Prima hotel, midden in het bruisende centrum.

Aparthotel Kosta Palace ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fmp

Prima hotel, midden in het bruisende centrum.

Fmp,
17-8-2018

Bij binnenkomst erg vriendelijk ontvangst, koffers werden netjes naar de kamers gebracht (wij hadden een appartement, op 3 hoog) Onze kamer was erg groot, mooi uitzicht over de haven. Kregen een tegoedbon voor een gratis massage in het hotel, erg lekker. Je zit midden in het drukke centrum maar met de deuren dicht geen geluidsoverlast. Zwembad is op het dak, erg klein, wel genoeg plaats op de strandbedjes. De bedden vonden we erg hard, maar dat maakt de gratis massage wel goed ;) Elke dag schone lakens. Strand is 2 minuten lopen. Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018