Hotel Captain's

18 reviews over Hotel Captain's in het Nederlands

Goed bevallen 👏

Petra
16-9-2018

Gastvrij, vriendelijk en behulpzame eigenaars en personeel. Centrale ligging, schoon en netjes, bedden prima, sanitair verouderd. Ontbijt kon wat gevarieerder. Wij waren tevreden.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima budget hotel

BK
4-6-2018

Prima hotel voor prima prijs! (Zelf 200 pp betaald via last minute, weet niet of ik het 400/500 pp waard had gevonden.) Bedden zijn prima, zijn twee losse bedden die tegen elkaar aangeschoven zijn (houten spleet er tussen). Matras voor Griekse begrippen erg goed. Tv op kamer met 1 Nederlandse zender. Mini koelkast op kamer zonder bijbetaling. Zelf geen airco nodig gehad, koelde eind mei genoeg af voor fijne nachtrust. Douche is erg klein, hangt douchegordijn omheen maar je kan er nog maar net je haren wassen. Hele badkamer oude groene tegeltjes maar wel schoon. Scheur in de wc bril (kamer 109). Mederwerkers erg aardig, er is 24/7 iemand aanwezig bij de balie. Ontbijt zeer mager maar prima (Griekse yoghurt of bolletje kaas/ham/jam). Met drie minuten lopen ben je bij het strand. Zwembad was goed, erg rustig meestal.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima

EHP
6-2-2018

Het hotel is erg verouderd (inrichting etc) en het ontbijt is heel simpel maar dat is in de meeste hotels in Griekenland. Het hotel was schoon en het personeel was erg vriendelijk. We hebben een leuke tijd gehad!

Gereisd Met partner in juli 2017

Vakanties.nl

Is een leuk kleinschalig hotel nabij het centrum.

Gerard
28-9-2017

Leuk kleinschalig 2 sterren hotelletje met een lift,kamers met een balkonnetje, iets gedateerd maar superschoon.Simpel ontbijtje maar goed, lekkere verse broodjes.Leuke en zeer vrienelijke eigenaar en zeer behulpzaam en aardig personeel ,willen alles voor je doen..Ligt dichtbij het centrum van Kos stad,in 3 minuten ben je in de hoofdstraat met winkeltjes en supermarktjes..Zwembad ook goed onderhouden met goede ligbedjes.Goede wifi op de kamer.

Goede keuze!

Bor Nemme
18-7-2017

We hebben 2 weken in Captain's verbleven en waren hier erg tevreden over! Via touroperator hebben we voor een lage prijs geboekt dus we hadden geen hoge verwachtingen van te voren, maar het hotel was eigenlijk dikke prima! Hoewel de inrichting van de kamers wat verouderd is, de bedden niet onwijs comfortabel liggen, vinden we de prijs / kwaliteit verhouding goed! Het personeel was onwijs vriendelijk en gastvrij, er werd goed schoongemaakt en de ligging was perfect (5 minuten lopen naar strand en centrum)!

Gereisd Met partner in juli 2017

Heerlijk familie hotel.

Cor
1-10-2016

Heerlijk knus hotel waar de familie de echte Griekse vriendelijkheid uitstraalt. Tijdelijk kan er altijd iets beter, maar kan dat thuis ook niet? Echte gastvrijheid, heel goed schoon, ontbijt wat bij 2 sterren hoort. Voor ons een plaats om zeker terug te komen.

Home away from home!

Monique de Vries
3-8-2015

Dit is de vierde keer dat ik in Hotel Captain's verblijf (kamer 110) en zolang ik naar Kos blijf gaan zal ik hier mijn kamer boeken indien mogelijk. Alleen al voor de eigenaar/het personeel. Heerlijke mensen die aan alle kanten proberen je het naar je zin te maken. Het is qua inrichting gedateerd maar wel super schoon. En laten we eerlijk zijn; de meeste mensen slapen alleen op hun kamer. Zo ook ik. De enige opmerking die ik wil maken is dat er al een jaar een defecte WC bril (scheur) op het toilet zit. Voor de rest geen klachten/opmerkingen etc.

Gereisd Alleenreizend in juli 2015

AANRADER

Margo van den Boogaard
21-8-2014

Dit is een heel goed, schoon, gemoedelijk hotel; we werden hartelijk ontvangen door de eigenaar met een kop koffie. Vriendelijk behulpzaam personeel. Na uitchecken mochten we nog gebruik maken van gelegenheid om ons op te frissen na n dag strand.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, eenvoudig maar wel goed schoon

M. Klene
6-9-2013

Het hotel ligt net buiten het centrum van Kos, de eigenaar en familie zijn zeer (klant)vriendelijk. Spreken allemaal, inclusief het huishoudelijk personeel goed Engels. De kamers zijn simpel, worden elke dag schoongemaakt. Inrichting is niet van 2013, maar voldoet prima. De bedden slapen prima.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Monique de Vries
29-7-2013

11 dagen bij Captains geweest. In eerste instantie had ik een kamer aan de achterkant. Uitzicht van niets maar ik was de hele dag weg dus dat maakte me niets uit. Maar ik had lekkage in de badkamer en geen koelkast op mijn kamer wat lastig was i.v.m. insuline. Twee dagen later kreeg ik een kamer aan de voorzijde met koelkastje en een fijne badkamer. Ja, het is simpel maar super personeel en ze doen alles om het je naar je zin te maken. Ik kom hier zeker weer!

Gereisd Alleenreizend in juni 2013

• De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Captain's in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Captain's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.