Hotel Gaia Garden

Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°18°
Hotel Gaia Garden
8,8

Hotel Gaia Garden (Kos) heeft schone kamers en een mooie tuin om lekker te ontspannen. Gaia Garden Hotel op Kos biedt een all inclusive formule met lekker eten en drinken. Het zwembad met apart kinderzwembad geeft verkoeling. Kos-stad is maar een kwartiertje lopen vanaf het hotel. Het is ook leuk om een auto te huren en langs de kust te rijden.

254 reviews over Hotel Gaia Garden in het Nederlands

Heerlijk hotel, klant is nog echt koning!

Kruimeltje
19-10-2018

Het is echt een prima hotel voor een weekje Kos! Van receptie tot schoonmaak tot technische dienst tot bedienend personeel, iedereen is super aardig en staat altijd klaar om te helpen! Wij kwamen rond 12.15 uur aan en kregen zomaar een lunch aangeboden. Ook bij ons heeft men op verzoek een topper op het bed gelegd. Dat was heerlijk slapen. Fietsen huren voor € 15,- per week is prima te doen. Ook de autohuur voor een dag door het hotel geregeld was inclusief verzekeringen, geen eigen risico en top geregeld. Er werd nergens moeilijk over gedaan. Men deed er alles aan om het naar je zin te maken. Het zwembad was een heerlijke verkoeling. Er komen veel Duitse gasten, maar ook Engelsen en Nederlanders. Onze kamer in een gebouwtje in de tuin (nr 72) beviel prima. Heerlijk terras en een prachtige tuin! Neem wel muggenspray mee!

Kortom: Team Gaia Garden was top! Bedankt voor jullie inspanningen, zelfs in de laatste week van het seizoen!!

Matig

Meeuwtje
8-10-2018

Zwembad goed, bediening goed. Op terras in de avond, word er erg veel gerookt. Eten weinig variatie.

Heerlijk kleinschalig hotel in prachtige tuin

Susanne Kivits
7-10-2018

Mooi verzorgd kleinschalig hotel waar je goed kan logeren

Het eten is goed evenals de kamers die keurig verzorgd worden .

In de prachtige tuin is het heerlijk vertoeven .

Het personeel aan de bar ,bij de receptie en de kamermeisjes evenals tuinman en technische dienst en restaurant medewerkers doen werkelijk alles om je het naar je zin te maken .

Top locatie qua ligging .

Tina leffelaer
17-9-2018

Rustig gelegen hotel in het groen.

Kindvriendelijk

Lekker gevarieerd eten en drinken

Nette comfortabele kamers met terras

Vriendelijk onthaal en personeel

Groot zwembad en apart kinderzwembad

Fitness ruimte en sauna bad

Op 1km afstand van het strand en op loopafstand naar supermarkt en bankcontact.

Fietsverhuur recht over hotel en autoverhuur te verkrijgen via receptie.

Democratische prijzen cocktails en vriendelijke aangename barkeepers

Hotel is omringd door mooie prachtige tuin met bloemen en planten.

Een aanrader voor zowel jeugd, gezinnen met kinderen en oudere mensen.

Op fietsafstand naar Kos stad en strand.

Mooi gezellig hotel met vriendelijk personeel.

Schone kamers en een gunstige ligging.

Kwartiertje wandelen en je bent midden in Kos stad.

Geweldige plek! All Inclusive maar niet massaal!

Rian Gerritsen - Vorstenbosch
13-6-2018

Eind mei voor de 2de keer naar Gaia Garden geweest; wederom zeer goed bevallen!

Een wat gedateerde kamer, maar wel heel schoon en netjes!! Ook iedere dag nieuwe handdoeken. Personeel wederom heel vriendelijk en een super fijn zwembad! Overal fijn dichtbij, vooral op de fiets! Ook het eten was goed. Ik ga hier zeker nog eens naar toe.

Een heerlijk verblijf

Julia
11-6-2018

In juli 2017 verbleven wij (gezin met oudere kinderen) voor 10 dagen in het Gaia Garden hotel te Kos. We hebben het hier prima naar ons zin gehad; we verbleven in het "tuin" gedeelte van het hotel, deze bestond uit losse kamers/bungalows. Alhoewel net iets te krap voor drie personen, (deze kamers zijn voor 2 à 3 personen bedoeld) was het verblijf hier verder goed. Altijd warm water bij het douchen, vriendelijke schoonmakers en aardig personeel waar je met al je vragen (ook over de omgeving) terecht kon. Ook was er veel groen rondom het hotel en werd de tuin duidelijk goed bijgehouden. Op loopafstand van een mooi, rustig zandstrand. We voelden ons hier erg thuis! Ook een pluspunt voor ons was dat het hotel niet in het drukke gedeelte van Kos-stad ligt. Je kunt de drukte opzoeken wanneer je wilt; 10 minuten fietsen en je bent in het centrum. Maar de locatie was voor ons perfect, heerlijk rustig.

Grieteke Nijgh
10-5-2018

Het is een fantastisch mooi,rustig hotel met zeer vriendelijk personeel en goed en gevarieerd eten

super vakantie

Ko
9-10-2017

Dit is een geweldig hotel. Het ligt in een prachtige omgeving, op de fiets (die je daar kan huren) dichtbij het strand.

Eten is echt heel erg goed. Vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon maar zijn wat verouderd.

De mevrouw aan de balie is Nederlandse, dus ook nog gemakkelijk voor al je vragen.

Wij hebben al weer geboekt.

Leuke plek om op vakantie te gaan

b.looij
22-9-2017

In het hotel is het goed vertoeven, met een mooie tuin, kamers zijn wat gedateerd en aan de kleine kant. Badkamer is zeer Klein. Eerste nacht slecht geslapen daar het matras zeer hard was, na een klacht hier over ingediend te hebben werd dit meteen opgelost met een topper wat stukken beter lag. Alles wordt wel zeer goed schoon gemaakt. Eten is goed en gevarieerd maar wel vaak erg koud wat wel heel jammer is. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gaia Garden in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gaia Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.