Hotel Koala

GriekenlandKosKos-Stad

5.8VoldoendeScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

8 Reviews over Koala

• 8diah matrawie19-05-2009

goedkoop tegen goede kwaliteit

eenvoudig hotel maar schoon, goed matras (komt in griekenland weinig voor), tv, airco tegen redelijke vergoeding, goede service, personeel is vriendelijk. Ligging vlak bij de Marina haven en het centrum. De ligging is toch vrij rustig. Voor Griekse gebruiken, goede koffie! Het onbijt stelt niet veel voor.

In vergelijking met 6 ander accomodaties op Kos. Voordelige prijs, goede kwaliteit wanneer je meer buiten verblijft en je met een goede nacht rust, reinheid en vriendelijkheid al dik tevreden bent

• 7Lysanne05-01-2008

Het ontbijt is nog steeds niet uitgebreid, maar goed te eten, vooral de zelf gebakken cake was erg lekker. Erg handig dat er een supermarkt aan de overkant was! Wij hadden ook de kamer op het dak, daar zou ik zeker naar vragen als je naar dit hitel gaat, want als je die kamer krijgt, heb je een priveterras van 100m2!! De kamer zelf was zeer eenvoudig, jammer genoeg geen tv en/of koelkast. Wij hadden gratis fietsen via beachmasters, dat was wel handig, want het is best een stuk lopen naar de kroegen ed. Ook het jongerenstrand ligt verderop dus met de fiets goed te doen. Fietsend was 5 min naar het centrum en 10-15 min naar het jongerenstrand. Wij vonden het personeel heel erg vriendelijk, overdag en 's nachts. Je kan op elk moment van de dag binnenwandelen. Zwembad is niet veel..erg klein en weinig ligbedden in de zon, maar het strand is groot genoeg zou ik zeggen. Echt een topvakantie gehad, ook al is dit hotel vrij eenvoudig.

• 5A. van der Erve13-08-2007

Zeker geen tophotel! Na een overboeking van het Poseidon Hotel werden we 50 meter verder geplaatst, in hotel Koala dus. Er is totaal niets te beleven en het zwembad is erg klein. Het personeel is erg onvriendelijk, zeker wanneer je om 05:00 uur 's ochtends thuiskomt. Dan wordt 't nog erger. Wij moesten ook nog 40 euro extra betalen voor de airco. De tv was inderdaad ook ver te zoeken.

• 6Dianne van der Wal12-01-2006

Hotel koala is een echt familiehotel. Het is niet erg groot en als je luxe gewend bent zal dit hotel je inderdaad een beetje tegenvallen. Ik ben samen met mijn vriendin 2 weken in dit hotel verbleven en het is ons prima bevallen. De mensen zijn superaardig en de kamers waren prima in orde. Bijna tegenover het hotel bevindt zich een supermarkt, dus als je het ontbijt te weinig of niet lekker vind kun je altijd hier even iets halen. Dit hotel is het meest geschikt voor jongeren die niet veel nodig hebben en goedkoop willen reizen en toch een prettig verblijf willen.

• 6eef24-02-2005

Klein hotel. Kamers zijn klein en niet echt schoon, er lag o.a. vieze vloerbedekking op de grond. Ontbijt is simpel. Aangezien het vrij goedkoop is, had ik ook geen hoge verwachtingen. De mensen van het hotel waren wel erg vriendelijk.

• 3Sanne En Danny06-01-2005

Het is een familie hotel... De mensen die daar werken wel heel erg aardig en behulpzaam, kamer veel te klein, de badkamers was ook veel te klein. Zwembad en terras stelde niks voor.... Kon amper liggen daar.

Zeker niet voor herhaling vatbaar.....

• 6John29-12-2004

Een echt familie Hotel, ontbijt was inderdaad drama, je kan beter naar het winkeltje op de hoek gaan en daar verse broodjes halen met beleg. Zelf zat ik helemaal op het dak, met groooooot dak terras, als ware een penthouse, onwijs mooi uitzicht, wat dta betreft hadden we het goed getroffen, maar voor de rest, het is erg klein de kamers, er zou tv in je kamer zijn dat is er niet eens, last van insecten ( grote wespen ) die in onze airco installatie gingen zitten. Niet voor herhaling vatbaar.

• 6Anouk17-11-2004

Heel slecht hotel het ontbijtbuffet zogenaamd bestaat uit slechts 1 broodje waaruit u niet kunt weten zelfs na 2 weken niet of het hard of zacht hoorde te zijn. Ook zijn de kamers erg vies en word er zeker niet goed schoongemaakt. Heel slecht onderhouden. Personeel is wel vriendelijk maar belooft van alles en maakt niet waar. We hebben dit geboekt en zeer slechte ervaringen mee.

Hotel Koala info

• Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)

Beach

• ZandstrandBeschikbaar