bent zo in Kos Stad en strand

Kos is fantastisch!

Yvonne
11-7-2017

Ontvangst door de eigenaars had wel iets vriendelijker gemogen. Wij waren smorgens om 9 uur gearriveerd bij het complex. De dochter van de eigenaar was erg zakelijk, had een gemaakte harde irritante lach,stelde zich niet voor en liep ons voor naar ons appartement. Het appartement is sober ingericht en de inventaris precies voor 3 personen. Het is wat verouderd. Enige echte voordeel waren de goede bedden. De dochter is erg gesteld op de Engelsen en Scandinaviërs. Zij lagen de hele dag bij het zwembad dus was de poolbar een goede uitkomst en een goede bron van inkomsten voor de eigenaars.

De tuin erom heen, het zwembad waren prachtig en de schoonmakers hebben heel goed hun werk gedaan. Volgende keer kiezen wij toch voor een andere accommodatie!

Langs dezelfde weg zijn nog 2 complexen waar je appartementen kunt huren..aanrader!

Wij Nederlanders gaan erop uit om dit fantastische eiland Kos te ontdekken. Per fiets, quad of scooter (op de hoek van de straat te huren). Mooie grote supermarkt dichtbij. Kos stad is lopend te doen. Mooie levendig stadje met veel gezelligheid en heerlijke restaurantjes, voor ieder wat wils..

Wat hebben wij mooie (zand) strandjes gevonden, plaatsjes bezocht, Zia, Pyli, Kardamena, Kefalos, Tigaki, enz. Een hele dag op de boot voor 20 euro p.p. naar 3 eilandjes..Prachtig! Fijne mensen ontmoet, erg getroffen..kortom..GENOTEN van deze hele fijne vakantie!

Heerlijke vakantie gehad!

MarjolijnS.
3-7-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Lenaki. Een prachtig complex, mooie tuin met mooi zwembad. Ruim appartement, 2 kamers. Lekkere bedden, volgens mij nog heel nieuw. Badkamer, zoals overal in Griekenland, klein, maar douchen ging prima!

Elke dag "schoonmaak" met de Franse slag of is dit de Griekse slag? Weinig handdoekwissel en 1 x in de 14 dagen schone lakens. Elke dag moest je je bed zelf opmaken. Bovenlaken lag elke dag mooi opgevouwen op bed. Hele vriendelijke dames. Tuin werd dagelijks onderhouden.

De eigenaren, een familie, waren wat minder! De vriendelijkheid waarover zo geprezen werd, was ver te zoeken!! Als er enige vorm van vriendelijkheid was, was het erg gemaakt en alleen naar de Engelsen toe!!! Bij het inleveren van het "sleutelkaartje" en de afstandsbediening op de laatste ochtend werd er zelfs niets (echt geen woord) gezegd. Gedla ging open en zonder een woord kreeg ik mijn €10 terug. Dit ook bij de andere vertrekkers. Nog nooit mee gemaakt!! Heel jammer, want het houdt klanten tegen! Wij komen nooit meer terug naar hier!

Waarom wordt er geen cijfer voor het personeel/eigenaar gevraagd? Dit zou een dikke vette 1 zijn van mij!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lenaki in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lenaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lenaki scoort een 7.22 uit 10 op basis van 87 reviews.