Aparthotel Bristol Sea View

Aparthotel Bristol Sea View

5.8Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

Op vakantie geweest naar Bristol Sea View?

5.8Voldoende

Aparthotel info

• Jacuzzi
Meer aparthotel info

5 reviews over Aparthotel Bristol Sea View

• 2019
    7C.Kemna30-06-2019

Prima

Lekker ruim appartement Mooi zwembad/jacuzzi/dakterras Zeezicht

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

3CvW25-09-2017

Waardeloos!

Schoonmaak belachelijk moest zelf vragen of ze het balkon waar we iedere dag ontbeten wilde vegen werd niet gedaan de verdere schoonmaak van het appartement was ook een wassen neus (er was ook geen bezem of zo te bekennen anders had ik dit zelf wel even gedaan). De vlekken zaten tegen de muur bij het bed van de kots en andere niet frisse dingen .Het interieur een bij elkaar geraapt zootje. Verder was het uitgeleefd en een service van niks we hadden 1 bord 1 pan van 5 liter 1 koekenpan,6 vorken 8 lepels 2 messen en niet eens een koffiepot. Die we na lang zeuren dan toch met veel moeite kregen.Alles werd afgedaan met sorry de aardbeving maar in het hele gebouw was geen scheurtje te bekennen en de keukenkastjes hingen zoals gewoonlijk van zichzelf al Grieks scheef! Het enige voordeel was het uitzicht en de locatie aan de rand van het centrum .

Gereisd met partner in september 2017

• 9Charlotte12-12-2016

Geweldig!

Afgelopen zomer ben ik samen met een vriendin naar Kos geweest en verbleven wij in het appartement Bristol Sea View. We werden warm ontvangen en kregen een heel mooi, schoon en ruim appartement met zeezicht. Bijna dagelijks werd het appartement schoongemaakt en wij kregen zo vaak als we wilden schonen handdoeken en lakens. Het personeel was erg vriendelijk. Een mooi zwembad met een poolbar waar je wat lekkers kan eten en drinken. Via het appartement hebben wij een taxi gekregen naar het mooie Zia. Het is een kleine 10 min lopen naar de haven waar je alles hebt. Wij hebben de hele vakantie fietsen gehad en dan ben je er helemaal snel. Het appartement staat op een levendige plek. Kom je echt voor heel veel rust, dan raad ik een ander appartement aan. Wij hadden geen last van geluidsoverlast. Tegenover het appartement zit een bakkertje en wat restaurantjes aan het water. Top appartement en niks op aan te merken. Het was een hele mooie vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 1Fam. Groeneveld15-10-2015

Nooit meer

Wij hadden 4 weken er geboekt vanaf 20 September, bij touroperator. Echter na 10 dagen kregen we de mededeling dat ze gingen sluiten dus we moesten er uit. Dit hadden ze al geregeld met touroperator dat we naar een ander appartement moesten. Kortom kijk uit als je er boekt in September.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Milou18-08-2015

Prima appartement, mooie locatie

Augustus 2015 hier verbleven met een vriendin, wij hadden echt een super mooi (en groot!) appartement met een prachtig uitzicht en maar liefst twee balkons. Het is netjes, vriendelijke mensen, om de dag schone handdoeken en een heerlijk zwembad met poolbar en muziek. Er verblijven zowel jongeren als ouderen stellen. De locatie is op loopafstand van het centrum. Zeker een aanrader! Enige puntje is dat de appartementen op de onderste verdieping geen mooi uitzicht hebben en sommigen ook een stuk kleiner zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Aparthotel Bristol Sea View info