Aparthotel Kosta Palace

Aparthotel Kosta Palace
7,7

26 tips over Aparthotel Kosta Palace

Clara, 29-5-2016

Voor een uitgebreide kaart en een gezellig strand ben je harte welkom bij FILARAKIA,nederlandse gezelligheid!!

Loes, 22-6-2015

Mylos beach is een echte aanrader: heel mooi strandje en een beachclub waar je lekker kunt lunchen.

Verder is restaraunt H20 aan de andere kant van het kasteel een echte topper: verser dan vers eten en een waanzinnig uitzicht over de zee, richting Bodrum!

Gina van Dam, 12-6-2015
Tip voor eten; restaurant Filarakia. Heerlijk eten en bij het strand, overdag en s'avonds

We hebben een aantal aanbieders voor Kosta Palace voor je op een rij gezet:

fred de hoog, 6-6-2015
Lekker eten bij Chocolate Cafe in het centrum.
Didier, 23-10-2014

Tips voor restaurants: Dyonisos (aan de haven), Jumbo Style (in de stad bij het kerkje), taverna Elia is een typisch griekse taverne met heerlijk eten (in oude centrum).

Er is veel aanbod in boottochten met bezoek aan eilandjes, wij hebben deze gedaan bij boot Christina en gewoon geboekt bij de blonde dame die 's avonds naast de boot staat. Is goedkoper dan via een excursiebureau! Is de kleinste boot van de vloot, maakt het net wat intiemer. Alle boten volgen dezelfde route.

gsluijk_2, 1-10-2014
Bootreis met Angelo incl BBQ. Klein schil voor Max 27 personen.

frank en marga, 28-9-2014
huur een fiets. ga er lekker op uit.
Lisanne, 25-8-2014
Een paar minuten lopen van het hotel is strandtent/restaurant Filarakia. Hier hebben wij bijna elke dag op het strand gelegen; een echte aanrader! Gezellige mensen, veel Nederlanders en lekker eten!
Jules Thijs, 19-8-2014
Altijd om uitzicht op de haven vragen
Eva schuurman, 16-7-2014

Kamer 124 is zeker aan te bevelen.

En waar je erg goed kunt eten: Jumbo style( heeft 2 terrassen)

We hebben een aantal aanbieders voor Kosta Palace voor je op een rij gezet: