Appartement Faliron

Appartement Faliron
8,6

7 tips over Appartement Faliron

Riaria, 12-7-2015
boek kamer aan zeezijde, ivm geluidsoverlast voorzijde
TenC van Meerwijk, 7-7-2015
Let op uw geld terug. Ik heb diverse malen om mijn wisselgeld moeten vragen. Op de laatste dag van onze vakantie kwam de eigenaresse helemaal niet meer terug. Het was 5€ maar toch
mike van den Berg, 17-2-2014
Leuke quad tocht door Kos!

Luuc, 17-8-2012

Probeer de Griekse taverna's voorbij het drukke centrum. Ga de straat in bij de "dolfijnen". daar vind je er wel een paar.

Bezoek Embros therma!

Henk en Annette, 11-7-2012
We hebben met de Catarina de 3-eilandentocht gemaakt. We hebben bewust gekozen voor de kleinste boot en we hebben een heerlijke dag gehad. Een aanrader. Helaas ging de bustocht over het eiland niet door i.v.m. te weinig aanmeldingen. Hopelijk de volgende keer wel.
willydonker, 15-6-2012
In de ANWB gids staan leuke tips voor uitjes en restaurantjes. Wij hadden hier voldoende aan om dagelijks iets te ondernemen gedurende tien dagen. Probeer met de bus (Elite) een eilandtour te boeken met Nederlandse gids Martine. Zij geeft waardevolle informatie over het gehele eiland.

jolanda, 6-11-2011
Kos is een super gezellig stadje op loopafstand.