Aparthotel Kosta Palace

Wellness hotel, ZorghotelWeer vandaag18°8°
Aparthotel Kosta Palace
7,7

Omschrijving
In Aparthotel Kosta Mare Palace verblijf je in hartje Kos-stad. Wakker worden met een goed ontbijt met uitzicht op de haven. Waarna je de dag rustig begint op het dakterras met zwembad. Bij de bar drink je lekkere cocktails en het personeel is vriendelijk. Stap de deur uit en sta op de bruisende strip of wandel in 5 minuten naar het strand.

484 reviews over Aparthotel Kosta Palace in het Nederlands

Na jaren Kreta, de eerste keer Kos voor ons. Wat een gastvrijheid! De medewerkers van het hotel en de eilandbewoners. Lambi Beach is heerlijk, maar erg veel strandpaviljoens naast elkaar. Ontzettend veel Nederlanders, het was net een tweede Holland. Daar moet je van houden. Het hotel is prima qua prijs/kwaliteit. Kamers schoon, maar hotel straalt weinig gezelligheid uit. Tweede dag haren in mijn ontbijt, dus hierdoor ontbijt buiten hotel genuttigd. De ligging is uitstekend, aan de haven, binnen 5 minuten winkeltjes en restaurants. Tigaki is een aanrader. Neem ook zeker gebruik van de leuke boottripjes naar de Griekse eilanden, wat een prachtdag, dolfijnen gezien, idyllische baaitjes en kraakhelder zeewater. Papas beach is een aanrader, goede bediening, heel gastvrij en een schoon toilet. Voor ons te toeristisch qua NL, daarvoor kan je beter in NL blijven. Verder top!

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk

Grebert,
27-4-2018

Goed hotel lekker ontbijt topplek aan de haven. Heerlijk fietseiland

Gereisd met partner in september 2016

Alle waar naar het geld

Tommy,
27-10-2017

Perfecte ligging van het hotel ! De kamers zijn wat gedateerd maar worden wel iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt is uitgebreid en wordt met zorg bereid, het buiten kunnen zitten direct aan de haven maakt het helemaal af. Kortom alle waar naar het geld.

Gereisd met partner in oktober 2017

Gaat er mee door

Martien van Nelfen,
23-10-2017

De gezelligheid is weg omdat het oude personeel niet meer aanwezig zijn .

Gereisd met vrienden in september 2017

Voor herhaling vatbaar

Karin Wouters,
14-10-2017

Het hotel ligt op een mooie locatie aan de haven in Kos stad. Rustig gelegen, maar toch heel centraal. De kamers zijn ruim en hebben een grote kledingkast.

Het ontbijt is uitgebreid en de bediening erg vriendelijk. Wisselend wafels en pannenkoekjes bij het ontbijt. Zwembad op het dak is ook erg fijn na een dag strand.

Aan de bar kun je heerlijk genieten van een lekker kopje cappuccino of natuurlijk een ouzo.

3 jaar achter elkaar hier geweest met de hele familie. Fijn verblijf.

Gereisd met vrienden in mei 2017

tophotelop prachtlocatie

Evelien,
12-10-2017

Locatie aan de haven is geweldig.zwembad op het dak is klein maar lekker afkoelen én geeft een mooi uitzicht over zee en haven. kamers zijn ruim en netjes, er werd elke dag schoon gemaakt en ook elke keer schone handdoeken. bedden aan de harde kant, airo gratis. wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2017

nooit meer Kosta Palace

Marion Awater,
7-10-2017

Goed:Ligging was het enige wat echt goed was. Midden in het leven, bij het strand, winkels en restaurantjes.

Slecht: alles behalve de ligging, slechte service, onaardig personeel, 2x verkeerde kamer gekregen, karig ingericht , vies, oud, vervallen en beschimmeld

Gereisd met partner in september 2017

Mooi appartement!

Marjolein,
7-10-2017

19 sep - 3 okt met een vriendin (25 jr) naar aparthotel Kosta Palace geweest (15dgn). Kamer netjes, schoon, ruim opgezet. Badkamer redelijk, ruim genoeg, putje in wasbak ontbrak waardoor er soms nogal een vieze lucht uit kwam. Dopjes (om de putjes af te sluiten zodat je een wasje kunt doen bijvoorbeeld) paste niet op de wasbak, zowel in de keuken niet als in de badkamer. Paste enkel op het bad.

Geen NL tv zenders. Balkon prima, wel wat aan de kleine kant als je met 4en bent, wasrek aanwezig. De bedden waren Verschrikkelijk hard! Hebben op een dubbel matras gelegen en dan nog overal de veren in je lijf. Op de laatste dag begrepen we dat we een topper hadden kunnen vragen. Onder terugkerende toeristen was dit al een bekend probleem. Ontbijt van 7-10u, goed en leuk uitzicht. Zwembad prima, koud water! Kos stad zelf zullen wij niet meer zo gauw deze periode boeken, weinig jongelui en dus weinig uitgaan etc. Verder leuk om naar Lambi te gaan

Gereisd met vrienden in september 2017

Matig

Anoniem,
8-9-2017

In dit hotel moet je erg geluk hebben welke kamer je krijgt.

2x een kamer geweigerd ivm lekkage kapotte dingen vieze meubels enzv.niet compleet en van alles kapot. 2 de dag goede kamer gekregen na lang aandringen en vele gesprekken Duitse manager zeer klantonvriendelijk wil niets oplossen en voelt zich bij elk dingetje aangevallen.

Denkt absoluut niet oplossingsgericht. Zou nog terug komen op een schadevergoeding ivm een kapotte kluis waardoor schade aan spullen maar heeft dit nooit gedaan en kapte ons altijd af. Door reisorganisatie gelukkig wel goed opgepakt. Zwembad is echt niets heel ondiep en zéér klein. Ontbijt goed maar voor de zeer vriendelijke medewerkers niet bij te vullen door vele gasten (niet bij te benen) schoonmaak goed en zeer vriendelijke dames. Een andere manager zou dit hotel zeer goed doen! Voor ons geen kosta palace meer de kamers zijn echt aan vernieuwing toe! Wel een hele fijne vakantie gehad op dit prachtige eiland.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch plekje

de Haan,
4-9-2017

Voor de vierde x naar Kosta Palace,kamernummers zijn veranderd sinds vorig jaar.Ook nieuwe vitrage en overgordijnen.

Stonden twee flesjes water en rode wijn bij aankomst op tafel,erg leuk.

Ontbijt zeer uitgebreid en goed verzorgd,staan zelfs al cake en gebak erg verleidelijk...

Ontbijt kan binnen of buiten worden gebruikt met zicht op de haven.

Dagelijks schone handdoeken en om de dag schone lakens.

Voor ons volgend jaar weer Kosta Palace!

Gereisd met partner in september 2017

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kosta Palace in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kosta Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.