Aparthotel Kosta Palace

481 reviews over Aparthotel Kosta Palace in het Nederlands

Super mooie vakantie gehad

ron
21-9-2018

Top vakantie gehad met een kamer met {harbour view} ,ontbijt was zeer gevarieerd en hotel kamer wel wat gedateerd maar schoon, het douchen in het bad was even wennen maar geen probleem. Enig nadeel was het geluid van muziek in de stad de oplossing was:raam dicht en airco aan en heerlijk geslapen op een lekker stevig matras. hadden 2 fietsen gehuurd voor 14 dagen en daar 70 euro voor betaald dat viel ook nog wel mee.Lekker veel aan het strand gelegen en dagje naar bodrum geweest {afrader}voor de man dan, wat wel een aanrader is een dagje uit om met de boot { prinses Diana }drie eilanden te bezoeken en onderweg nog dolfijnen gezien 6stuks dacht zelf dat dit een lokkertje was, maar we hebben ze gezien . Ook een negatief puntje is de transfer met bus X2 naar hotel, deze chauffeur reed als een bezetene terwijl er twee slechtzienden in de bus zaten.Het geluid van airco kwam uit de boxen van de stereo ,dit voorval maar snel vergeten.

super

Jan
18-9-2018

voor de vijfde keer naar Kosta Palace geweest dat zegt genoeg denk ik..

Ligging is goed, ontbijt is zeer uitgebreid met zicht op de haven,elke dag schone handdoeken en om de drie dagen schone lakens.

Enige nadeel is dat kamers gehorig zijn , je kan de buren horen snurken.....

Ondanks dat wordt het voor ons volgend jaar de zesde keer Kosta Palace

Mooie ligging

Wendy
27-8-2018

Super mooi uitzicht en de lobby/restaurant ziet er luxe uit. Het appartement zelf was wat minder; Douchegordijn in bad, vervallen status en het is erg gehorig. Ook viel het ons bij het uitchecken tegen dat de receptioniste nogal onpersoonlijk was en we wilden een massage boeken, maar deze zat vol. Het zwembad is niet groot. Maar verder ligt het hotel goed in de stad.

Vakanties.nl

Een super verblijf gehad!

Suzanne
24-8-2018

Hotel was super! Kamer groot, balkon ruim en elke dag werd de kamer schoongemaakt en kregen we schoon bedlinnen en handdoeken. Personeel in het hotel is vriendelijk en het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker! De ligging van het hotel was voor ons perfect. Alhoewel je wel snachts schreeuwende mensen hoort langslopen die terug komen van het uitgaan. Ook de gang in het hotel is erg gehorig. Wij hebben zelf met oordopjes in geslapen. Bedden waren hard, maar we hadden bij de receptie om een topping gevraagd en dat scheelde enorm! Het zwembad op het dak was super. Het was niet al te groot, maar toch ruimte om elke dag op een bedje te liggen en je kijkt uit op de haven van Kos. Al met al hebben we een super vakantie gehad!

Bij binnenkomst erg vriendelijk ontvangst, koffers werden netjes naar de kamers gebracht (wij hadden een appartement, op 3 hoog) Onze kamer was erg groot, mooi uitzicht over de haven. Kregen een tegoedbon voor een gratis massage in het hotel, erg lekker. Je zit midden in het drukke centrum maar met de deuren dicht geen geluidsoverlast. Zwembad is op het dak, erg klein, wel genoeg plaats op de strandbedjes. De bedden vonden we erg hard, maar dat maakt de gratis massage wel goed ;) Elke dag schone lakens. Strand is 2 minuten lopen. Al met al een aanrader.

ga morgen zo weer

Dirk Koelewijn
17-8-2018

al jaren komen wij op Kos

wat hier vooral opvalt is de gastvrijheid en vriendelijkheid van de mensen

daarnaast is het heerlijk om je te verplaatsen per fiets

al jaren komen wij op het lambi beach waar meestal de ligbedjes gratis zijn

aanrader zijn Sophie's restaurant en Old river

waar je ook heerlijk kan eten en je drankjes op het strand bediend worden

ons favoriete restaurantje is achter de Bazaar Jumbo style een heerlijke griekse plaat voor 2 voor nog geen € 25 euro

het hele leven op Kos is goedkoop

ook hotel Kosta Palace waar we al jaren komen is prachtig gesitueerd pal aan de haven

ook een bootripje mag zeker niet ontbreken 3 eilanden cruise met vrijwel zeker dolfijnen spotten voor de kust van Kalymos en ook het hagelwitte zandstrand van Pseriomos langzaam aflopend in de zee is heerlijk vertoeven

tip neem de Christiana niet overcrowded max 30 pers.

al met al een aanrader Kos

en de mensen verdienen uw komst

Fijn hotel, goede ligging.

Rachel
16-7-2018

Kosta Palace is een hotel waar zowel jongeren als stelletjes overnachten. Kamers werden iedere dag schoongemaakt, maar douchekop houder was wel kapot. Ontbijt was prima, niks over te klagen. Ligging is mooi aan de haven, dichtbij de stad en Lambi beach. Personeel was ok, als je een vraag had, werd die beantwoord en dat was het, weinig persoonlijk contact. Het enige minpunt, is dan toch dat 90% Nederlands is, maar dat is op heel Kos eiland.

Na jaren Kreta, de eerste keer Kos voor ons. Wat een gastvrijheid! De medewerkers van het hotel en de eilandbewoners. Lambi Beach is heerlijk, maar erg veel strandpaviljoens naast elkaar. Ontzettend veel Nederlanders, het was net een tweede Holland. Daar moet je van houden. Het hotel is prima qua prijs/kwaliteit. Kamers schoon, maar hotel straalt weinig gezelligheid uit. Tweede dag haren in mijn ontbijt, dus hierdoor ontbijt buiten hotel genuttigd. De ligging is uitstekend, aan de haven, binnen 5 minuten winkeltjes en restaurants. Tigaki is een aanrader. Neem ook zeker gebruik van de leuke boottripjes naar de Griekse eilanden, wat een prachtdag, dolfijnen gezien, idyllische baaitjes en kraakhelder zeewater. Papas beach is een aanrader, goede bediening, heel gastvrij en een schoon toilet. Voor ons te toeristisch qua NL, daarvoor kan je beter in NL blijven. Verder top!

Heerlijk

Grebert
27-4-2018

Goed hotel lekker ontbijt topplek aan de haven. Heerlijk fietseiland

Alle waar naar het geld

Tommy
27-10-2017

Perfecte ligging van het hotel ! De kamers zijn wat gedateerd maar worden wel iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt is uitgebreid en wordt met zorg bereid, het buiten kunnen zitten direct aan de haven maakt het helemaal af. Kortom alle waar naar het geld.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kosta Palace in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kosta Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.