Appartement Dimitris

6.8Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

6.8Voldoende

• 5.4Inrichting
  • 5.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

32 reviews over Appartement Dimitris

• 6Chris01-10-2013

Eenvoudig appartementencomplex

Ik ben hier met een vriendengroep geweest in 2002, verdeeld over 3 appartementen. Wij verbleven op de begane grond. De andere twee groepjes op de eerste etage. Het is eenvoudig, maar ok. Vooral voor het geld en een 'stap-vakantie'. We hadden er fietsen gehuurd waarmee we naar Barstreet gingen en naar het strand (strandtent Filarakia; aanrader).

De schoonmaaksters kwamen best vroeg, dus wij sliepen geregeld nog toen ze gingen schoonmaken. Aan poetswater vervangen deden zie niet echt, waardoor ons appartement met echt pikzwart vies water werd gepoetst; niet echt fris.

Al met al; het is er ok, niet meer, niet minder.

Gereisd met vrienden in januari 2002

• 8Kim06-09-2009

prima

Prima appartement, alles netjes en verzorgd, dichtbij het centrum, vriendelijke eigenaar, zwembad met ligbedden, ruim appartement

Gereisd met vrienden in juni 2006

• 6Lolo05-09-2008

Matig complex

Zeer eenvoudig complex. Is dringend aan renovatie toe. Keukenblok en badkamerkastje vielen bijna uit elkaar. Zwembad en algemene ruimtes zien er verwaarloosd uit. Als ze de boel eens grondig gaan renoveren, dan zou het een leuk complex zijn! Service van personeel is matig. Verder niet zoveel mee te maken gehad. Wel van andere gasten gehoord dat de man die 's avonds aan de bar staat, vaak te stoned was om je nog goed te woord te kunnen staan. Voordeel was wel datie dan lage prijzen rekende;). Ligging tov Kos-stad is prima! Met fiets/quad/scooter sta je binnen no-time in het centrum. Verder ligt het complex aan een rustige straat. Enige nadeel is dat je af en toe last hebt van honden, koeien en hanen. Maar is niet echt hinderlijk. Geen airco, maar als je de balkondeur en voordeur tegen over elkaar openzet, dan tocht het lekker door. Kos-stad is een aanrader, maar App. Dimitris vooralsnog niet (tenzij ze dus gaan renoveren).

Gereisd met partner in augustus 2008

• 1G. Leeuwin27-07-2008

geen topper

zeer slechte service . onvriendelijke mensen en niet kindvriendelijk. De kinderen van het personeel jagen en pesten kinderen van de gasten. accomodatie valt tegen. geen of nauweliks mogelijkheden om zelf te koken. het zijn gewoon opwarmpaatjes. veel dingen ontbreken zoals tv, afwasborstels, pannen, en nog veel meer. Als de eigenaar dit aantrekkelijker gaat maken kan dit wel een prachtige lokatie worden. genoeg om over na te denken. ze moeten proberen om de gasten meer aan te bieden op het gebied van entertaiment en keuken. Hierdoor kunnen ze mee omzet maken en de gasten hoeven hun vertier niet elders oo te zoeken. Griekenland is een prachtige land dus het kan ook anders

Gereisd met familie in juni 2007

• 7Q de Bruin en Ed Cornet25-07-2008

Goede keuze

Dimitris appartementen is een goede keuze voor het verblijf op Kos. Alles word netjes onderhouden en de kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad en het personeel zijn vriendelijke mensen, en Andreas is ook een toppie als er iets is, je hoeft maar een kik te geven dan staat hij direct voor u klaar,niets om op aan te merken. Kortom:vooor de nederlandse tourist is dit een aanrader die tijdens hun vakantie op kos willen verblijven.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 5elbb19-07-2008

Geen aanrader!

Ik en mijn dochter zijn net terug vanuit kos. Dit hotel/ apartement is zeker niet aan te raden! We hebben hele leuke mensen ontmoet en daardoor hebben we toch nog een erg leuke vakantie gehad maar dit hotel zou ik aan niemand aanraden! Het is smerig , het eten en drinken in de bar is belachelijk duur en de kamers zijn heel anders dan de foto's doen geloven. De schoonmaakster was erg lui, ze deed geloven dat ze hele lange dagen maakt maar in werkelijkheid is het enige wat ze doet een paar prullebakken leegmaken. We kregen slechts 1 keer per week schone handdoeken en ook ons bed is slechts 1 keer verschoond!Op de laatste dag heb ik mijn beklag gedaan waarop ik toch nog een paar schone handdoeken heb gekregen maar de rest van de gasten kreeg ze niet! Kleine positieve noot... als je aan de goede kant van het hotel zat dan had je tenminste geen last van de herrie van kos-stad echter aan de verkeerde kant hoorde je de hele nacht blaffende honden. Kos is geweldig maar dit hotel niet!

Gereisd met familie in juli 2008

• 7J. S.07-09-2007

Griekenland was warm. Na drie dagen is de Airco besproken. De slaapkamerdeur kon gesloten worden, met de airco een normale slaaptemperatuur, de herrie van een Karaoke - bar werd minimaal. --- Vervolgens normaal geslapen.

Fijn strand, warm zeewater, vakantie volgens verwachting verlopen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 6C. Sohilait02-08-2007

Dit was een hotel waar veel jongeren zaten. 's nachts veel herrie op de gang. voor airco extra betalen, waardoor we eigenlijk met open balkondeur hebben geslapen, waardoor er van buiten veel geluid te horen was. Met name scheurend autoverkeer en vrachtverkeer. We kregen wel een andere kamer, maar de geluidsoverlast van de jeugd die midden in de nacht rondliepen was er niet echt veel minder op.

Gereisd met familie in juli 2007

• 7D. Derksen19-07-2007

het is ons allemaal goed bevallen alleen was de hotelkamer erg klein en het ontbijt net iets te vroeg.Het was erg vervelend dat de kamer erg vroeg werd schoongemaakt.verder is het ons goed bevallen hebben veel gezien van het eiland.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Susanne12-09-2006

Wij zijn net terug uit Kos-stad. We zijn 11 dagen geweest en het is heel goed bevallen. Kamer was eenvoudig maar goed schoon. Bedden werden netjes opgemaakt en om de dag kregen we schone handdoeken. Wij hebben niet in het appartement gekookt. Als je dit wel van plan bent hou er dan rekening mee dat de spullen die je aantreft al wat ouder zijn en dat er wat kan ontbreken. De ligging is goed. Net buiten Kos-stad dus geen overlast van verkeer of lawaai. Zeker als je een fiets huurt is alles lekker dichtbij. Het enige nadeel was dat er achter het complex bij enkele huizen waakhonden gehouden worden. Soms kunnen deze honden s'nachts flink tekeer gaan. Verder hebben wij hier een prima vakantie gehad. Ik vond het jammer dat we weer naar huis toe moesten.

Gereisd in september 2006

1 tip over Appartement Dimitris

• Chris, 01-10-2013 Rapporteren

Strandtent Filarakia is voor de tieners geweldig; Hanna en Lucas werken van 's ochtends tot 'n nachts om het je naar de zin te maken; muziek; biertjes tot in de zee brengen (zelfs per fiets!) niets is te gek!

Barstreet is leuk, maar heeft ook mindere kanten; pas om voor het aansmeren van (dure) borrels of andere louche bestellingen die je aangeboden krijgt. Verder ook veel dronken Engelsen.

0 vragen over Appartement Dimitris

Appartement Dimitris info