Aparthotel Kosta Palace

Wellness hotel, ZorghotelWeer vandaag23°11°
Aparthotel Kosta Palace
7,7

Omschrijving
In Aparthotel Kosta Mare Palace verblijf je in hartje Kos-stad. Wakker worden met een goed ontbijt met uitzicht op de haven. Waarna je de dag rustig begint op het dakterras met zwembad. Bij de bar drink je lekkere cocktails en het personeel is vriendelijk. Stap de deur uit en sta op de bruisende strip of wandel in 5 minuten naar het strand.

86 reviews over Aparthotel Kosta Palace in het Nederlands

Schoon maar eenvoudig.

Ep en Marry
12-8-2010

Ligging hotel is geweldig, wij hadden een kamer met uitzicht op de haven. Kamers waren netjes en schoon, maar eenvoudig. Airco werkte niet optimaal. Het ontbijt was erg matig, droog brood en hele slechte koffie. Echt Grieks dus, de yoghurt was wel heel erg lekker. Desondanks hebben wij een geweldige vakantie gehad, want hoe veel tijd breng je uiberhaupt door in het hotel? Tip: als je gaat eten bij Ideal, die zegt niet duur te zijn, houdt er dan rekening mee dat je voor alles moet bijbetalen: mayonaise, tzaziki, ketchup etc.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Op zich een fantastisch hotel met uitzicht op de haven. Daarnaast een zwembad op de 3e etage; prima om af te koelen. De ligging is ideaal, binnen 2 min ben je in hartje centrum en bij alle (trip) boten. Kamers zijn vrij ruim, simpel ingericht maar wel goed. Wij hadden full zeezicht (nr 115), gerenoveerd maar airco zeer slecht (centraal systeem). Zit je in oude gedeelte (nr 133 bijv) dan heb je indiv airco dat goed werkt, maar verpauperd badkamertje. In ons geval hingen de alarmdraden uit de muur. Voor airco in hoogseizoen kan je beter aan de zijkant zitten met uitzicht op de militairen! Ontbijt matig. Op zich wel keuze maar elke dag gelijk en erg droog brood. Ontbijten kan tot 9u30 dus vroeg op of overslaan. Wij hadden wel last van jongeren die met ghettoblasters bezig waren of om 5u30 thuiskwamen, maar dat probleem kent bijna elk hotel voor deze prijs/kwaliteitverhouding. Excursies vaak bijna halve prijs als je zelf boekt, kan prima bij de boot of bureautjes.

Gereisd met vrienden in juli 2010

prima hotel aan de haven

sabina89
24-5-2010

Wij waren met 3 stellen naar Kosta Palace, wel was het een beetje jammer dat we niet met ze allen bij elkaar werden geplaatst. 1 stel zat met een prachtig uitzicht aan de haven. 1 stel zat binnenin het hotel zelf met balkon aan de binnentuin en 1 stel zat in de binnentuin zelf. de binnentuin is echt voor groepen jongeren, en dus een drama om daar rustig te zitten, veel overlast van jongeren die midden in de nacht nog door gaan. hier een melding van gemaakt. het stel dat in de binnentuin zat mocht toen er een kamer vrij kwam ook naar de prachtige plaats aan de haven.

kamers zien er overal mooi en verzorgd uit. het ontbijt stelt niet heel erg veel voor, echt een klein grieks ontbijt.

hotel ligt aan de haven, vlak bij de stad (5 min lopen) en ongeveer 10 min lopen vanaf het strand. centrale ligging.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Vergane glorie.

Ger
26-10-2009

Het meest in het oog springt de inderdaad perfecte lokatie. Dit is wat mij betreft het enige positieve punt. Ik heb de indruk dat het management ervan uitgaat dat juist vanwege dit feit de gasten toch wel komen. Het lijkt wel of de bedrijfsvoering van het hotel hierdoor gemakzuchtig geworden is. Het niveau van de accomodatie is door achterstallig onderhoud ernstig onder de maat. Voorbeelden hiervan zijn het overstromende doucheputje, waardoor de kamer telkens onder water liep, ontbrekend douchegordijn, loszittende toiletzitting, defecte tv, kapotte bedlampjes, niet goed sluitende buitendeur en ontbrekende pannen en bestek. Klachten hierover werden nors opgenomen en niet opgelost. Voeg daarbij de bijzonder oncomfortabele keiharde matrassen en het ontbijt wat die naam niet mag dragen. Het hotel voert 3 of 4 sterren. In potentie is het dat wel waard, maar dan zal er heel wat renovatiewerk nodig zijn. Daarnaast is een mentaliteitsverbetering bij management en personeel aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in september 2009

