Hotel Citi Live

6 reviews over Hotel Citi Live in het Nederlands

Geweldig!

Sam
28-6-2019

Dit is een top hotel! Vriendelijke personeel en een gunstige locatie aan het strand en dichtbij het centrum. De kamer was schoon, bedden goed en eten nog veel beter! Zou er zo weer heen gaan!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Slechte bedden, veel te kleine doucheruimte

Myr
14-8-2017

Ontbijt was goed, uitzicht en bediening waren prima. Echter de hotelkamer was een enorme domper op de vakantie. Kleine kamer en veel te kleine badkamer. Vieze douchebak van 75x75 met douchegordijn wat meteen aan je vast plakt. Bedden van hele slecht kwaliteit, onderlakens te kort zodat je kussen op het matras lag. Hotel stond gedeeltelijk in de steigers vanwege aardbeving dus gaf geen veilig gevoel tijdens de naschokken, echter hier kan het hotelpersoneel niets aan doen. Maar reisleiding had dit wel mogen aangeven. Daar ik zelf voor de vakantie al had moeten aangeven dat mijn origineel geboekt hotel Triton onbewoonbaar was verklaard (wat men blijkbaar niet wist) ben ik overgeboekt naar dit hotel. Wacht nog op reactie op mijn klacht hierover. Heb nu veel te veel betaald voor wat mij is geboden. Jammer.

kleine kamers Zeer kleine douche alles nat!

CEVERING
17-6-2015

buitenkant mooi hotel erg gehorig! ontbijt heel eenvoudig! Steen koud ei brood kaas ham jam pasta honing Griekse yoghurt granen thee koffie melk. Nooit variatie of eens gebakken ei , vriendelijk personeel. Maar nooit meer

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Goed hotel

Carola
23-12-2014

Heerlijk hotel.Goede ligging nabij centrum Kamers klein maar schoon Ontbijt is beperkt maar goed genoeg voor ons Het personeel is aardig en behulpzaam Toen er in de badkamer de gootsteen niet doorliep kregen wij meteen een nieuwe kamer In de omgeving leuke en goedkope restaurantjes Citi live is een goed hotel als je niet al te veel te wensen hebt

Gereisd Met partner in januari 2014

Prima en gezellig hotel

Elroy Hogeweide
14-7-2014

Citi Live is een mooi modern hotel dat erg er erg verzorgd uitziet. De kamers zij prima, al is de douche wat klein (vooral de douchebak). De kamers zijn allemaal wel goed schoon. Het eten gaat volgens een soort keuzemenu. Het eten is er prima, er is telkens keus uit 4 voor- 4 hoofd- en een nagerecht. Het smaakt allemaal prima. Het personeel is allemaal erg vriendelijk en erg behulpzaam. Zij doen er alles aan om het jou naar de wens te maken. Het hotel ligt iets buiten het centrum. Alles is op loopafstand. Al met al een prima hotel waar je zomaar eens terug kunt keren!

Gereisd Met partner in juli 2014

Redelijk hotel met zakelijke sfeer en uitstraling

Johan
4-9-2010

Een week hebben we verbleven in dit hotel eind augustus. De eerste dag kregen we een kamer aan de achterkant. Daar was het bloedheet en het uitzicht was niet geweldig. Daarna een kamer gekregen aan de zijkant met zeezicht. Dit was prima met een mooi uitzicht op de haven. De kamers zijn erg klein. De badkamer is ook erg klein en ongemakkelijk. Er zit geen fatsoenlijke scheidingswand voor de douche zodat alles iedere keer drijfnat wordt. Slaat helemaal nergens op. Dit was in beide kamers zo. Het balkon is prima om op te zitten. Het hotel heeft een zakelijke uitstraling, net zoals de medewerkers v/h cafe beneden. Daar gaat helemaal niets vanuit, sjagrijnig en ongeïnteresseerd. Alleen de Noorse dame van de receptie is erg gastvrij en vriendelijk. Die heeft het wel begrepen! Ontbijt is redelijk maar niet speciaal. Kos is leuk. Dagtocht Bodrum niet doen, wachttijd in totaal was 4 uur !!

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citi Live in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citi Live zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.