Hotel Imperial

8.6Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 519p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Aan zee

202 reviews over Hotel Imperial

• 2019
    9Thirza27-07-2019

Boven onze verwachtingen!

Momenteel verblijven we alweer een week in Hotel Imperial. Bij aankomst moesten we aan het aantal sterren denken, deze kloppen na onze mening absoluut niet! Het hotel is modern en netjes. Alles wordt goed onderhouden! Het personeel is vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ook ligt het hotel vlakbij het strand, de haven en het centrum.

Ik ben een alleseter, dus is het ontbijt meer dan genoeg én goed. Denk hierbij aan croissants, bolletjes, cake, salade, ei in verschillende vormen en bladerdeeg met spinazie en feta (lekker!)

Wij zullen nog 3 dagen volop genieten hier en daarbij 10 kilo zwaarder en 20 keer zo gelukkig terugkomen in Nederland.

Súper!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Eirini17-07-2019

Heerlijk

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Het is een gezellig familiehotel met erg vriendelijk personeel. Kamers erg schoon met goede badkamer en een balkon. Lekker zwembad en de locatie is geweldig. In vijf minuten sta je bij de haven van Kos-stad. Alles is prima lopend te doen.

Wel een aantal minpunten: Wifi is erg slecht in hotel, dus helaas amper gebruik van kunnen maken. Daarnaast is het ontbijt ietwat karig, maar op zich wel voldoende om je dag te beginnen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Ali Bruins25-06-2019

Geweldig

Super familiehotel nabij het centrum, winkels en strand. Het is een logies met ontbijt hotel. Vriendelijke familie die dit hotel runt. Er is ook een zwembad bij! We hebben hier een super vakantie gehad. We komen zeker nog eens terug want Kos-stad is hardstikke leuk!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Max en Nel ten Brinke20-06-2019

prima

Het Hotel ligt net buiten het centrum, dus ideaal gelegen, 7 minuten lopen naar het strand en 10 naar het centrum van de oude stad, prima hotel met een mooi zwembad met lig bedden in de buurt zijn wat kleine restaurantjes waar je best redelijk kan eten, verder is het handig om de kaart van de omgeving te bestuderen alleen al voor de korte loop routes. tips zijn, Baltic Beach je gaat daar op een bedje liggen (kosteloos) en wordt vervolgens de hele dag prima verzorgt. en om een keer in een Taverne eten adviseer ik Tsambala (t.o. de brandweer kazerne). iets buiten de stad, maar ook op loop afstand.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Muilwijk18-06-2019

Zeer leuk en rustig

Het is een heel schoon hotel vriendelijke mensen ruime 2kamer appartement goed ontbijt en een mooi zwembad

Gereisd met partner in juni 2019

• 8pieter van keulen05-06-2019

voor herhaling vatbaar!

prima hotel, lekker rustig en goed onderhouden

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    9henk haslinghuijs05-11-2018

zeer goed

het is een fijn familie hotel met goede ligging wat betreft het strand en centrum een fijn zwembad met genoeg bedjes een goede bar. de kamers waren goed en schoon. en werden goed schoongemaakt.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Jolanda van drunen04-09-2018

Relaxte, heerlyk zonnige vakantie op Kos! 😎

Erg mooi en gezellig familie hotel.. boekten hotelkamer, maar kregen een ruime appartement aangeboden! Voortzelfde geld!

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Jolanda van drunen07-04-2018

Geweldig! Mensen doen dr best voor de gasten

Ipv kleine hotel kamer konden we kiezen voor n groter appartement met hotel verzorging! Klasse.. lekker ruim! Fyn familie hotel..

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

6John17-08-2017

Leuk voor een keer, niet voor herhaling vatbaar

Appartement zag er goed uit, al was het leefgedeelte wat aan de krappe kant. Smal balkon, waarop zitten met 4 nauwelijks mogelijk was. Bedden liggen niet prettig. Airco 10 euro per dag, omdat het een gezinskamer betrof. Schoonmaak matig, op zondag komt er niemand en niet iedere dag schone handdoeken. Ontbijt zeer eenvoudig. Brood niet vers en melk lijkt aangelengd met water. Zwembad is evenzeer eenvoudig, maar goed. Weinig betrokkenheid van het personeel bij de gasten. Laatste dag konden we wel bijhuren voor 35 euro tot tijdstip vertrek in de avond. Mooi gesitueerd op loopafstand van het strand (8 minuten) en ca 10 minuten lopen van Kos Stad met leuke restaurants en winkelgebied. Leuk voor een keer, maar volgend jaar wat anders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts