Appartement Captain Pavlos ***

Appartement Captain Pavlos
9,1

27 tips over Appartement Captain Pavlos

Vakantieganger , 19-7-2015
Ga per fiets naar Tigaki (ca. 30 min) waar een heerlijke zandstrand is.
Oosterveen, 15-7-2015
Dagje vulkaaneiland Nisyros is een belevenis, waar je in de krater kunt wandelen. Je moet wel tegen de geur kunnen.
Peter en Monique, 3-7-2015
Als u van rust houdt boek dan in juni. Nu waren we een paar dagen in juli nog hier en dan wordt het wel erg druk met jonger publiek etc.

Chantal, 24-6-2015
    Huur een fiets, erg leuk om de kustlijn te verkennen.
    Agnes, 20-6-2015
    Ik zou in ieder geval aanraden om een fiets te huren
    Joyce, 15-6-2015
    Huur een fiets voor de hele vakantie. Kos-stad ligt op ongeveer 20 minuten fietsen. Bovendien is dit een hele leuke manier om het eiland te verkennen!

Johanna Bolhuis, 16-9-2014

Als je van rust en stilte houd moet je hier niet zijn, 's avonds is het rumoerig

door muziek en luid gepraat.

Pierre, 9-9-2014
    Strand tegenover complex klein, maar met de fiets 30 minuten naar Tigaki en daar tref je een geweldig strand.
    christina spaander, 19-8-2014

Kos stad heeft veel bezienswaardigheden.

Boottocht naar Nissyros zeer de moeite waard.

Ook de 3 eilandentocht is leuk.

Eric, 24-7-2014

Wij hadden kamer , een 2-kamer appartement heerlijk in de schadum op de begane grond en hebben GEEN airco nodig gehad. Heerlijk.

Het ideale strand vind je op 2 minuten fietsen linksaf richting Tigaki, in de bocht bij het hotel. Gratis ligbedden, niemand die komt zeuren en altijd rustig. Fiets je verder dan ben je na 20 min. in Tigaki en kom je het zoutmeer tegen. Ga je naar Kos-Stad fiets dan door naar de warmwaterbronnen (vanuit accommodatie 2 uur fietsen incl. stops) en maak een ezelritje.