Appartement Captain Pavlos

7.1Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

7.1Goed

• 7.2Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

348 reviews over Appartement Captain Pavlos

• 2018
    7Sam14-04-2018

Gezellig, familie, zon, strand iets minder

Hele vriendelijke mensen die je overal en met alles willen helpen! Nette appartementen en niet een mega complex. Fiets huren is wel een aanrader om naar kos te fietsen maar wij gebruikte hem ook voor het strand. Aangezien het strandje bij het appartement nu niet echt geweldig is.. een soort vuilnisbeltje langs de weg met stenen! Er schijnt een goede busverbinding te zijn naar kos maar fietsen was ook prima te doen!

• 2017
    10tineke18-10-2017

fantastisch

super gastvrije ontvangst geweldige mensen

• 9Els en Jan01-09-2017

Het was na 16 jaar gewoon weer thuiskomen!

Stella, Pavlos, Kiki, Vangelia en de rest geven je écht het gevoel dat je weer in je tweede thuis op vakantie bent, zo vertrouwd en liefdevol wordt je behandeld.En voor de duidelijkheid, deze mensen menen het, het zit in hun hart! Het begint s'morgens al met een heerlijk ontbijt buiten naast het prachtige nieuwe zwembad. Als je wat wil weten of hebben wordt je meteen zo goed mogelijk geholpen. Weet je niet wat te doen die dag, vraag even advies en je krijgt nagenoeg alle mogelijkheden aangegeven. Na 8 dagen moesten we helaas alweer terug naar huis en bij thuiskomst bleek dat we de huissleutels hadden laten liggen. Even gebeld, zij zoeken en gevonden, en ook nog een broekriem. "We sturen ze wel op", zei Kiki. Wij zeiden geef ons maar jullie bankrekeningnummer dan betalen we het wel. "Geen sprake van, we doen het graag" was het antwoord. 6 dagen later keurig met de post aangekomen!! Een voorbeeld van de goedheid van deze lieve familie!

• 10Jordi terol09-08-2017

Ieder jaar weer terug!!

Captain Pavlos is zeer goed!! Bij aankomst word je ontvangen als of je familie bent en dat je het gevoel krijgt dat je 1 van hun bent!!! Alles is top geregeld op het complex en niks is te gek!!

Met jonge kinderen

• 10Ingrid21-07-2017

Gastvrijheid van kos

De familie van captain pavlos weet wat gastvrij zijn is, zonder opdringerig te zijn zorgen zij ervoor dat je je 100 procent thuis voelt op dit heerlijke Griekse eiland! En dat zo voordelig! En vrijblijvend! Absolute aanrader wat ons betreft. Op kwartier fietsen van kos stad. Uit eten doen wij liever net buiten kos stad op kanari straat bij Angelina house of aan lambi strand bij blue Phoenix. Maar ook bij captain pavlos zelf eet je heerlijk. Het is een basic appartement maar Kiki, Poppi, Stella pavlos en de Vangelia's zorgen dat je je thuis voelt en regelen fiets verhuur, auto verhuur, boot excursies, alles kan en niks moet. Top vakantie!

• 7Wimke Atema17-07-2017

Heerlijke vakantie!

Je voelt je erg welkom, de sfeer is gemoedelijk. De eigenaren willen alles voor je doen om te zorgen dat je een fijne vakantie hebt. Appartement is klein,er is een 2 pits kookplaat aanwezig. Fietsen of een auto huren kan via Captain Pavlos, heel handig! Een echte aanrader! Niet de mooiste locatie of appartement maar de gemoedelijkheid en de vriendelijkheid zorgen voor een fantastische vakantie!!

• 10Anita Verheijden08-07-2017

Toppie

Zoals altijd Super. Goed appartement , lekker eten , toppie eigenaars

Anders

• 9Hans Meles05-07-2017

Captain Pavlos is het toppunt van gastvrijheid.

We waren na vijf jaar terug op deze locatie (de vijfde keer), maar we voelden gelijk de griekse warmte. Iedere gast is van harte welkom en de meeste komen dan ook regelmatig terug. Op de fiets naar het strand van Tigaki (Mango) of Lambi (Old River). De bedjes zijn gratis en je kunt constant iets bestellen. Het restaurant H2O was een topper; niet de goedkoopste, maar goede kwaliteit en een prachtig uitzicht.

• 9Bram12-06-2017

Geweldig

Ons eerste keer Griekenland Kos is ons geweldig bevallen. Vanaf 4 juli hier 8 dagen verbleven. Wat een geweldige lieve mensen werken er hier. Niets is te veel voor hun. Fietsen huren is noodzakelijk. Naar Kos-stad is het een kwartiertje heerlijk fietsen. Er zijn veel mensen die hier al jaren komen en ik kan dat begrijpen. Ook wij gaan absoluut terug hierheen en dat doen we anders nooit. De sfeer op het park is erg leuk. Ook 1 dag een auto gehuurd via het park. Zia is erg mooi, ook de stranden bij Kefalos is het bezoeken waard. Captain Pavlos dank voor een geweldige week en absoluut tot de volgende keer.

• Oude reviews

8Fred van Tooren26-09-2016

Gemoedelijk

De ontvangst was hartverwarmend en bijzonder. Iedere hotel manager moet hier maar eens een weekje naar toe gaan om te leren. Gastvrijheid en vriendelijkheid doet veel en compenseert de minpunten. Voor het strand moet je een kwartiertje fietsen en dat is ook bij plus dertig goed te doen. Het ligt wat afgelegen maar dat heeft ook zijn voordelen. Heerlijk rustig en dwingt je ook er lekker op uit te trekken. Je zit op 15 minuren fietsen van Kos stad wat overigens een echte aanrader is. Heel veelzijdig en heerlijk eten. Ja wie van all inclusieve houdt moet hier niet wezen maar wanneer je er op uit wilt en van kleinschaligheid en gemoedelijkheid houdt zit je hier prima op je plek.

27 tips over Appartement Captain Pavlos

• Serena, 08-12-2013
    • Drie eilanden boottocht, te boeken voor 25 euro aan de haven van Kos.
    • Eten bij Jumbo in Kos stad
    • Naar het strand in Tigaki
    • Auto/kart huren en het eiland rond rijden
    • Fietsen huren bij George voor 25 euro voor 2 weken. Dit is op het complex zelf.

• hoyke en thea, 24-07-2012

ooit het zwembad iets aanpassen aan deze tijd

• Wianda, 01-10-2013

Een tip is zeker het lido waterpark, t askliepion, t city kos treintje, de therme (warmwaterbron) , paradise beach is erg mooi! zeker een fiets of een scooter huren!!

29 vragen over Appartement Captain Pavlos

• Ad van der Schaaf, 08-07-2019

boeking

je kan het nergens meer boeken

• MWR de Jager, 03-09-2018

Neckerman

Bij welke reisorganisatie kan je nu boeken, niet meer bij Neckerman

• j.kuipers, 31-07-2017

pinnen

kun je bij captain pavlos ook pinnen in het restaurant e.d.

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6