Aparthotel Kosta Palace

Aparthotel
Aparthotel Kosta Palace
7,8

479 reviews over Aparthotel Kosta Palace in het Nederlands

Bij binnenkomst erg vriendelijk ontvangst, koffers werden netjes naar de kamers gebracht (wij hadden een appartement, op 3 hoog) Onze kamer was erg groot, mooi uitzicht over de haven. Kregen een tegoedbon voor een gratis massage in het hotel, erg lekker. Je zit midden in het drukke centrum maar met de deuren dicht geen geluidsoverlast. Zwembad is op het dak, erg klein, wel genoeg plaats op de strandbedjes. De bedden vonden we erg hard, maar dat maakt de gratis massage wel goed ;) Elke dag schone lakens. Strand is 2 minuten lopen. Al met al een aanrader.

Fijn hotel, goede ligging.

Rachel
16-7-2018

Kosta Palace is een hotel waar zowel jongeren als stelletjes overnachten. Kamers werden iedere dag schoongemaakt, maar douchekop houder was wel kapot. Ontbijt was prima, niks over te klagen. Ligging is mooi aan de haven, dichtbij de stad en Lambi beach. Personeel was ok, als je een vraag had, werd die beantwoord en dat was het, weinig persoonlijk contact. Het enige minpunt, is dan toch dat 90% Nederlands is, maar dat is op heel Kos eiland.

Na jaren Kreta, de eerste keer Kos voor ons. Wat een gastvrijheid! De medewerkers van het hotel en de eilandbewoners. Lambi Beach is heerlijk, maar erg veel strandpaviljoens naast elkaar. Ontzettend veel Nederlanders, het was net een tweede Holland. Daar moet je van houden. Het hotel is prima qua prijs/kwaliteit. Kamers schoon, maar hotel straalt weinig gezelligheid uit. Tweede dag haren in mijn ontbijt, dus hierdoor ontbijt buiten hotel genuttigd. De ligging is uitstekend, aan de haven, binnen 5 minuten winkeltjes en restaurants. Tigaki is een aanrader. Neem ook zeker gebruik van de leuke boottripjes naar de Griekse eilanden, wat een prachtdag, dolfijnen gezien, idyllische baaitjes en kraakhelder zeewater. Papas beach is een aanrader, goede bediening, heel gastvrij en een schoon toilet. Voor ons te toeristisch qua NL, daarvoor kan je beter in NL blijven. Verder top!

Heerlijk

Grebert
27-4-2018

Goed hotel lekker ontbijt topplek aan de haven. Heerlijk fietseiland

Alle waar naar het geld

Tommy
27-10-2017

Perfecte ligging van het hotel ! De kamers zijn wat gedateerd maar worden wel iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt is uitgebreid en wordt met zorg bereid, het buiten kunnen zitten direct aan de haven maakt het helemaal af. Kortom alle waar naar het geld.

Gaat er mee door

Martien van Nelfen
23-10-2017

De gezelligheid is weg omdat het oude personeel niet meer aanwezig zijn .

Voor herhaling vatbaar

Karin Wouters
14-10-2017

Het hotel ligt op een mooie locatie aan de haven in Kos stad. Rustig gelegen, maar toch heel centraal. De kamers zijn ruim en hebben een grote kledingkast.

Het ontbijt is uitgebreid en de bediening erg vriendelijk. Wisselend wafels en pannenkoekjes bij het ontbijt. Zwembad op het dak is ook erg fijn na een dag strand.

Aan de bar kun je heerlijk genieten van een lekker kopje cappuccino of natuurlijk een ouzo.

3 jaar achter elkaar hier geweest met de hele familie. Fijn verblijf.

tophotelop prachtlocatie

Evelien
12-10-2017

Locatie aan de haven is geweldig.zwembad op het dak is klein maar lekker afkoelen én geeft een mooi uitzicht over zee en haven. kamers zijn ruim en netjes, er werd elke dag schoon gemaakt en ook elke keer schone handdoeken. bedden aan de harde kant, airo gratis. wij komen zeker terug!

nooit meer Kosta Palace

Marion Awater
7-10-2017

Goed:Ligging was het enige wat echt goed was. Midden in het leven, bij het strand, winkels en restaurantjes.

Slecht: alles behalve de ligging, slechte service, onaardig personeel, 2x verkeerde kamer gekregen, karig ingericht , vies, oud, vervallen en beschimmeld

Mooi appartement!

Marjolein
7-10-2017

19 sep - 3 okt met een vriendin (25 jr) naar aparthotel Kosta Palace geweest (15dgn). Kamer netjes, schoon, ruim opgezet. Badkamer redelijk, ruim genoeg, putje in wasbak ontbrak waardoor er soms nogal een vieze lucht uit kwam. Dopjes (om de putjes af te sluiten zodat je een wasje kunt doen bijvoorbeeld) paste niet op de wasbak, zowel in de keuken niet als in de badkamer. Paste enkel op het bad.

Geen NL tv zenders. Balkon prima, wel wat aan de kleine kant als je met 4en bent, wasrek aanwezig. De bedden waren Verschrikkelijk hard! Hebben op een dubbel matras gelegen en dan nog overal de veren in je lijf. Op de laatste dag begrepen we dat we een topper hadden kunnen vragen. Onder terugkerende toeristen was dit al een bekend probleem. Ontbijt van 7-10u, goed en leuk uitzicht. Zwembad prima, koud water! Kos stad zelf zullen wij niet meer zo gauw deze periode boeken, weinig jongelui en dus weinig uitgaan etc. Verder leuk om naar Lambi te gaan

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kosta Palace in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kosta Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Kosta Palace scoort een 7.78 uit 10 op basis van 478 reviews.