Appartement Faliron

87 reviews over Appartement Faliron in het Nederlands

Geweldig!

Paul,
18-4-2019

Als een van de eerste gasten van het seizoen verbleven in dit kleinschalig complex geleid door een zeer gastvrije eigenaar. Ruim en schoon tweekamer appartement met zeezicht. Eenvoudig qua inrichting maar het is me goed gelukt om iedere dag een lekkere maaltijd te bereiden op het tweepits elek. Kookplaat. Zeer centraal gelegen in Kos Stad. Geweldige ambachtelijke slager in zijstraatje op 50m afstand ( vraag eigenaar).

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een heerlijke vakantie op kos gehad

jobine,
30-8-2018

Een super vriendelijke eigenaar!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

dagen met goud randje

adriana van duinen,
7-5-2018

app is prima , alles aanwezig , basic maar prima , ruime studio en zeer gast vrije eigenaars. ik zeg altyd maar ,, bankstel heb ik thuis staan en daar kom ik niet voor naar kos sommige mensen mauwen , maar vergeten ook naar de prijs verhouding te kijken , wil je alle luxe , boek dan ookheel luxe m maar wij zijn zo tevreden met deze app en geweldige ligging , stad en en strand op loop afstand , de onntvangst was ook zeer warm , schoonmaak is puik , dus een 10

Gereisd met partner in mei 2018

heerlijke plek

François,
9-4-2018

heerlijk direct aan de zee perfect, aardige eigenaars, goed eten

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig !!

Maartje,
18-10-2017

Appartement - zeer ruim basic en mooi schoon. Eigenaar - zorgt voor een warm onthaal zorgt ervoor dat je je gemak voelt
geeft je allerlei tips bijvoorbeeld: waar te gaan eten waar excursies te gaan boeken En Sivis spreekt perfekt engels !
Strand - is echt om de hoek
Een strand met kleine kiezelstenen
voor mij geen probleem . Eindelijk
geen zand in mijn oren 😉 Ligbedden - zijn gratis op dit gedeelte van
strand. Wel ff een drankje doen zijn zeer comfertabel. Uitzicht appartementen met zeezicht in 1 woord : Grandioos! Gewoon een Toplocatie!

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Geweldig leuke vakantie

Hans van der Linden,
20-8-2017

Dit jaar met tussen pozen van een aantal jaren voor de 6e keer naar Kos geweest en voor het eerst in appartementen complex Faliron in Kos stad. Geweldig leuke locatie, basic maar schoon, met uitstekende bedden en een prachtig uitzicht vanaf het bacon (zeezicht). Eigenaar Sifis is een gastheer puur sang die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Sifis heeft echt belangstelling voor zijn gasten, is een een heel intelligente man waar je goede gesprekken mee kunt voeren over uiteenlopende onderwerpen en Nederlanders staan bij hem hoog in aanzien. Bij onze aankomst (week na de aardbeving) bleken al zijn souvenirs die hij van Nederlanders van eerdere bezoeken had ontvangen gesneuveld te zijn. Hij was daarover erg verdrietig. Locatie is op loopafstand van de stad, haven en centrum en ligt aan een relatief drukke straat. Kortom prima uitvalsbasis om Kos te verkennen! Hou je niet van reuring om je heen, dan ben je bij Falerion helaas niet aan het juiste adres....

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gezellig

marye
23-10-2016

Mooie locatie, 5 a 10 minuten en je staat in het centrum van Kos. Maar het was helaas ergg gehorig. Verder moet je wel zorgen dat je aan de zeezicht kant zit, anders heb je best veel last van de auto's/motoren/scooters etc. Wij waren er nu in Oktober, maar ik denk als je in de zomer heen gaat met veel jeugd dat je dan helemaal blij bent als je achter zit. eigenaar wil je erg graag op je gemak stellen je bent op vakantie. De kamer is erg verouderd, maar voldoet wel aan de eisen.

Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig

Nadja
22-8-2016

Was hier 1 week samen met mijn dochter van 22 jaar. Apartement ligt op 10 minuten lopen van Dolphin square bij de haven, dus je bent zo in het Centrum. We werden op dag van aankomst al buiten opgewacht door de vriendelijke eigenaar en alvorens we naar de kamer gingen stond hij erop dat we eerst een drankhe met hem zouden nuttigen. Iedere morgen had hij koffie en thee voor ons en s' avonds moest je nog bij hem een wij tje drinken. Hij zei telkens: "de tweede koffie of glas wijn smaakt altijd beter". Op de morgen van vertrek had hij er zelfs een paar croissantjes bij want we moesten toch eten voor we naar het vliegveld vertrokken.Zo'n lieve man en zo ontzettend gastvrij. Overigens zijn alle Grieken erg gastvrij wat dat betreft! Ons apartement lag op de 2e etage en had een geweldig uitzicht over de zee. Savonds was het lekker toeven op het balkon en dan hoorde je de Griekse kive bandjes beneden in de restaurantjes spelen. Apartement werd elke dag schoongemaakt en je kreeg elke dag s hone handdoeken. Lakens werden halverwege de week verschoond. Uitrusting is basic en echt koken kun je er niet. Maar waarom zou als je naar een lekker restaurantje kunt gaan. Jammergenoeg stond er geen waterkoker, wel een koffiezetapparaat. De bedden zijn overigens lekker breed en er zit een goede matras in. Mijn dochter en ik hebben een geweldige week gehad. Lekkere (ijs)koffie hebben ze bij de coffeehouse tegen over apartement en op Canarystreet (hoofdwinkelstraat) zit een geweldig italiaans restautant Mama Rosa. Voor de stellen die voor de rust en eenvoud gaan en liever zelf bepalen wanneer en wat te eten is dit apartement een aanrader. Tip: tussen Tigaki en Marmari in ligt een vrij toegankelijk zwembad. Hier is erg goed toeven want er maken maar heel weinig toeristen gebruik van omdat de meeste bij het hotel een zwembad hebben. Fiets kun je huren bij Moto Harly wat door Nederlands echtpaar wordt gerund. Zijn hebben ook nederlandse ebikes. Vanaf Faliron is het plm 30 minuten fietsen naar het zwembad (in een rustig tempo want het is er tenslotte erg heet)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig

Maria
1-8-2016

De Eigenaar Sifis is een geweldige gastheer, elke dag een praatje. Heel attent echt een thuisgevoel. Leuke en Goede ligging, Goede restaurantjes erom heen, en heel Fijn strand. Komen zeker terug hier naartoe. Top

Gereisd met partner in juli 2016

Gezelllig appartementen complex

Anne Marie
19-4-2016

In dit complex komen alleen Hollanders, je wordt warm welkom geheten door de Griekse eigenaar. De studio is ruim, goed bed, airco, keuken met koelkast, koffiezet apparaat, en 2 pits gaskookplaats. Centraal gelegen aan het Lambi strand, vlakbij de haven en restaurantjes

Gereisd alleenreizend in april 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Faliron in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Faliron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.