Hotel Gaia Garden

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldige plek! All Inclusive maar niet massaal!

Rian Gerritsen - Vorstenbosch
13-6-2018

Eind mei voor de 2de keer naar Gaia Garden geweest; wederom zeer goed bevallen!

Een wat gedateerde kamer, maar wel heel schoon en netjes!! Ook iedere dag nieuwe handdoeken. Personeel wederom heel vriendelijk en een super fijn zwembad! Overal fijn dichtbij, vooral op de fiets! Ook het eten was goed. Ik ga hier zeker nog eens naar toe.

Een heerlijk verblijf

Julia
11-6-2018

In juli 2017 verbleven wij (gezin met oudere kinderen) voor 10 dagen in het Gaia Garden hotel te Kos. We hebben het hier prima naar ons zin gehad; we verbleven in het "tuin" gedeelte van het hotel, deze bestond uit losse kamers/bungalows. Alhoewel net iets te krap voor drie personen, (deze kamers zijn voor 2 à 3 personen bedoeld) was het verblijf hier verder goed. Altijd warm water bij het douchen, vriendelijke schoonmakers en aardig personeel waar je met al je vragen (ook over de omgeving) terecht kon. Ook was er veel groen rondom het hotel en werd de tuin duidelijk goed bijgehouden. Op loopafstand van een mooi, rustig zandstrand. We voelden ons hier erg thuis! Ook een pluspunt voor ons was dat het hotel niet in het drukke gedeelte van Kos-stad ligt. Je kunt de drukte opzoeken wanneer je wilt; 10 minuten fietsen en je bent in het centrum. Maar de locatie was voor ons perfect, heerlijk rustig.

Grieteke Nijgh
10-5-2018

Het is een fantastisch mooi,rustig hotel met zeer vriendelijk personeel en goed en gevarieerd eten

super vakantie

Ko
9-10-2017

Dit is een geweldig hotel. Het ligt in een prachtige omgeving, op de fiets (die je daar kan huren) dichtbij het strand.

Eten is echt heel erg goed. Vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon maar zijn wat verouderd.

De mevrouw aan de balie is Nederlandse, dus ook nog gemakkelijk voor al je vragen.

Wij hebben al weer geboekt.

Leuke plek om op vakantie te gaan

b.looij
22-9-2017

In het hotel is het goed vertoeven, met een mooie tuin, kamers zijn wat gedateerd en aan de kleine kant. Badkamer is zeer Klein. Eerste nacht slecht geslapen daar het matras zeer hard was, na een klacht hier over ingediend te hebben werd dit meteen opgelost met een topper wat stukken beter lag. Alles wordt wel zeer goed schoon gemaakt. Eten is goed en gevarieerd maar wel vaak erg koud wat wel heel jammer is. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

geweldige vakantie gehad

jan fn gerty hermans
20-9-2017

fijne huisjes naast elkaar. eten was zeer goed, personeel erg lief en zorgzaam, kamer en badkamer elke dag gepoetst en schone handdoeken en beddengoed. was er iets mis of stuk werd er na de klacht direct iets aan gedaan voor een drie sterrenhotel zeer goed. wij hebben een hele fijne vakantie gehad in hotel GAIA GARDEN

Ook wij kregen een oubollige kamer. Eén die op geen enkele site van welke organisatie dan ook stond afgebeeld. Bij de receptie zeiden ze nog dat ze daar geen invloed op hadden, maar zelfs op de site van het hotel zelf was de kamer niet te bekennen. Wat ik hier verder ook las, de badkamer was klein, is niet erg, maar ook ik had regelmatig een kletsnatte vloer als ik het bad uitstapte. Het personeel was inderdaad erg vriendelijk. Het eten was goed, maar blijkbaar zijn wij meer gewend want de meesten op Zoover zijn er hilarisch over. Verder was de vakantie geweldig aangezien we tegenover het hotel voor een hele week fietsen hadden gehuurd, dus fietsten we overal heen, ook 's avonds waar we op aanraden een heerlijk restaurantje hebben gevonden, en gegeten, heerlijk!

Zeer gemoedelijk en leuk hotel

Harry
29-8-2017

Gezellig authentiek, grieks hotel.

Het lijken meer appartementen, van 2 lagen, die zijn verdeeld in een mooie tuin.

Het eten is super, oke af en toe kunnen gerechten wat lauw zijn, maar wat wil je als de kok in één keer 15 warme gerechten klaar moet maken/zetten.

Het smaakt allemaal superlekker.

Vriendelijke mensen, en een gezellige bar, waar het savonds goed vertoeven is.

Enigste minpuntje vinden wij dat de kamer, niet schoon genoeg is.

Ja, oppervlakkig wel, maar het mag wel wat schoner.

Inderdaad wel wat oudere kamers, maar dat hoort ook wel een beetje bij Griekenland.

Fietsen huren voor een prikkie, en heerlijk om het eiland per fiets te verkennen.

Prijs/kwaliteit gewoon een prima hotel.

niet voor herhaling vatbaar

R. Seuntjens
20-8-2017

Eerlijk gezegd begrijp ik die hele hoge beoordelingen niet zo...

ik ben hier twee weken geweest en heb een fijne vakantie gehad maar ook niet meer dan dat.

De kamer was zeer klein en de badkamer zo mogelijk nog kleiner, waar je moest douchen in het bad met een oubollig douchegordijn wat constant tegen je lichaam aan plakt. Het toiletpapier mag niet in het toilet maar in een daarvoor bestemd afvalbakje wat ik in een hotel op de Griekse eilanden nog nooit heb meegemaakt (wel op vliegvelden of openbare gebouwen) en is niet echt van deze tijd en bij temperaturen van 32 graden ook niet echt fris. Ondanks dat ik me uiteraard aan die regel hield kon het toch gebeuren dat (na een keer alleen koud water en een keer opeens helemaal geen water meer tijdens het douchen) ik na het douchen het gordijn opendeed en tot mijn schrik zag dat al het water via het putje in de badkamer omhoog was gekomen en er een centimeter water in de hele kamer stond...

Ook viel regelmatig de stroom uit. Voor 30 euro (voor twee weken) kon je een koelkastje huren voor op de kamer, het was alleen even passen en meten waar dat dan moest komen staan.

Het eten was oké maar ook niet meer dan dat.

's ochtends om 7.30 bijna alle bedjes bij het zwembad al bezet door handdoeken, waarvan de eigenaren soms pas tegen de middag op kwamen dagen, ondanks het 'verbod' hierop werd daar niets aan gedaan.

De fitnessruimte is boven het restaurant en open zodat je een mooi uitzicht hebt en een lekker windje, de apparatuur is wel redelijk verouderd.

Wifi op de kamer werkte nauwelijks, daarvoor moest je echt dichtbij de receptie zijn.

Het personeel was zonder uitzondering ontzettend vriendelijk.

Al met al heb ik een fijne vakantie gehad maar ook niet meer dan dat, voor mij niet voor herhaling vatbaar

Geweldig genoten

Dory
8-8-2017

het eten was prima zowel ontbijt lunch en Diner personeel heel vriendelijk.

Gezellig s,avonds aan de bar.eigenlijk geen dingen meegemaakt wat ons niet bevielen.

We hebben een aantal aanbieders voor Gaia Garden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gaia Garden in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gaia Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gaia Garden scoort een 8.98 uit 10 op basis van 308 reviews.