Aparthotel Kosta Palace ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Suzanne

Een super verblijf gehad!

Suzanne,
24-8-2018

Hotel was super! Kamer groot, balkon ruim en elke dag werd de kamer schoongemaakt en kregen we schoon bedlinnen en handdoeken. Personeel in het hotel is vriendelijk en het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker! De ligging van het hotel was voor ons perfect. Alhoewel je wel snachts schreeuwende mensen hoort langslopen die terug komen van het uitgaan. Ook de gang in het hotel is erg gehorig. Wij hebben zelf met oordopjes in geslapen. Bedden waren hard, maar we hadden bij de receptie om een topping gevraagd en dat scheelde enorm! Het zwembad op het dak was super. Het was niet al te groot, maar toch ruimte om elke dag op een bedje te liggen en je kijkt uit op de haven van Kos. Al met al hebben we een super vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2018