Hotel Imperial

8.6Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 484p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Aan zee

226 reviews over Hotel Imperial

• 8Elise, Suzanne, Ronald en Wilfried26-06-2016

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Een prima familiehotel gerund door een vriendelijke gastvrije familie. Verdient inderdaad, zoals eerder vermeld, een betere waardering dan de huidige 2*. Gunstig gelegen ten opzichte van zee, winkeltjes en het centrum van Kos-stad. Zeer schone kamers met prima airco... was nodig deze week. Ontbijt misschien wat beperkt, maar verder goed verzorgd. Kortom, een aanrader voor iedereen die in deze omgeving een betaalbaar hotel zoekt met een goede service.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8carrie26-06-2016

mooi netjes vriendelijk schoon en vlak bij kosstad

Net hotel met vriendelijke mensen over het ontbijt is veel gezegd maar deze was goed, werd aangevuld als het op was (en eten we thuis iedere dag iets anders?) Kamer was schoon en netjes leuk balkon ijskast op de kamer deze zetten wij s 'nachts uit voor de herrie, bed is bij ons verblijf eenmaal verschoond en ook de handdoeken maar daar zaten wij niet mee. Wij hadden een kamer aan de straat kant wel veel herrie s 'nachts maar dat went wel,wel lekker dat de deur een hor had deze kan de hele dag en nacht open blijven. Let op met een fiets huren betaal niet meer dan €15 euro per fiets per week.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 10Saskia Wayenberg13-06-2016

Een echte Topper!

Hotel Imperial is een fantastisch hotel en verdient naar mijn mening op z'n minst 4 sterren. Lopend naar Kos stad is 5 minuten en naar het strand 3 minuten. De ligging is fantastisch. Het hotel is ook geweldig. Lekker buffetontbijtje (wel erg simpel). De kamer waar wij verbleven was boven het zwembad (3e verdieping) en de kamer was zeer schoon. Ook zag de kamer eruit als nieuw. Nieuwe badkamer en alles is reuze reuze schoon. De bedden zijn hard!

Gereisd in juni 2016

• 8Shanna30-05-2016

Top ligging, top hotel

Voor de ligging van het Hotel, vriendelijk personeel, schone kamers. Alleen het ontbijt stelde niet veel voor maar om de hoe zit een heerlijke bakker voor de rest niks te klagen. Tip : eten bij Filarakia aan het strand heerlijk eten top chef en top personeel. Overdag ook gezellig om daar op het strand te liggen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 4Gerard07-09-2015

wisselend

Bij aankomst van het hotel een welkom door de eigenaresse niks dan lof voor deze vrouw die hele dag haar best doet en niet ongezellig is. Het grote probleem ontstond als zij niet aan de receptie stond de mensen die daar stonden waren kortaf sacherijnig en keken ons een groep jongens met de nek aan. zo erg dat de nachtbewaker iemand een keer aanvloog totaal onacceptabel omdat iemand wat gezegd tegen hem zou hebben. Ook de kamer waar airco en wifi bij zouden zitten was het behelpen in een van de kamers was geen wifi bereik en voor de airco moest alsnog betaald worden. Het was wel schoon en de ligging is perfect, het hotel heeft een grotere potentie dan wat er nu van gemaakt is.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Vera05-09-2015

Net hotel met prima ligging

Hotel Imperial is een net en gezellig hotel. De kamers zien er prima uit en zijn schoon. Iedere dag krijgt men schone handdoeken en wordt de kamer schoongemaakt. Ontbijt smaakt goed. Wanneer er iets op is, wordt dit aangevuld. Het hotel heeft een mooi zwembad met voldoende ligbedjes. Tevens is er een poolbar waar drankjes e.d. niet duurder zijn dan in de stad. Het personeel is vriendelijk en helpt je bij vragen. Daarnaast heeft het hotel een goede ligging: dicht bij het strand, winkelstraat en de haven.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7FJ04-09-2015

tweede keer

in 2011 was ik hier al eerder en ben weer terug gegaan omdat het toen erg fijn was. De ligging is top. 3 min van het strand, en 10 minuten vanaf de stad. Maar dat kan via een levendige straat en de haven. Het zwembad is ook heerlijk en de mensen achter de bar zijn vriendelijk. Er zijn echter een paar luxere dingen die minder zijn: -De airco kost 6 euro per dag. - De bedden zijn erg hard. - het ontbijt is niet lekker en is maar tot half 10. Je kan beter bij de bakker in de buurt je broodjes kopen. De wifi is in de kamers zwak, maar in de openbare ruimtes ruim voldoende.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8aa27-08-2015

gezellig familiehotel

het is een gezellig, schoon, simpel familiehotel. Kleine kamers maar wat maakt het uit je slaapt er alleen maar, uitstekende ligging. Vind wel dat vaker de handdoeken verwisselt zouden moeten worden, en jammer dat er niet bv een rekje op het balkon hangt waar je wat kleine dingetjes te drogen kan hangen, je kunt nl ook nergens een waslijntje bevestigen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9pwesterveld14-08-2015

Perfect hotel voor een vakantie op Kos

Bij aankomst werden we meteen heel vriendelijk ontvangen. Wij zaten op de 3e en bovenste verdieping, een mega balkon waar zelfs de zonsondergang vanaf te zien was. De kamers zijn pas gerenoveerd, en zien er erg netjes uit. Het zwembad is ook mooi en op het terras met wifi hebben we ook heerlijk kunnen zitten. Het is een paar minuten lopen naar de haven/ stad, maar wel door een gezellig straatje met allerlei winkeltjes, dus daar ben je zo doorheen. Wij hadden een fiets gehuurd voor de hele week, 5 á 10 minuutjes fietsen en je kwam op een heel mooi strande uit, voor hotel Aqua Blu. De fietsen konden 's nachts bij het hotel achter een poort veilig staan.

We hebben een enorm goed verblijf gehad en als we nog eens naar Kos gaan, komen we hier zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9mviersel2219-07-2015

Leuk hotel, aanrader!

11 dagen in dit hotel verbleven. Mooie en zeer schone kamers. Koelkastje aanwezig. Bedden zijn wat hard en kussens ook nogal plat, dat was een klein minpuntje. Wij hadden een kamer aan zwembadzijde.

Ontbijt is simpel maar gewoon goed. Wij hebben ook aantal keren ontbijt overgeslagen en bij de bakker verse broodjes gehaald.

Service van het hotel is prima, erg vriendelijk personeel. Je kunt ook lekker lunchen bij het zwembad! Fijn, schoon zwembad. Eindelijk eens een keer geen handdoekje leggen om 6 uur 's ochtends. Wij gingen overdag vaak naar het strand en dan rond 4 uur nog eventjes zwembad, altijd plek!

Hotel zit op een perfecte locatie, klein wandelingetje van 5 minuten brengt je bij het gezellige, wel wat drukke strand. Centrum iets verder lopen maar goed te doen. Kortom, hotel is echt een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2015

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts