Appartement Dimitris

6.8Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

6.8Voldoende

• 5.4Inrichting
  • 5.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

32 reviews over Appartement Dimitris

• 5elbb19-07-2008

Geen aanrader!

Ik en mijn dochter zijn net terug vanuit kos. Dit hotel/ apartement is zeker niet aan te raden! We hebben hele leuke mensen ontmoet en daardoor hebben we toch nog een erg leuke vakantie gehad maar dit hotel zou ik aan niemand aanraden! Het is smerig , het eten en drinken in de bar is belachelijk duur en de kamers zijn heel anders dan de foto's doen geloven. De schoonmaakster was erg lui, ze deed geloven dat ze hele lange dagen maakt maar in werkelijkheid is het enige wat ze doet een paar prullebakken leegmaken. We kregen slechts 1 keer per week schone handdoeken en ook ons bed is slechts 1 keer verschoond!Op de laatste dag heb ik mijn beklag gedaan waarop ik toch nog een paar schone handdoeken heb gekregen maar de rest van de gasten kreeg ze niet! Kleine positieve noot... als je aan de goede kant van het hotel zat dan had je tenminste geen last van de herrie van kos-stad echter aan de verkeerde kant hoorde je de hele nacht blaffende honden. Kos is geweldig maar dit hotel niet!

Gereisd met familie in juli 2008

• 7J. S.07-09-2007

Griekenland was warm. Na drie dagen is de Airco besproken. De slaapkamerdeur kon gesloten worden, met de airco een normale slaaptemperatuur, de herrie van een Karaoke - bar werd minimaal. --- Vervolgens normaal geslapen.

Fijn strand, warm zeewater, vakantie volgens verwachting verlopen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 6A.M. Rzadkowski30-08-2007

Dit hotel is niet aan te bevelen. De service is heel slecht. Er werkten daar 2 mannen die nooit aardig waren en die bovendien altijd ruzie met elkaar maakten. Inrichting heel basic. Alleen de ligging is heel gunstig.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 6C. Sohilait02-08-2007

Dit was een hotel waar veel jongeren zaten. 's nachts veel herrie op de gang. voor airco extra betalen, waardoor we eigenlijk met open balkondeur hebben geslapen, waardoor er van buiten veel geluid te horen was. Met name scheurend autoverkeer en vrachtverkeer. We kregen wel een andere kamer, maar de geluidsoverlast van de jeugd die midden in de nacht rondliepen was er niet echt veel minder op.

Gereisd met familie in juli 2007

• 7D. Derksen19-07-2007

het is ons allemaal goed bevallen alleen was de hotelkamer erg klein en het ontbijt net iets te vroeg.Het was erg vervelend dat de kamer erg vroeg werd schoongemaakt.verder is het ons goed bevallen hebben veel gezien van het eiland.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Susanne12-09-2006

Wij zijn net terug uit Kos-stad. We zijn 11 dagen geweest en het is heel goed bevallen. Kamer was eenvoudig maar goed schoon. Bedden werden netjes opgemaakt en om de dag kregen we schone handdoeken. Wij hebben niet in het appartement gekookt. Als je dit wel van plan bent hou er dan rekening mee dat de spullen die je aantreft al wat ouder zijn en dat er wat kan ontbreken. De ligging is goed. Net buiten Kos-stad dus geen overlast van verkeer of lawaai. Zeker als je een fiets huurt is alles lekker dichtbij. Het enige nadeel was dat er achter het complex bij enkele huizen waakhonden gehouden worden. Soms kunnen deze honden s'nachts flink tekeer gaan. Verder hebben wij hier een prima vakantie gehad. Ik vond het jammer dat we weer naar huis toe moesten.

• 8Anouk en Kim11-09-2006

Wij zijn gister teruggekomen van Dimitris. We hebben er 11 dagen heerlijk vakantie gevierd. Het is een simpel appartement, maar voor alleen logies heb je ook niet meer nodig. Voor 17,50 euro 10 dagen een fiets en je staat binnen 5 minuten middenin Kos-stad. Dat betekent dat je 's nachts geen last hebt van het lawaai. Om de dag schone handdoeken en lakens, aardig personeel, lekker zwembad, leuke bar en goed eten. Kortom, wij waren er heel tevreden over.

• 7QriZ10-09-2006

Ik ben hier een paar jaar geleden met wat vrienden geweest.

Nette apartementen. Je bent in 10 minuten fietsen in Kos-stad. en op loopafstand van het strand. Veel stranden horen bij de strandtentjes en op veel plekken mag je niet zomaar liggen als je geen bedje huurt voor een dag.

Let er wel op dat de slaapbanken in he appartement niet al te comfortabel liggen.

Verder viel het ons erg op dat de schoonmaaksters met 1 emmer water blijkbaar alle appartementen doen. Ze waren in ieder geval aan het poetsen met pikzwart water! Niet echt fris.

Verder was alles in orde.

• 7Maurike28-08-2006

Over het algemeen zeer tervreden.

Echter het aanrecht was erg gammel, koelkast ging stuk, kookplaatje was stuk, wel goede service ontvangen hiervoor.

Gereisd met familie in juli 2006

• 7Roos van Zoelen20-08-2006

prima,alleen wat ver van de stad af. Wel heerlijke zwembaden en aan de zee. Met de auto kun je goed het eiland over. Is allemaal goed te rijden.En er is genoeg te zien. Hele leuke vergezichten vooral in het zuiden. Noordkant leuke zandsranden. Het is niet makkelijk om even naar een stadje te gaan.met de bus wel goed te doen, maar met de auto kun je makkelijker het hele eiland bezichtigen Perfect weer.Altijd een lekker windje. Ligt aan de zee.Ook heerlijke zwembaden. Leuke stadjes om te bezichtigen. Auto is eigenlijk wel een vereiste. Ook de bus is goed te doen, maar niet om het hele eiland te bezichtigen.

Gereisd met familie in augustus 2006

Appartement Dimitris info