Hotel Gaia Garden

Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag25°17°
Hotel Gaia Garden

29 tips over Hotel Gaia Garden

Karin, 19-10-2018
Auto huren via de receptie van het hotel. Zij regelen het voor je, alles inclusief, nergens omkijken naar, bij terugkomst gewoon weer sleutel inleveren bij de receptie en geen gedoe achteraf. Omdat alles inclusief is hoef je ook geen foto's te maken van de eventuele schade die al aanwezig is, dus geen verplicht rondje om de auto en bang dat je iets over het hoofd ziet.
Karin, 19-10-2018
Je kunt heerlijk eten bij Old River: loop of fiets naar zee, met de weg mee naar rechts en dan na circa 150 meter aan je rechterhand. Er komen veel Nederlanders. De eigenaar kent velen bij naam en kan in het Nederlands al een aardig woordje "meepraten". Erg gezellig!
b.looij, 22-9-2017
Bij een hard matras vragen om een topper.

We hebben een aantal aanbieders voor Gaia Garden voor je op een rij gezet:

Ilona, 21-6-2015

Baltic beach

Fiets huren tegenover gaia garden

Boot tocht in de haven regelen kan bij Nikita of poseidon boot goed geregeld

Rene, 25-5-2015
Huur een auto voor 35 euro per dag en ontdek het hele eiland.
robtouw, 15-5-2015
In Kos stad lekker een terrasje pakken.

LisetteTravel, 20-1-2015
Wil je naar Lido waterpark? Boek dan geen excursie met vervoer via de touroperator en neem ook geen bus vanuit de stad. Het waterpark heeft een eigen shuttlebus die helemaal gratis is en vertrekt van Blue Lagoon Resort (5 min. van Gaia Garden). De receptioniste van het hotel heeft een lijst met de bustijden.
LisetteTravel, 20-1-2015
Ga in het centrum zeker eten bij Jumbo Style. Bestel daar de mixed grill. Dit is een heerlijke schotel met vele soorten vlees, brood, friet, rijst en groente die je nooit op kan! Het eten is van geweldige kwaliteit en absoluut niet duur.
Lisanne Rinkema, 24-10-2014

Huur zeker een fiets op dit eiland je kan er veel mee verkennen.

Mocht je graag de bergen in willen, is het handig om een auto te huren. Tenzij je een ervaren fietser bent, dan zijn de bergen prima te doen.

rc vonk, 12-10-2014

strand is vlakbij,kleine wandeling

kunt mooi wandelen in de regio

fiets en scooterverhuur voor het hotel

autoverhuur ook vlakbij

grote supermarkt en warenhuis/souvenirs vlakbij

de flappentap ook dichtbij

een excursie gedaan naar de vulkaan en krater.

een leuke vaartocht/busreis en bezichteging van de krater.

bij de rondrit met de auto helemaal naar de andere kant van het eiland geweest,ook mooie omgeving.

Zia is ook een aanrader om te gaan kijken.

bodrun,is ook leuk als je van winkelen houd.

We hebben een aantal aanbieders voor Gaia Garden voor je op een rij gezet: