Appartement Emmanouel

• 4.7Inrichting
  • 8.9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

70 Reviews over Emmanouel

• 4CR13-09-2021

Voor ons niet meer

Veel appartementen geweest maar wat een slechte bedden, na twee slechte nachten gevraagd om een topper maar dat hadden ze niet, we kregen als antwoord de ene gast wil een hard bed de andere een zacht bed, en dat snappen we maar 4 veren in je rug is niet fijn maar ze gingen een oplossing zoeken niets meer gehoord na 2 dagen om dekens gevraagd en die op het matras gelegd, heel jammer dat ze zelf niet met een oplossing komen Is op zich een leuk complex met een leuk zwembad, inrichting is zeer beperkt maar daar is de prijs ook naar, 11 dagen geweest 1 keer bed verschoond en 2 x schone handdoeken gehad dit is niet wat er beloofd is, ben je van het hoeft niet geen luxe te zijn als het maar schoon vlug verder zoeken, toch een goede vakantie gehad strand en Kos stad is geweldig

• 8Gert Mosterd25-08-2021

Rustig gelegen complex met ruime kamers

Rustig appartementencomplex Dichtbij strand, winkeltjes en fiets/auto verhuur. Gelegen aan doodlopende straat dus wel lekker rustig (weinig verkeer). Ruim schoon zwembad met prima ligbedden (ook schaduwplekken). 4 persoons appartement is zeer ruim maar wel basic. (2 balkonnetjes) Bedmatras is erg hard, je voelt de veren ! Douche = prima (voldoende druk en warm water) Complex word netjes schoon gehouden, mooi aangekleed met bomen/planten. Genoeg ruimte voor fietsen neer te zetten. Eten bij de poolbar is niet erg uitgebreid maar prima. Aanrader ! bestel de Pita met tzatziki (geweldig) Airco kost €7,50 per dag Kamers worden bijna dagelijks schoongemaakt. Schone handdoeken 2x p/w (of op aanvraag) Bedlinnen 1x p/w Wij hadden het prima naar ons zin hier, rustig complex ondanks dat alles vol zat. Goede uitvalsbasis om de rest van KOS te verkennen. Tip huur een auto en rijd naar het zuiden om daar de mooie stranden te bezoeken.

• 10Ruimte
  • 9Melanie27-08-2019

Basic fantastisch

Simpel maar zeker goed appartementen complex. Met de 42 kamers is het niet groot maar dit vonden wij juist prettig. Er werd ons verteld dat dit complex via reisorganisaties uit Nederland en Engeland wordt verhuurd. Grote diversiteit in gasten, zo waren er gezinnen met kinderen, groepjes jongeren, stellen en ouderen aanwezig op het complex. Personeel is fantastisch en zeer behulpzaam mocht er iets niet kloppen. Fietsen gehuurd en heel het eiland rond gecrost, tevens op het complex ruime gelegenheid om de fietsen te parkeren.

• 8Peter11-08-2019

Dikke prima

Prima,schoon. Top zwembad. Personeel is aardig en behulpzaam. Staan continue voor je klaar. Snel in de bediening, eten / snacks zijn prima! Bar is lang geopend savonds Voor alle azijnzeikers is het denk hoe je zelf iets uitstraalt en dan weer terug krijgt. Geef je vrolijkheid en respect, krijg je dit zeker terug!! Ben je de verwende Nederlander, die het thuis minder heeft en niet schoon, ga je toch lekker klagen. Moet je jezelf afvragen , omdat je het duurdere appartement niet kon betalen, je wel mag gaan zeiken. Geniet ervan , we hebben het prima naar de zin gehad. In totaal 13 personen van 7 tm 46 jaar.

• 8Iris05-08-2019

Basic verblijf op toplocatie

Emmanouel ligt op een top locatie vanaf het drukke centrum, met 10 minuutjes lopen zit je in de stad of aan Lambi Beach! Heerlijke vakantie gehad en het verblijf is echt prima. Wel moet je rekening houden met een super hufterproof appartement; geen theedoek/afwasmiddel/afwasborstel en niet meer dan de basis benodigdheden. Ook de roomservice is soms ietwat nalatig maar als je er naar vraagt wordt je vriendelijk geholpen. Neem ook oordopjes mee want de hanen/honden (of het feestje verderop) kunnen midden in de nacht nog al losgaan! Buiten de kleine bovenstaande “luxeprobleempjes” was het een super verblijf voor een prima prijs in bet hoogseizoen!

• 9C. Van Overbeek18-06-2019

Mooi, basic appartement

Goeie ligging net buiten Kos-stad. Met 10 min fietsen ben je in het centrum, fietsverhuur op de hoek en iets verderop een grote supermarkt. Mooi schoon zwembad met voldoende ligbedden, goeie bar. Aardige eigenaresse en overig personeel. Elke dag wordt er schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Basic inrichting met 2 1-persoonsbedden, wel harde matrassen. Koelkast en waterkoker zijn aanwezig. App 31 heeft 2 grote balkons. Airco is € 5,00 pd. Wifi alleen bij de bar/ zwembad. Kos is een klein eiland waar je lekker kan fietsen, een auto/ quad kunt huren. Kos-stad is erg gezellig met veel winkeltjes en restaurants.

• 8Anoniem16-10-2018

Prima qua prijsverhouding

Prima basic accommodatie.

• 9Niel Roy11-10-2018

Prima basic hotel voor een fijne vakantie

Prima basic hotel. Er is geen airco, maar dat vonden we ook niet echt nodig. Om de hoek heb je een restaurant, supermarkt en plekken waar je een fiets of auto kunt huren. Voor ons een hele fijne vakantie. Kos is een klein eiland, dus in een paar dagen heb je het wel gezien. Het uitzicht bij Kefalos en Zia is mooi en verder zijn de pauwen bij Plaka Forest ook het bezichtigen waard. Verder natuurlijk mooie stranden waar je eventueel kunt zwemmen.

• 8Fam Vliek14-07-2018

Leuke reis voor een leuke prijs!

Dit appartement is echt de moeite waard als je voor een leuke prijs op vakantie wilt. Een ontzettend goede ligging, om de hoek kun je fietsen huren en is een grote supermarkt. Met 10 minuten ben je in Kos stad. De eigenares is ontzettend vriendelijk!! Staat de hele dag klaar voor vragen. Het zwembad is heerlijk, schoon en netjes. Wij hadden geen airco, maar dit hadden wij ook niet verwacht voor de prijs die wij betaald hebben. De meeste andere appartementen hadden overigens wel een airco. Een minpuntje was wel dat je in de matrassen de veren voelt zitten.

• 10N.Westendorp07-03-2017

Thuiskomen

Het complex ligt buiten centrum het van Kos stad, op 10 min. van het strand en 15 min van centrum. Op de hoek kun je fietsen en auto's huren. Een grote supermarkt op 5 min lopen. De appartementen voor 1-4 pers. zijn voor Griekse begrippen erg groot.De andere appartementen voor 1-3 pers. zijn een stuk kleiner. Er is geen echt restaurant aanwezig maar snackbar bij het zwembad waar je een goede snack kunt eten voor een leuk prijsje. Het personeel is voor ons altijd geweldig geweest vooral de kamermeisjes en Joanna zij kan veel regelen. Wij gaan in juni voor de 5e keer naar Kos en voor de 4e keer naar Emmanouel het is voor ons thuiskomen.

Appartement Emmanouel info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij