Aparthotel Kosta Palace

Wellness hotel, ZorghotelWeer vandaag20°9°
Aparthotel Kosta Palace
7,7

Omschrijving
In Aparthotel Kosta Mare Palace verblijf je in hartje Kos-stad. Wakker worden met een goed ontbijt met uitzicht op de haven. Waarna je de dag rustig begint op het dakterras met zwembad. Bij de bar drink je lekkere cocktails en het personeel is vriendelijk. Stap de deur uit en sta op de bruisende strip of wandel in 5 minuten naar het strand.

107 reviews over Aparthotel Kosta Palace in het Nederlands

Super!

Sandra,
25-11-2018

Mooie ruime kamers, centraal gelegen, mooi uitzicht vanaf het balkon en een lekker ontbijt buffet!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Dit appartement is gelegen op een toplocatie in Kos-Stad. De café's en restaurants zijn op loopafstand. In het appartement zelf werden we hartelijk ontvangen door het personeel. Het zwembad, wat gelegen was op het dak van het appartement, was top. Zin in een hapje of drankje? Er is zelfs een bar aanwezig waar je voor een voordelige prijs een heerlijke cocktail of club sandwich kunt halen. Ik raad dit appartement iedereen aan!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een super verblijf gehad!

Suzanne,
24-8-2018

Hotel was super! Kamer groot, balkon ruim en elke dag werd de kamer schoongemaakt en kregen we schoon bedlinnen en handdoeken. Personeel in het hotel is vriendelijk en het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker! De ligging van het hotel was voor ons perfect. Alhoewel je wel snachts schreeuwende mensen hoort langslopen die terug komen van het uitgaan. Ook de gang in het hotel is erg gehorig. Wij hebben zelf met oordopjes in geslapen. Bedden waren hard, maar we hadden bij de receptie om een topping gevraagd en dat scheelde enorm! Het zwembad op het dak was super. Het was niet al te groot, maar toch ruimte om elke dag op een bedje te liggen en je kijkt uit op de haven van Kos. Al met al hebben we een super vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Traveltroef

Fijn hotel, goede ligging.

Rachel,
16-7-2018

Kosta Palace is een hotel waar zowel jongeren als stelletjes overnachten. Kamers werden iedere dag schoongemaakt, maar douchekop houder was wel kapot. Ontbijt was prima, niks over te klagen. Ligging is mooi aan de haven, dichtbij de stad en Lambi beach. Personeel was ok, als je een vraag had, werd die beantwoord en dat was het, weinig persoonlijk contact. Het enige minpunt, is dan toch dat 90% Nederlands is, maar dat is op heel Kos eiland.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Gaat er mee door

Martien van Nelfen,
23-10-2017

De gezelligheid is weg omdat het oude personeel niet meer aanwezig zijn .

Gereisd met vrienden in september 2017

Voor herhaling vatbaar

Karin Wouters,
14-10-2017

Het hotel ligt op een mooie locatie aan de haven in Kos stad. Rustig gelegen, maar toch heel centraal. De kamers zijn ruim en hebben een grote kledingkast.

Het ontbijt is uitgebreid en de bediening erg vriendelijk. Wisselend wafels en pannenkoekjes bij het ontbijt. Zwembad op het dak is ook erg fijn na een dag strand.

Aan de bar kun je heerlijk genieten van een lekker kopje cappuccino of natuurlijk een ouzo.

3 jaar achter elkaar hier geweest met de hele familie. Fijn verblijf.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooi appartement!

Marjolein,
7-10-2017

19 sep - 3 okt met een vriendin (25 jr) naar aparthotel Kosta Palace geweest (15dgn). Kamer netjes, schoon, ruim opgezet. Badkamer redelijk, ruim genoeg, putje in wasbak ontbrak waardoor er soms nogal een vieze lucht uit kwam. Dopjes (om de putjes af te sluiten zodat je een wasje kunt doen bijvoorbeeld) paste niet op de wasbak, zowel in de keuken niet als in de badkamer. Paste enkel op het bad.

Geen NL tv zenders. Balkon prima, wel wat aan de kleine kant als je met 4en bent, wasrek aanwezig. De bedden waren Verschrikkelijk hard! Hebben op een dubbel matras gelegen en dan nog overal de veren in je lijf. Op de laatste dag begrepen we dat we een topper hadden kunnen vragen. Onder terugkerende toeristen was dit al een bekend probleem. Ontbijt van 7-10u, goed en leuk uitzicht. Zwembad prima, koud water! Kos stad zelf zullen wij niet meer zo gauw deze periode boeken, weinig jongelui en dus weinig uitgaan etc. Verder leuk om naar Lambi te gaan

Gereisd met vrienden in september 2017

in alle opzichten een geweldig hotel

C.Vogel,
8-7-2017

Schoon, prima service, centraal gelegen aan de haven binnen handbereik van restaurantjes, winkeltjes, strand.

Zeer uitgebreid ontbijt-buffet, mooie kamers.

Geen negatieve opmerkingen te bedenken.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima plek

Melanie van stijn
7-1-2017

Kosta palace ligt lekker centraal tussen de stad en het strand. Alle 2 goed te lopen, een minuut of 5 mischien. Het hotel is niet spectaculair maar schone kamers, prima bedden en goed ontbijt.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Zeer gunstig gelegen hotel met goede service.

Karin Wouters
22-5-2016

Wij zijn hier met familie (10p) geweest begin mei voor een week. Het hotel is gunstig gelegen (aan de haven) in Kos stad. Kamers aan de voorzijde zijn mooi en ruim. Erg schoon. Heerlijk ontbijtbuffet met vriendelijk personeel. De service is erg goed.

Bij uitcheck 2 "douche-kamers" gekregen met badhanddoeken. Heel fijn als je 's-avonds pas vertrekt. In voorseizoen lekker rustig. Hoofdseizoen rumoerig. Kamers en gang nogal gehorig.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kosta Palace in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kosta Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.