Aparthotel Kosta Palace

Wellness hotel, ZorghotelWeer vandaag18°8°
Aparthotel Kosta Palace
7,7

Omschrijving
In Aparthotel Kosta Mare Palace verblijf je in hartje Kos-stad. Wakker worden met een goed ontbijt met uitzicht op de haven. Waarna je de dag rustig begint op het dakterras met zwembad. Bij de bar drink je lekkere cocktails en het personeel is vriendelijk. Stap de deur uit en sta op de bruisende strip of wandel in 5 minuten naar het strand.

226 reviews over Aparthotel Kosta Palace in het Nederlands

Prima hotel met een gunstige ligging

Linda,
17-11-2018

Prima hotel schoon en ruime kamers. Zwembad is op het dakterras en stelt niet veel voor maar binnen 5 minuten sta je op het strand. Je kunt ontbijt bij boeken is niet heel uitgebreid maar de kwaliteit van het eten is prima. Voor de rest ligt het hotel heel gunstig restaurantjes en winkeltjes op loopafstand. Wij zouden zo weer terug gaan.

Super mooie vakantie gehad

ron,
21-9-2018

Top vakantie gehad met een kamer met {harbour view} ,ontbijt was zeer gevarieerd en hotel kamer wel wat gedateerd maar schoon, het douchen in het bad was even wennen maar geen probleem. Enig nadeel was het geluid van muziek in de stad de oplossing was:raam dicht en airco aan en heerlijk geslapen op een lekker stevig matras. hadden 2 fietsen gehuurd voor 14 dagen en daar 70 euro voor betaald dat viel ook nog wel mee.Lekker veel aan het strand gelegen en dagje naar bodrum geweest {afrader}voor de man dan, wat wel een aanrader is een dagje uit om met de boot { prinses Diana }drie eilanden te bezoeken en onderweg nog dolfijnen gezien 6stuks dacht zelf dat dit een lokkertje was, maar we hebben ze gezien . Ook een negatief puntje is de transfer met bus X2 naar hotel, deze chauffeur reed als een bezetene terwijl er twee slechtzienden in de bus zaten.Het geluid van airco kwam uit de boxen van de stereo ,dit voorval maar snel vergeten.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

super

Jan,
18-9-2018

voor de vijfde keer naar Kosta Palace geweest dat zegt genoeg denk ik..

Ligging is goed, ontbijt is zeer uitgebreid met zicht op de haven,elke dag schone handdoeken en om de drie dagen schone lakens.

Enige nadeel is dat kamers gehorig zijn , je kan de buren horen snurken.....

Ondanks dat wordt het voor ons volgend jaar de zesde keer Kosta Palace

Gereisd met partner in september 2018

Mooie ligging

Wendy,
27-8-2018

Super mooi uitzicht en de lobby/restaurant ziet er luxe uit. Het appartement zelf was wat minder; Douchegordijn in bad, vervallen status en het is erg gehorig. Ook viel het ons bij het uitchecken tegen dat de receptioniste nogal onpersoonlijk was en we wilden een massage boeken, maar deze zat vol. Het zwembad is niet groot. Maar verder ligt het hotel goed in de stad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Bij binnenkomst erg vriendelijk ontvangst, koffers werden netjes naar de kamers gebracht (wij hadden een appartement, op 3 hoog) Onze kamer was erg groot, mooi uitzicht over de haven. Kregen een tegoedbon voor een gratis massage in het hotel, erg lekker. Je zit midden in het drukke centrum maar met de deuren dicht geen geluidsoverlast. Zwembad is op het dak, erg klein, wel genoeg plaats op de strandbedjes. De bedden vonden we erg hard, maar dat maakt de gratis massage wel goed ;) Elke dag schone lakens. Strand is 2 minuten lopen. Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018

ga morgen zo weer

Dirk Koelewijn,
17-8-2018

al jaren komen wij op Kos

wat hier vooral opvalt is de gastvrijheid en vriendelijkheid van de mensen

daarnaast is het heerlijk om je te verplaatsen per fiets

al jaren komen wij op het lambi beach waar meestal de ligbedjes gratis zijn

aanrader zijn Sophie's restaurant en Old river

waar je ook heerlijk kan eten en je drankjes op het strand bediend worden

ons favoriete restaurantje is achter de Bazaar Jumbo style een heerlijke griekse plaat voor 2 voor nog geen € 25 euro

het hele leven op Kos is goedkoop

ook hotel Kosta Palace waar we al jaren komen is prachtig gesitueerd pal aan de haven

ook een bootripje mag zeker niet ontbreken 3 eilanden cruise met vrijwel zeker dolfijnen spotten voor de kust van Kalymos en ook het hagelwitte zandstrand van Pseriomos langzaam aflopend in de zee is heerlijk vertoeven

tip neem de Christiana niet overcrowded max 30 pers.

al met al een aanrader Kos

en de mensen verdienen uw komst

Gereisd met partner in juni 2018

Na jaren Kreta, de eerste keer Kos voor ons. Wat een gastvrijheid! De medewerkers van het hotel en de eilandbewoners. Lambi Beach is heerlijk, maar erg veel strandpaviljoens naast elkaar. Ontzettend veel Nederlanders, het was net een tweede Holland. Daar moet je van houden. Het hotel is prima qua prijs/kwaliteit. Kamers schoon, maar hotel straalt weinig gezelligheid uit. Tweede dag haren in mijn ontbijt, dus hierdoor ontbijt buiten hotel genuttigd. De ligging is uitstekend, aan de haven, binnen 5 minuten winkeltjes en restaurants. Tigaki is een aanrader. Neem ook zeker gebruik van de leuke boottripjes naar de Griekse eilanden, wat een prachtdag, dolfijnen gezien, idyllische baaitjes en kraakhelder zeewater. Papas beach is een aanrader, goede bediening, heel gastvrij en een schoon toilet. Voor ons te toeristisch qua NL, daarvoor kan je beter in NL blijven. Verder top!

Heerlijk

Grebert,
27-4-2018

Goed hotel lekker ontbijt topplek aan de haven. Heerlijk fietseiland

Gereisd met partner in september 2016

Alle waar naar het geld

Tommy,
27-10-2017

Perfecte ligging van het hotel ! De kamers zijn wat gedateerd maar worden wel iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt is uitgebreid en wordt met zorg bereid, het buiten kunnen zitten direct aan de haven maakt het helemaal af. Kortom alle waar naar het geld.

Gereisd met partner in oktober 2017

tophotelop prachtlocatie

Evelien,
12-10-2017

Locatie aan de haven is geweldig.zwembad op het dak is klein maar lekker afkoelen én geeft een mooi uitzicht over zee en haven. kamers zijn ruim en netjes, er werd elke dag schoon gemaakt en ook elke keer schone handdoeken. bedden aan de harde kant, airo gratis. wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2017

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kosta Palace in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kosta Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.