Appartement Kontia Beach

• 6.6Inrichting
  • 7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

20 Reviews over Kontia Beach

• 7Greekgirl18-11-2008

Gezellig appartementen complex

Heel leuke sfeer, veel nederlanders, alleen wat afgelegen vanaf de stad, maar met de fiets prima te doen

• 6Vera08-09-2008

Basisbenodigdheden aanwezig. Vriendelijke mensen.

We verbleven in een studio. Deze was sober ingericht, alle basisbenodigdheden waren aanwezig. We kregen de kamer direct achter de balie, waar wij 4 dagen zijn verbleven. Helaas konden we niet slapen omdat de balie 24 u/pd bemand was en de tel. de hele nacht door rinkelde. Ook 's morgensvroeg werd er hard gepraat. We hebben toen om een andere kamer gevraagd. Ondanks dat we nu niet meer wakker lagen waren er wel andere gebreken; De douchekop kon niet worden opgehangen, het douchegordijn was beschimmeld en het water liep niet goed weg. Bij het boeken van deze vakantie gingen we ervan uit pal bij het strand te zijn. Helaas was dit niet helemaal waar. We konden vanuit ons balkon de zee wel zien, maar het strand dat erbij hoorde was niet geschikt om op te liggen. In de nabije zee zijn we niet gaan zwemmen omdat er veel vervuiling was. Wel konden we in 10 min fietsen naar een beter strand.

• 8Anoniem20-08-2008

Appartmenten Kontia Beach

Kontia Beach is een goed 2 sterren appartementen complex. Je zit vlakbij de zee, het centrum en de haven.

Aardige mensen bij het hotel, we hadden bv geen waterkoker in de kamer. Deze kregen we meteen mee nadat we dit hadden gevraagd.

Verder hebben we absoluut geen overlast gehad van jongeren of het verkeer.

Alles werd goed schoongemaakt door de housekeeping. We kregen om de dag nieuwe handdoeken.

Het was erg warm zonder Airco. Voor 24 uur airco moet je 5 euro betalen, per dag. Helaas gaat de airco ook uit als je weggaat... Hierna is het dus best warm in je appartment!

Verder zijn er goede eetgelegenheden in de buurt. Vooral restaurant Stadium is een aanrader!!!!

• 6scooter196731-08-2007

Wij zijn met onze dochter naar dit appartement geweest met touroperator ( 700 euro voor 3 personen in augustus) Over de prijs konden we dus niet klagen. Verder was alles prima in verhouding tot de prijs. Zelfs een lift aanwezig. Aleen de snackbar had beter gekunt. Ik kreeg 2 gefrituurde knakworstjes met een beetje patat voor 4 euro ! En was niet te eten. Rond uit smerig.

• 7S. Kuiperij29-08-2007

Vorige week teruggekomen van Kontia Beach. In jan. geboekt voor appartemente Kos. In Mei omgeboekt naar Filippion. Aankomst Kos opeens omgeboekt naar 2hotel Maritina. Na 2 dagen op vakantie omgeboekt naar 2 appartement Kontia Beach. Voor low budget prima te doen. Alles ziet er redelijk verzorgd uit. Niks mis mee. Alleen als je 725 eurie betaald is dit appartement voor 350 eurie natuurlijk een tegenvaller. Verder aardige mensen en goed verblijf gehad

• 8R.E.D.T.28-08-2007

Zondag terug gekomen van Kos.Hadden last minute een 2* Bingo reis geboekt, dus wisten niet waar we terecht kwamen. We hadden geluk, een app. net buiten het centrum en toch aan zee. Hadden kamer 203 met uitzicht over de Marina haven en zee. Kamer was schoon, kregen iedere dag schone handdoeken, hadden ook een tosti ijzer en waterkoker. Kookplaatje is goed voor een paar eieren te koken/bakken. Zwembad klein maar schoon. Het was voor ons het 1ste complex waar je niet om 6 uur op hoefde te staan om je handdoek bij het zwembad te gaan leggen. Al kwam je om 14 u dan had je nog een plaatsje. Idd veel jongelui, maar geen moment last gehad van geluidsoverlast. Ook niet van het verkeer. Je hebt een balkondeur en een rolluik, als dat dicht zit hoor je bijna niets.

• 6sylvia van der klauw20-08-2007

1 wek geweest, man,vrouw en 1 kind van 4 jaar.was in 2e week aug.zaten op 1 hoog boven straatterras.Voordelen:1 1/2 km lopen naar centrum, aardig zwembad en rustig zwembad, budget vriendelijk.Nadeel; Heel erg veel lawaai van de twee wegen die elkaar voorlangs kruisen, gaat door tot 06.00 uur. Vanaf 16,30 jongelui die thuis komen en gaan praten en drinken op terras. 2x over geklaagd, niemand greep in.AIRCO DOET HET 3X PER ETMAAL EEN PAAR UUR, MOET JE MAAR NET AANWEZIG ZIJN

• 7marja15-08-2007

bij aankomst hadden we een vreselijk klein balkon dus gevraagt naar groter balkon en die kregen we gelijk, helemaal top! zwembad is ook lekker, goede ligbedjes, jammer dat je dr na 18u niet meer in mocht, we wilde wel t zand van ons afspoelen en beetje chillen met drankje erbij, maar helaas. verder hadden wij ook zo een mega fiets met mand en dan is fietsen heen niet zo erg, alleen terug was wat langer of kwam dat door de drank. verder was wc wel goed, alleen onze douche stroomde na 1 minuut douchen al over. en we hadden over de muur een marthon van mieren,maar na 4 dagen werd dat verholpen door een speciaal spul. verder was schoonmaak ook niet echt denderend. moeten ze nog een curcus voor volgen. en elke dag is ook wat overdreven, wel genoeg hadnoeken, ideaal. verder kan k george de nachtportier ook niet overslaan, helemaalsuper,mochten 's nachts erg veel van m!!

• 7Kerstens15-08-2007

De douche was een beetje krakkemikkig en we kregen maar 1 keer in de 8 dagen schone handdoeken. Het dakterras is geweldig

• 8Hinny, Ina en Dani Haan13-08-2007

Voor een 2 sterren complex valt het allemaal erg mee. Ruime app. Douche was idd. wat krakkemikkig, maar het was allemaal goed schoon. Genoeg ligbedden bij het zwembad. Was er niet druk. Wel luidruchtige jongelui, maar die werden meteen door George, de nachtportier, terechtgezet. Afstand naar Centrum van Kos is lopend te doen, maar taxi is maar € 5,00 enkele reis. Kiezelstrand met zeeëgels op 200 meter, zandstrand op 2 kilometer. Bij Baltic Beach viaonze touroperator gratis ligbedden en parasols. Als je geen 5 sterren verwacht en genoegen neemt met 2 sterren is dit een prima hotel om naartoe te gaan.

Appartement Kontia Beach info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen