Hotel Continental Palace

Hotel Continental Palace
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Continental Palace voor je op een rij gezet:

498 reviews over Hotel Continental Palace in het Nederlands

Weer top vakantie gehad!

Jan
16-6-2018

Hotel weer open na aardbeving van 2017. Bijna niets meer van te zien. Jammer dat er steeds meer (onbeschofte) Russen komen. Personeel is nog even vriendelijk als altijd. Eten was ook weer top! Drankjes worden wel erg duur, jammer. Ook dit jaar voor het eerst toeristenbelasting moeten betalen, 3 euro per nacht per kamer maar daar kan het hotel niets aan doen. Ook de fietsverhuur Anton voor aan de straat heeft prima fietsen, supermarkt op loopafstand, strandje vlakbij. Top vakantie gehad (op de Russen na).

Vertrouwde gastvrijheid!

Karin
27-5-2018

Voor de vierde keer naar dit hotel gekomen. Best spannend na de aardbeving. Maar het hotel is super opgeknapt, niks van de aardbeving te zien of te merken. In Kos stad kun je nog wel de gevolgen zien. Het moet heel heftig zijn geweest. Het hotel was weer meer dan prima in orde. Schone, nette ruime kamers. Elke dag schoongemaakt als je wilt. Het eten is heerlijk en elke dag wat anders. Je kunt zien en proeven dat de kok elke dag enorm zijn best doet. Het personeel, daar hebben wij respect voor. Maken lange dagen en blijven vliegen en rennen voor je en ze zijn zoo aardig. Tja een drankje bij het eten die moet je betalen maar dat deden wij graag, we gunnen ze dat gewoon en ja je bent op vakantie he, dat er dan stiekum van uit een rugzakje een biertje wordt ingeschonken om 3 euro te besparen vinden wij schandelijk. Voor iedereen die twijfelt; gaan!!!!! Relaxter kan het niet. En wij gunnen dit hotel heel veel gasten, ze verdienen het!!!!

Super !

Marjolein
17-5-2018

Wat een heerlijk hotel!!

Net terug van dit super hotel. Het hotel is pas net weer geopend na de aardbeving, wij hebben een fijne vakantie gehad mede door het super vriendelijke personeel. Kamers zien er netjes en verzorgd uit eten is er lekker. Wij raden dit hotel dan ook ten zeerste aan. Wij komen zeker nog een keer terug!!!

Fantastisch !

Jeroen
15-5-2018

Super hotel, flink opgeknapt 10 dagen volop genoten van de Griekse gastvrijheid. Ik snap niet hoe je hier een 4 voor kan geven. Of ja je moet gewend zijn aan een kasteel met privé personeel. Eten, kamers accommodatie echt super. Wij en onze kinderen 8-13 hebben in ieders geval genoten !!!

Lijkt mooier dan het is

M
8-2-2018

Zoveel lovende recensies, dan moet het haast wel goed zijn.. dachten we.

Veel griekse eilanden bezocht, waarvan Kos het meest tegen is gevallen. Eten in het hotel was een tegenvaller. Halfpension geboekt, maar drinken bij het avondeten moest je toch betalen. Wisten wij niet, tot we een bonnetje kregen. (Fles water + 1 cola, 6euro armer) Ontbijt heel eentonig en voornamelijk engels. Met het eten geen enkel moment het idee gehad in griekenland te zijn. Grieks smaakte niet echt grieks. Personeel vond ik persoonlijk niet zo vriendelijk als in andere recensies beschreven staat, en bedden waren hopeloos. Nog een minpunt: Onze airco stond vanaf dag 1 al in storing, kregen vervolgens een monteur die de kamer verliet en niet meer teruggekomen is.. maar nog steeds geen werkende airco. De aardbeving heeft het hotel tijdens ons verblijf goed getroffen, maar schijnt toch 'opgelapt' tezijn? Al met al: wij komen hier niet meer terug.

Iet wat gedateerd hotel. Personeel top! Heerlijke tuin met genoeg ligplekken. Loopafstand Kos stad (20 minuten).

Zou er erg graag naartoe teruggaan, maar omdat onze vakantie na 3 dagen is onderbroken door een enorme aardbeving (21 juli 2017, 6.8 schaal van Rigter) en het hotel in een zeer slechte staat was hierna (gevels weggeslagen, leidingen gesprongen. scheuren in muren) twijfelen wij of renovatie voldoende is en er geen herbouw gepleegd moet worden. Het hotel was 1 van de meest verwoeste op het eiland. Denk met zo'n aardbeving echt aan flink schudden met kind uit stapelbed vallen, totale paniek midden in de nacht met gesprongen waterleidingen op de gangen en puin. Ik zou in dit hotel niet nog een aardbeving mee willen maken, uberhaubt eigenlijk niet..

Beste personeel ooit

Lara scheepers
18-11-2017

Het is een heel mooi hotel vlak bij kos stad. Op de hoek zit een aardige fietsen verhuurder (ideal). Ze hadden lekker eten een goed zwembad en heel aardig personeel. het was heel schoon. Na de aardbeving was iedereen heel bang en we konden het hotel niet meer in. Ook bij de mensen die op het eiland woonde ging het slecht maar toch kwam het personeel meteen na de aardbeving om uit het half ingestorte hotel dekens te halen(het was die nacht heel erg koud). En ' s ochtens om 6 uur kregen we een uitgebrijd ontbijt ondanks dat de keuken in puin lag. Ook al wist het personeel dat ze na die dag ontslagen werden. Ik hoop heel erg dat ze het hotel weer op kunnen knappen. Ik gun het de inwoners van kos echt. Het zijn namelijk hele aardige mensen. We hebben ondanks de verschrikkelijke aardbeving toch nog een best leuke vakantie in een ander hotel gehad. En ik hoop dat je toch ondanks de aardbeving een reisje naar kos en continental palace boekt. Veel plezier op vakantie x meisje van 14

Super hotel en super personeel

Jan
25-8-2017

Perfecte ligging, goed eten, heerlijk startpunt voor fietstochten

Mooi hotel met top personeel!

Nicole
1-8-2017

Wij verbleven hier 3 dagen tot de aardbeving. We hebben het hotel ervaren als heel erg schoon, mooie ligging t.o.v. Kos stad met de mogelijkheid tot zwemmen in de zee voor de deur, fijn zwembad, meer dan voldoende ligbedjes, heerlijke tuin met voldoende schaduw en bijna alle kamers hebben zeezicht. Ook het eten was heel uitgebreid met voldoende keuze. Fietsverhuur aan de voordeur met een dikke korting voor gasten van dit hotel.

Maar wat dit hotel tot een top hotel maakt is het personeel. Ze staan altijd voor je klaar en doen er alles aan om je verblijf goed te maken. Zelfs de ochtend na de aardbeving toen alle gasten in de tuin en bij het zwembad op strandbedjes hadden overnacht stond er rond 06.00 al een uitgebreid ontbijtbuffet klaar terwijl ook de keuken voor de helft was verwoest. Ook de lunch en diner waren, ondanks alles, top in orde. Voor ons waren ze engelen in een hele afschuwelijke situatie.

We hopen van harte dat dit hotel een doorstart kan maken en al deze lieve mensen hun baan weer terug krijgen. Dikke pluim!

Heerlijke plek op kos

Yvonne van de Wetering-van Vliet
30-7-2017

Het hotel heeft gunstige ligging, eten is gevarieerd en goed van kwaliteit super bediening altijd vriendelijk, bedden goed en elke dag schoonmaak van de kamer. Wij hebben hier de aardbeving meegemaakt en was erg heftig en hotel is volgens ons onherstelbaar beschadigd, heel erg. Grote pluim en respect voor personeel die heel snel na de beving een uitgebreid ontbijt verzorgden en s middags lunch en savonds diner terwijl ze wisten dat ze ontslagen waren!!! Kortom voor ons was het tot de aardbeving goed toeven in dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental Palace in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Continental Palace scoort een 8.14 uit 10 op basis van 508 reviews.