Aparthotel Kosta Palace

Wellness hotel, ZorghotelWeer vandaag16°7°
Aparthotel Kosta Palace
7,7

Omschrijving
In Aparthotel Kosta Mare Palace verblijf je in hartje Kos-stad. Wakker worden met een goed ontbijt met uitzicht op de haven. Waarna je de dag rustig begint op het dakterras met zwembad. Bij de bar drink je lekkere cocktails en het personeel is vriendelijk. Stap de deur uit en sta op de bruisende strip of wandel in 5 minuten naar het strand.
Kenmerken
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant

21 reviews over Aparthotel Kosta Palace in het Nederlands

2008

prima hotel, voor herhaling vatbaar

R Smeding
19-10-2008

Goede ligging, prettige accomodatie, prima service.

Mochten we Kos nog eens bezoeken zullen we zeker weer naar Kosta Palace gaan.

Gereisd familie in oktober 2008

aanrader

m van benschop
18-9-2008

goed hotel ligging goed, maar receptie niet zo vriendelijk, ontbijt matig, airco kapot, technische dienst waardeloos,

schone kamers

Gereisd familie in september 2008

Dit is echt een aanrader

s.koster
15-9-2008

Dit is een goed hotel waar je best een vakantie kunt doorbrengen. Ontbijt was prima verzorgd, het enige wat ontbrak is een fris sneetje brood.

De ligging is prachtig aan de haven. Mensen zijn erg behulpzaam en vriendelijk. kamers werden goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Bedden werden regelmatig verschoond. Een aanrader.

Gereisd familie in september 2008

helemaal te gek!!

Bernie
31-8-2008

Perfecte ligging, midden in het centrum en direct aan zee. We hadden een 2-kamer app. met uitzicht op de haven, schitterend. Appartement was netjes en schoon, elke morgen schone handdoeken en elke morgen werd er gepoetst/bedden opgemaakt. Het zwembad was niet echt groot, maar netjes en schoon water. Het enige minpuntje was dat de airco het niet echt goed deed, tenminste niet zoals hij het behoort te doen. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en gaan beslist hier nog een keertje terug.

misschien ooit weer

J. Welter
11-8-2008

zeer gehorig, veel jeugd, die geen rekening houden met andere mensen.

Het ontbijt is niet om vroeg je bed voor uit te komen.

Bedden zijn wel goed, maar de kussens zijn veel te dun. Het personeel is over het algemeen meestal wel vriendelijk.

heerlijke vakantie, met 2 minpuntjes

hofstra
5-8-2008

personeel in hotel chagerijnig, airco niet optimaal, appartement was niet koel te krijgen, maar dat waren de enige 2 minpunten, de rest was super!

Zeker een aanrader

Fam Staal
1-8-2008

Wij zijn 15 dagen geweest. En hebben het heel goed naar ons zin gehad. De locatie is tav het strand en en het centrum top. Wij hadden zee/havenzicht aangevraagd. En dit ook gekregen. Wij zaten in kamer 114.

Ben je wat ouder, of met kleine kinderen, vraag dan ook een kamer aan de buitenkant, en niet een die op de binnenplaats uitkijkt. dan heb je veel last van alle jongeren, die over en weer schreeuwen. Of 's-nachts bij het thuiskomen nogal wat lawaai maken.

Elke dag werden de bedden opgemaakt, en 3 X per week schone lakens.

Het zwembad stelt niet veel voor

Het personeel is inderdaad niet altijd even spontaan. Wel de man die er zit.

De stranden zijn ook heerlijk. Bedjes zijn gratis, maar ze verwachten wel dat je wat besteld. Nou de prijzen zijn daar niet duur. Bv 2 ice tea en een koffie voor 7 euro. Ook het uit eten gaan valt reuze mee. Aanraders zijn "Aberto", dit is een 24 uurs take away zaak. Zit in dezelfde straat richting strand. En het nederlands restaurant "De Haan.

echt super

rick
28-7-2008

het licht zo lekker in het centrum met alles in de buurt, mooi gelegen aan de haven, en zeker de moeite waard

Gereisd familie in juli 2007

matig

Van der Sanden
3-7-2008

ontbijt te vroeg 7.30-9.30 werd geen rekening gehouden met feit dat mensen vakantie hadden klokslag 9.30 werd alles opgeruimd dus als je om 9.25 kwam moest je rennen voor wat eten anders had je niets.

koffie niet om te drinken.sap aangeleng met water.

geen variatie in ontbijt iedere dag precies hetzelfde

bij de balie dikwijls als je erkwam dat ze aan t bellen waren en je tussen het telefoongesprek hielpen.vriendlijkheid was soms ver te zoeken.

bij ons op de kamer bleef t toilet lopen gemeld maar daar is niets mee gedaan.kranen maar dicht gedraaid.als boverburen douchten lekte bij ons het water in t bad.melden maar opgegeven omdat er niets meegedaan werd.schoonmaak was redelijk

Gereisd familie in juni 2008

De ligging en uitzicht op de haven en het eten en verzorging van de kamers is perfect wij zijn zeer tevreden . En Kos is een prachtig eiland

En Kos-stad met zijn terrasjes en winkels palmenboulevard is zeer mooi.

Mooie stranden en fietsroute,s.

Goede accommidaties,fietsverhuur en excurcies.

Een onvergetelijke vakantie

Gereisd familie in juni 2008

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kosta Palace in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kosta Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.