Appartement Erato Studios & Apartments

Appartement Erato Studios & Apartments

6.2Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

6.2Voldoende

• 5.7Inrichting
  • 5.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Erato Studios & Apartments voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

130 reviews over Appartement Erato Studios & Apartments

• 2018
    6J. Brouwer28-09-2018

Met verbeterde badkamer voor herhaling vatbaar.

Appartement was niet groot en sober ingericht. Prima bed. Fijn zwembad. Handdoekenwissel om de andere dag. Goede ontvangst door gastheer die alles deed om het zijn gasten naar de zin te maken en altijd bereid was te helpen. Heel goed verzorgd ontbijt. De badkamer was een verschrikking. Erg klein, geen ventilatie, waardoor het er stonk naar vocht en schimmel. De doucheruimte was erg klein met een plastic douchegordijn wat elke keer aan je lichaam plakte. De deur was verrot aan de onderkant en de verf bladderde eraf. Het uitzicht vanaf ons balkon was niks, een grote blinde muur van een ander appartementen gebouw. Er stond een kookplaatje waarop je 1 pan kwijt kon dus improviserend koken. Prima ligging, net buiten het drukke centrum, waar in in 5 minuten naar toe liep.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Carlijn en Narine23-08-2018

Een enorme aanrader.

Enorm behulpzaam personeel en er hangt een gezellige sfeer. De kamer werd om de dag schoon gemaakt en we werden voorzien van schone bad- en handdoeken. Het was een kwartiertje lopen naar de binnenstad evenals naar het dichtsbijzijnde strand. Na een ongeval met de transfer heeft de eigenaar ons weer erg goed geholpen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Fam uit Garyp30-07-2018

Leuk appartement

Babis & Malvia een gedreven gastvrij jong stel die het complex super runnen. Niets in te veel, tip en tops vertellen over de omgeving. Fiets/Auto regelen ze voor je. Leuk kleinschalig complex. In en toch uit de drukten

Maar de badkamer mag opgeknapt worden

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10MNicollet31-05-2017

Helemaal top

Wat een heerlijk hotel!! Schoon en gezellig! Bar van Lucas is top! Aardig en super service !! Lekker eten en altijd tijd voor een mooi gesprek

Gereisd in januari 2017

• 10Rick13-07-2016

Geweldige plek voor jongeren en/of een jong gezin

We zijn er met een stel vrienden geweest en het was een top tijd! Het personeel is super gast vrij en wil alles voor je regelen. Het was er zo leuk dat we 10 dagen alleen maar aan het zwembad hebben gelegen terwijl er ook een mooi strand in de buurt zou liggen. Als je van plan bent om naar kos te gaan zou ik zeker dit hotel boeken.

• 10Mike de leau13-07-2016

Top plek!

Echt een top accomodatie! Met een stel vrienden 12 dagen daar verbleven en echt geweldig genoten! Personeel super gastvrij en regelen alles voor je, mooie grote kamers, heerlijk zwembad en uitstekende ligging. Wij hebben daar een top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 7fred26-11-2015

Party bestemming, maar niet veel meer

Erato is een hotel vooral gericht op jongeren. Omdat de eigenaar zelf ook voornamelijk wil feesten. De kamer zien er netjes uit en zijn ruim met een leuk balkonnetje. qua inboedel is het niet helemaal top, er misde wat bestek en onze magnetron was half gesmolten.

De bedden waren naar onze menig vrij hard, maar de schoonmaaksters kwamen deze netjes om de paar dagen verschonen.

Erato heeft een goed ligging als je een fiets huurt ben overal met een paar minuten fietsen. Het zwembad is best groot, alleen komt deze jammer genoeg overdag in de schaduw van het hotel te liggen

Voor een goedkope prijs een best hotel, waar je vooral welkom bent om te feesten....

• 7Bart15-10-2015

Super

Het verblijf in Appartement Erato was heel aangenaam. De kamers waren prima qua grootte voor 3 personen en het werd goed schoongemaakt. Het personeel is jong en vriendelijk! Het hotel ligt op loopafstand van het uitgaansgebied, en is dus goed bereikbaar.

Ik heb er een top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9jimmy13-10-2015

fantastisch,gastvrij

Het verblijf in het Erato-hotel was uitstekend, het appartement was,comfortabel en heel belangrijk schoon. Het hotel had een mooi zwembad en bar met een ruime menukaart voor zowel eten als drinken. Ook een opvallend punt een goede service, als je iets bestelde hoefde je niet helemaal naar de bar te lopen maar kwamen ze het gewoon bij je brengen, dus ik kon gewoon op mijn luchtbed blijven liggen. Het hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen van de winkelstraatjes en boelevard af.Maar als je geen zin hebt kan je ook gewoon voor weinig geld een fiets huren waardoor het 2x zo snel kan doen. Een prima hotel dus voor een relaxte vakantie.

• 10Linsey13-10-2015

Geweldige vakantie gehad!

Wij zijn afgelopen juni in Erato geweest. Het personeel is super! De appartementen zelf zijn ook prima. Alles werd netjes schoongemaakt. Het zwembad is ook goed verzorgd. Restaurantjes, winkeltjes, uitgaansgebieden etc is makkelijk lopend te doen! Kortom: een super hotel waar wij zeker nog is terugkomen!

Gereisd met vrienden in juni 2015

0 tips over Appartement Erato Studios & Apartments

1 vraag over Appartement Erato Studios & Apartments

• Ronnie, 07-07-2010 Rapporteren

bestaat appartement Erato nog

Wie kan mij vertellen of appartement Erato nog bestaat. Ik kan via geen enkele reis aanbieder iets vinden voor dit jaar bij Erato

marloeshauck79, 15-06-2011

hoi,

ook ik vraag me al een jaar of twee af of erato nog bestaat,

weet iemand hier meer van?

Appartement Erato Studios & Apartments info

• De staf spreektDuits, Engels
    • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand800 m
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren