Appartement Esperides

8.6Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

8.6Fantastisch

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

111 reviews over Appartement Esperides

• 2019
    8Jantine23-08-2019

Mooie locatie, uit de drukte maar toch dichtbij

Super vakantie gehad op Kos en in dit appartement. Ontzettend aardige eigenaar, heeft altijd tijd voor een praatje. Wij hadden 2 studio’s gehuurd maar die waren niet beschikbaar toen wij aankwamen. We kregen een mooi ruim 4 persoons appartement. Douche was ook prima, elke dag warm water. Zelfs als we alle 4 achter elkaar gingen douchen. Schoonmaak is ook super...elke dag schone handdoeken terwijl de eigenaar ons vertelde dat er 2x per week handdoekwissel zou zijn ivm de drukte. Bedden werden ook elke dag opgemaakt. Het gezellige centrum is een kleine 20 minuten lopen, maar wij hebben regelmatig fietsen gehuurd en dan ben je er met een minuut of 5. De zee is op 10 minuten lopen, dit heeft praktisch geen strand maar een grindpad langs het water. Wel super helder water. Wij pakten de fiets en gingen dan voorbij Kos-stad naar het strand. Daar had je zandstranden. Stranden waren heerlijk rustig. Zwembad is niet bijzonder groot

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Hannah05-08-2019

Netjes appartementencomplex

Heel netjes appartementencomplex. Kamers zijn schoon en alles ziet er verzorgd uit. Aardige en behulpzame eigenaar. Bij het zwembad is niet zoveel te beleven, het hele complex is heel rustig, weinig gezelligheid o.i.d. In de buurt vind je eigenlijk alles wat je nodig hebt, ook fiets je zo naar het gezellige Kos-stad. Fietsen huren is echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Dick Brouwer06-07-2019

Erg goed.

Esperides is een zeer goed verzorgd appartement in de directe nabijheid van een goed voorziene bakker, een supermarkt en fietsverhuurder. Elke dag schoonmaak en handdoekwissel. Op loopafstand van het centrum. Ook dichtbij, aan de boulevard, een prima restaurant, genaamd Olympia.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Kim09-08-2018

Prima vakantie

Super net en schoon appartement. Iedere dag schoonmaak service en schone handdoeken. Stapt iedere avond in een lekker opgemaakt bedje. De ligging is prima, op 400 meter afstand ligt een grote supermarkt met alles wat nodig is. Binnen 15 min lopen zit je in het centrum van kos en bij het strand van Lambi, om de hoek heb je een bakkertje met lekkere broodjes en in de straat zitten al restaurantjes en eventueel een fiets/scooter verhuur. Klein zwembadje bij het appartement maar altijd plaats. Rustig appartement en super aardige eigenaars. Alles is mogelijk. De bedden vond ik persoonlijk wel iets te hard maar mijn vriend had hier geen last van, het is echt een persoonlijke smaak. Ik vond het een leuke stad met een mooie omgeving. Zand stranden of andere bezienswaardigheden zijn prima te bereiken met de bus of een gehuurde scooter/fiets.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Hesselink25-07-2018

Het was een schoon en goed onderhouden appartement. Erg vriendelijke gastheer en ander personeel. Schoonmaak was elke dag met schone handdoeken. We hadden een tweekamer appartement en was ruim genoeg. Balkon over de hele lengte. Goede bedden, altijd warm water. Verwacht geen luxe als in een 5 sterren hotel, maar voor dit budget een goede kwaliteit. Het zwembad is klein, maar na het strand lekker om even in af te koelen. De ligging is perfect. Rustig in een woonwijk. Bakker op de hoek en verschillende supermarkten. Strand is op loopafstand net als het centrum. Wij hebben fietsen gehuurd. Fietsverhuur op de hoek van de straat. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Jeanne Sanders25-06-2018

Een fijn appartement

Schoon appartement. Vriendelijke eigenaar en personeel. Uitzicht bij de meeste app.matig. prijs kwaliteit is goed. Aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Huis in te veld02-06-2018

Geweldig hotel ..zie boven reactie

Geweldig goed hotel.bij aankomst balie al meteen enorm vriendelijk en behulpzaam.kamers schoon..eten elke dag zeer goed en gevarieerd en warm.animatie goed..zwembad goed en heerlijk aan zee.kortom.een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

8Geke24-09-2017

Prima en schoon appartement

Het was voor ons de vierde keer op Kos. We hadden een studio gereserveerd, maar kregen een groter appartement. Het was kamer 17, op de begane grond. We hadden hier geen balkon of terras. Wij vonden dit geen punt. De keuken was ruim en voor ons was er alles wat we nodig hadden. Kluis op de kamer kun je huren, evenals de airconditioning. Wij hadden een bad op de kamer en konden in bad douchen. De douche is heerlijk, prima straal. Elke dag kwam de schoonmaakster om de bedden op te maken, de vloer schoon te maken en regelmatig kregen we schone handdoeken. De eigenaar is erg vriendelijk. De WIFI was erg goed. Het enige wat we niet fijn vonden waren de bedden. Deze vonden wij slecht en we werden elke keer 'gebroken' wakker en hadden ook in de nacht pijntjes in het lijf. Met een aantal dekens en handdoeken erop ging het iets beter, maar het zou erg fijn zijn als er betere matrassen kwamen. We komen dan zeker terug bij Esperides!

Daarnaast vinden wij Kos een heerlijk eiland om te zijn, de sfeer is er prettig. Mocht je naar de fitness willen op Kos, net als wij hebben gedaan. Vlakbij het appartement zit hotel Kos, en de fitness heet daar Body n' Soul Gym & Spa. Adres: Harmulou 2. Kos Town 853 00 Wij hebben 15 euro per persoon voor een week betaald.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Fred17-09-2017

Fijn appartement met leuke eigenaar !

3 weken verbleven in dit appartement met een vriendelijke eigenaar, elke dag schoonmaak. Simpel maar voor ons voldoende. Alles is aanwezig in dit appartement. Dicht bij een bakker en supermarkt en binnen fietsafstand van het centrum.

Gereisd met partner in september 2017

• 9sjon en lorna08-07-2017

top appartement

enorm leuk appartement super schoon (elke dag schoonmaakster) voor prijs en kwaliteit gewoon een top hotel met vreselijke aardige eigenaar, heerlijk rustig zwembad (twee week geweest altijd het bad voor ons alleen gehad , Kos stad is gezellig, leuke winkelstraatjes en terrassen , leuke haven .min puntje het is druk met veel verkeer hou je van rust en strand boek dan iets in mamari top stranden. huur een auto €.45 ,bezoek zia en toer over het eiland je komt de mooiste stranden tegen en leukste dorpjes kortom esperides is een super leuk app.

Gereisd met partner in juni 2017

Appartement Esperides info