Hotel International

25 reviews over Hotel International in het Nederlands

Prima hotel

Nanouk Wijgers
23-1-2015

Na een overboeking in ons andere hotel, in dit hotel opgevangen. Kamer is prima, bovenste verdieping met enorm dakterras tot onze beschikking. Ontbijt is simpel maar prima. Eigenaar kwam soms verstrooid over, ivm de ontzettende drukte op het eiland en in het hotel, (hierdoor is ook aantal keer stroom uitgevallen)

Met de fiets ben je in paar minuten in kos stad en op meerdere strandjes.

De hotelkamers zijn klein, ter voorstelling: het was passen en meten met de meubels zodat beide koffers open op de grond konden liggen. Je moet niet veel verwachten van het hotel, interieur is ouderwets en simpel. Maar onze prioriteiten lagen bij een schoon, netjes hotel waar je kunt slapen zonder geluidsoverlast. En dat is bij dit hotel absoluut het geval, waardoor ik het zeker zou aanraden. Maar het is dus maar net waar je prioriteiten liggen.

Zeker 3 sterren waard

Niets mis met het ontbijt ,er staat zelfs een dame brood te roosteren zoals je wilt, plus verse paprika ,tomaat ,komkommer , druiven en perzik

ontbijt nu tot 9.30

Douche is wat klein, wel nieuwe mengkranen met douchkop die wel aan de muur kan.

Niet in hoogseizoen boeken

Jacinta
10-8-2012

Hotel International is schoon, ziet er aardig uit, goede bedden, loopafstand van het centrum en leuke beaches. Maarrrr het ontbijt is niet te eten; oploskoffie, koude melk, aanmaaklimonade, droge broodjes, droge komkommer, harde tomaten, geen fruit enz. Wij hadden de pech dat het hotel vol zat met jonge Scandinaviërs die een 'stapvakantie' hadden. Muziek keihard, gebons op deuren, gegil gedans en geschreeuw op de gangen evenals make-up en ondergoed. Wij verbaasden ons dat het management hier niets aan doet. Pas op onze klacht dat het tussen 04.00 en 06.00 de spuigaten uitliep kwam er actie maar die hielp niet veel.

Het personeel is chagrijnig en spreekt slecht Engels.

Beter is dit een Hostel, een zgn Jeugdherberg of Summercamp.

Eenvoudig hotel

Jo
13-8-2011

Een eenvoudig en schoon hotel,met eenvoudig ontbijt.

Leuk zwembad,wij hadden een kamer aan de voorkant mooi uitzicht.

Vriendelijk personeel.We hebben een prima vakantie gehad.

Sober maar voldoende

Ben
24-8-2010

Ik ga over het algemeen akkoord met de beschrijvingen hieronder.

De uitbaters zijn strikt maar vriendelijk. Het ontbijt is naar mijn bescheiden mening zwaar ondermaats en dit wou ik nog eens benadrukken. Steeds hetzelfde, bijna geen keuze en helemaal niet lekker.

Voor mensen die hier veel waarde aan hechten, wees gewaarschuuwd!!

ps: de vrouw die voor de snackbar en het zwembad zorgt is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

ps2: een buggy huren ziet er leuk uit maar is kostelijk en helemaal niet veilig!!! buggy 1 dag = 53 verzekering inbegrepen.

scooter 80 cc (gaan sneller dan de buggys) = 15 euro per dag

Gekeurd en goed bevonden!

Barbara
15-6-2010

Minpuntjes: - kleine douches (ca. 0,5 m2 en een douchegordijn die constant tegen je lijf plakt.

- zeer sober ontbijt (en alle dagen hetzelfde) en best vroeg: tussen 7u en 9u15.

- airco te betalen aan € 5,00/nacht.

- zwembad enkel toegankelijk tussen 8u30 en 18u.

Pluspunten: - zeer vriendelijke mensen

- zeer proper hotel

- amper 15 minuutjes wandelen naar het centrum langs een zeer mooie wandelboulevard met zicht op zee (aanrader: een ijsje halen bij de ijswinkel/bakker op het einde van het eerste stuk boulevard, net naast de zee)

- redelijk rustig gelegen en leuke omgeving

- heel veel restaurants in de buurt waar het lekker en goedkoop eten is (zeker Stadium en Lithino eens proberen!)

- fietsverhuurkantoren bij de vleet voor ca. €4,00/dag of ca. €20 à 22/week voor zeer degelijke en piekfijn onderhouden fietsen.

Echt een topper !!!

Michiels
3-11-2009

Een topper voor kamer met ontbijt zeer leuke uitbaters, zeer gedienstig en leuke crew - kames altijd picco bello in orde.

zeer persoonlijke aanpak, gewaardeerd door de gasten. Bewijs hiervan is het feit dat er vaste gasten zijn die al 17 jaar of meer naar dit hotel komen.

Vriendelijk personeel. Fijn om ook eens Nederlands te kunnen praten, de dame die de nachtpermanentie aan de receptie verzorgt, is Nederlandse.

Toen ik ziek werd -voedselvergiftiging door restaurant in stad- en ik de volgende ochtend niet aan het ontbijt verscheen, werd er rond de middag naar mijn kamer gebeld om te horen hoe ik me voelde.Toen ik vertelde dat ik koorts had, stond men erop dat ik een dokter zou zien, wat ook echt nodig was. Toen ik hierin toestemde, belde men zelfs een taxi voor mij, dit alles zonder extra kosten bijv. voor de telefoon, aan te rekenen.

Als dat geen service is !?

Manager is, in tegenstelling tot wat hier beweerd wordt, wel een vriendelijke man. Je moet je natuurlijk wel aan de afspraken houden, waardoor ook de andere gasten een fijne, ongestoorde vakantie kunnen beleven, dus geen luide muziek 's nachts e

Om naar terug te gaan

Van Ransbeeck Irène
1-10-2009

Hotel dicht bij de stad Kos gelegen (15min te voet) Een goed uitgangshotel om meer van het eiland en de omgeving te zien.

Eigenaars en personeel vriendelijk.

Goed onderhouden hotel.

ontbijt niet zo uitgebreid, maar dit wordt opgelost door zelf iets mede te brengen zoals fruit en youghourt. frigo op de kamers.

zwembad goed onderhouden!

Mijn zus en ik zijn zeer tevreden.

Ben reeds 3 maal daar geweest.

Mensen ontmoet die er reeds 20, 15, en zelfs 3O

maal geweest zijn!

Ik ga zeker nog terug!

Irène.

We hebben een aantal aanbieders voor International voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel International in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel International scoort een 7.11 uit 10 op basis van 25 reviews.