geweldig goed en schoon hotel

harm
10-10-2009

wij zijn net terug uit kosta palace en hebben er geweldig genoten, hotel was perfect ,ontbijt was eenvoudig maar goed,ook de kamer was schoon en netjes en werd iedere morgen keurig schoongemaakt.

geweldig centraal gelegen

kortom een echte aanrader.

heb er nu al weer zin in om daar lekker vakantie te gaan vieren

Gereisd met vrienden in oktober 2009

zeker voor herhaling vatbaar

Joop en Dela Janssen
5-10-2009

We hebben 11 dagen genoten van een prachtige vakantie.

Kosta Palace voldeed aan onze prijs/kwaliteit verwachting.

De ligging van het hotel is echt fantastisch.

Het enige nadeel vonden wij op de kamers dat je in de douche de douchekop niet kon ophangen aan een douchestang. Ook geen gordijn, zodat je de hele badkamer onder water had staan na het douchen.

Kamer werd iedere dag goed gepoetst, iedere dag schone handdoeken.

De kamermeisjes waren erg vriendelijk.

Het vrouwtje aan de receptie kan beter ander werk gaan zoeken, De man was altijd erg vriendelijk.

Steve de barman was echt een topper.

Het ontbijt was enigzins saai.

We hebben het hele eiland doorkruist met jeep,buggy en fiets.

Buggy is echt een aanrader.

Het is zeker niet de laatste keer dat we op dit eiland zijn geweest.

Joop en Dela

Gereisd met vrienden in september 2009

Supergoed Hotel!

Inge
13-8-2009

Begin juli ben ik 8 dagen naar dit hotel geweest. Wat een fijn hotel! Geen kakkerlak gezien, ontbijt 's ochtends niet heel uitgebreid maar gewoon lekker, kamers elke dag netjes schoon! Kortom, helemaal niets te klagen!

Vooral de ligging is echt ideaal. 5 minuten van het strand en 5 minuten van barstreet en de eettentjes...Je loopt het hotel uit en staat meteen midden in de haven!

Enige minpunt is dat het hotel vrij gehorig is, maar ach...heb er prima geslapen!

Een echte aanrader dus!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

ideale ligging

egbert en co
25-6-2009

centrale ligging, personeel mag iets vriendelijker. Maar strand op loopafstand en op terras heerlijk mensen kijken. In kos is genoeg te doen, voor iedereen, strand,excursies en winkeltjes. Tip voor strand en fantastisch eten met top service;filarakia aan strand

Gereisd met vrienden in juni 2009

lokatie perfekt,hotelkamers schoon

ank van gemeren
24-6-2009

hotel ligt op prima lokatie,kamers schoon ,elke dag schone handdoeken ,minpunt als je laat vertrekt omkleden in toilet,kamer aanhouden voor een aantal uur kost 20 euro ,dat is niet zo erg maar wij waren met z'n vieren met elk een 2persoonskamer maar mochten niet 1 kamer met ons vier gebruiken om alleen maar te douchen en om te kleden ,zij moesten ook een eigen kamer aanhouden,dit is erg kinderachtig en een slechte beurt om je 40,00 lichter te maken betalen oke maar niet zo

Gereisd met vrienden in juni 2009

echt super

h huiskes
27-5-2009

zijn in mei voor de zesde keer naar kos geweest en het was zeker niet de laatste keer., hotel ligt schitterend, ontbijt is goed, personeel is vriendelijk.

Steve de barman en de manager begroeten je alsof je weer thuis komt en zo voelt het ook.

Kosstad is echt geweldig en een dagje met de boot (muziekboot met mike) is een aanrader

voor eten kun je goed bij the village terecht

wij gaan in september weer en dan zeker weer naar kosta palace

herman elma pierre mirjam

Gereisd met vrienden in mei 2009

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kosta Palace in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kosta Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.