Aparthotel Kos

KinderhotelWeer vandaag25°16°
Aparthotel Kos

19 tips over Aparthotel Kos

Jill, 16-6-2015
Ga naar Spezial ijssalon/bakkerij ! Ze hebben daar ontzettend lekker ijs (mega bollen worden in je bekertje of horentje geschept)! 1 bolletje ijs kost maar 1.50 !
Woutje87, 1-7-2014

Huur fietsen en fiets lekker de kustlijn af.

Ga eten bij Avlogyros in de stad.

Ga via Maria Star voor € 15.- euro per persoon op een luxe boot naar de Turkse stad Bodrum om leuk te winkelen en te eten!

simon kes, 22-9-2013
bezoek het oude kos met oudheden en gezellige winkeltjes en de haven vol boten

We hebben een aantal aanbieders voor Kos voor je op een rij gezet:

Truus, 5-8-2013
Tip:van Kostas : goed (en goedkoop) eten bij Ali.
richybest, 21-7-2013
Probeer de cocktails van dit hotel, Kostas kent er ook een hele hoop die buiten de kaart vallen!
raymon1978, 12-7-2013
via Oad de eilandtour en excursie naar Nisiros (vulkaaneiland) gedaan en deze waren zeker de moeite waard

RP, 18-6-2013
Iedereen, ook van andere hotels, mag gebruik maken van het zwembad, ligbedjes en ook bar en terras, waar het 's avonds erg gezellig kan zijn.
Sandra, 14-5-2013

Wij hadden 2 huurfietsen (inclusief zitjes) voor een week voor totaal € 36 gehuurd bij PowerXtreme vlakbij het hotel. Goede service en vriendelijk personeel.

Je kan goed eten bij restaurant Museum vlakbij het grote plein bij de overdekte markt.

jmhjacobs, 19-11-2012

Fietsen op het eiland is goed te doen.

Met de boot een dagje Nyssiros{Prachtig eiland)

T_zenderink, 10-9-2012

Tip voor ouders: zwemluiers in de hotelwinkel te koop 6 voor 5 euro.

Fiets aan de overkant van het hotel te huur met kinderzitje voor of achter 5 euro per dag. Doen! Zo is de trip naar het centrum voor de kleine ook heel leuk. Dagje naar het strand fietsen met beachclub( 15 km ). Eten in het hotel is lekker en goedkoop! Hamburger met friet is 7 euro en Griekse salade 5,50!

Melkpoeder en pap onbetaalbaar: nutrilon opvolgmelk 24,95! Meenemen dus!!

We hebben een aantal aanbieders voor Kos voor je op een rij gezet: