Hotel Gaia Garden

253 reviews over Hotel Gaia Garden in het Nederlands

Matig

Meeuwtje
8-10-2018

Zwembad goed, bediening goed. Op terras in de avond, word er erg veel gerookt. Eten weinig variatie.

Heerlijk kleinschalig hotel in prachtige tuin

Susanne Kivits
7-10-2018

Mooi verzorgd kleinschalig hotel waar je goed kan logeren

Het eten is goed evenals de kamers die keurig verzorgd worden .

In de prachtige tuin is het heerlijk vertoeven .

Het personeel aan de bar ,bij de receptie en de kamermeisjes evenals tuinman en technische dienst en restaurant medewerkers doen werkelijk alles om je het naar je zin te maken .

Top locatie qua ligging .

Tina leffelaer
17-9-2018

Rustig gelegen hotel in het groen.

Kindvriendelijk

Lekker gevarieerd eten en drinken

Nette comfortabele kamers met terras

Vriendelijk onthaal en personeel

Groot zwembad en apart kinderzwembad

Fitness ruimte en sauna bad

Op 1km afstand van het strand en op loopafstand naar supermarkt en bankcontact.

Fietsverhuur recht over hotel en autoverhuur te verkrijgen via receptie.

Democratische prijzen cocktails en vriendelijke aangename barkeepers

Hotel is omringd door mooie prachtige tuin met bloemen en planten.

Een aanrader voor zowel jeugd, gezinnen met kinderen en oudere mensen.

Op fietsafstand naar Kos stad en strand.

Tjingo

Mooi gezellig hotel met vriendelijk personeel.

Schone kamers en een gunstige ligging.

Kwartiertje wandelen en je bent midden in Kos stad.

Geweldige plek! All Inclusive maar niet massaal!

Rian Gerritsen - Vorstenbosch
13-6-2018

Eind mei voor de 2de keer naar Gaia Garden geweest; wederom zeer goed bevallen!

Een wat gedateerde kamer, maar wel heel schoon en netjes!! Ook iedere dag nieuwe handdoeken. Personeel wederom heel vriendelijk en een super fijn zwembad! Overal fijn dichtbij, vooral op de fiets! Ook het eten was goed. Ik ga hier zeker nog eens naar toe.

Een heerlijk verblijf

Julia
11-6-2018

In juli 2017 verbleven wij (gezin met oudere kinderen) voor 10 dagen in het Gaia Garden hotel te Kos. We hebben het hier prima naar ons zin gehad; we verbleven in het "tuin" gedeelte van het hotel, deze bestond uit losse kamers/bungalows. Alhoewel net iets te krap voor drie personen, (deze kamers zijn voor 2 à 3 personen bedoeld) was het verblijf hier verder goed. Altijd warm water bij het douchen, vriendelijke schoonmakers en aardig personeel waar je met al je vragen (ook over de omgeving) terecht kon. Ook was er veel groen rondom het hotel en werd de tuin duidelijk goed bijgehouden. Op loopafstand van een mooi, rustig zandstrand. We voelden ons hier erg thuis! Ook een pluspunt voor ons was dat het hotel niet in het drukke gedeelte van Kos-stad ligt. Je kunt de drukte opzoeken wanneer je wilt; 10 minuten fietsen en je bent in het centrum. Maar de locatie was voor ons perfect, heerlijk rustig.

Grieteke Nijgh
10-5-2018

Het is een fantastisch mooi,rustig hotel met zeer vriendelijk personeel en goed en gevarieerd eten

super vakantie

Ko
9-10-2017

Dit is een geweldig hotel. Het ligt in een prachtige omgeving, op de fiets (die je daar kan huren) dichtbij het strand.

Eten is echt heel erg goed. Vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon maar zijn wat verouderd.

De mevrouw aan de balie is Nederlandse, dus ook nog gemakkelijk voor al je vragen.

Wij hebben al weer geboekt.

Leuke plek om op vakantie te gaan

b.looij
22-9-2017

In het hotel is het goed vertoeven, met een mooie tuin, kamers zijn wat gedateerd en aan de kleine kant. Badkamer is zeer Klein. Eerste nacht slecht geslapen daar het matras zeer hard was, na een klacht hier over ingediend te hebben werd dit meteen opgelost met een topper wat stukken beter lag. Alles wordt wel zeer goed schoon gemaakt. Eten is goed en gevarieerd maar wel vaak erg koud wat wel heel jammer is. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

geweldige vakantie gehad

jan fn gerty hermans
20-9-2017

fijne huisjes naast elkaar. eten was zeer goed, personeel erg lief en zorgzaam, kamer en badkamer elke dag gepoetst en schone handdoeken en beddengoed. was er iets mis of stuk werd er na de klacht direct iets aan gedaan voor een drie sterrenhotel zeer goed. wij hebben een hele fijne vakantie gehad in hotel GAIA GARDEN

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gaia Garden in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gaia Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.