Aparthotel Bristol Sea View

AparthotelKleine hotelsWeer vandaag24°13°
Aparthotel Bristol Sea View
5,4

Matig

4 reviews over Aparthotel Bristol Sea View in het Nederlands

Waardeloos!

CvW, 25-9-2017

Schoonmaak belachelijk moest zelf vragen of ze het balkon waar we iedere dag ontbeten wilde vegen werd niet gedaan de verdere schoonmaak van het appartement was ook een wassen neus (er was ook geen bezem of zo te bekennen anders had ik dit zelf wel even gedaan). De vlekken zaten tegen de muur bij het bed van de kots en andere niet frisse dingen .Het interieur een bij elkaar geraapt zootje. Verder was het uitgeleefd en een service van niks we hadden 1 bord 1 pan van 5 liter 1 koekenpan,6 vorken 8 lepels 2 messen en niet eens een koffiepot. Die we na lang zeuren dan toch met veel moeite kregen.Alles werd afgedaan met sorry de aardbeving maar in het hele gebouw was geen scheurtje te bekennen en de keukenkastjes hingen zoals gewoonlijk van zichzelf al Grieks scheef! Het enige voordeel was het uitzicht en de locatie aan de rand van het centrum .

Geweldig!

Charlotte, 12-12-2016

Afgelopen zomer ben ik samen met een vriendin naar Kos geweest en verbleven wij in het appartement Bristol Sea View. We werden warm ontvangen en kregen een heel mooi, schoon en ruim appartement met zeezicht. Bijna dagelijks werd het appartement schoongemaakt en wij kregen zo vaak als we wilden schonen handdoeken en lakens. Het personeel was erg vriendelijk. Een mooi zwembad met een poolbar waar je wat lekkers kan eten en drinken. Via het appartement hebben wij een taxi gekregen naar het mooie Zia. Het is een kleine 10 min lopen naar de haven waar je alles hebt. Wij hebben de hele vakantie fietsen gehad en dan ben je er helemaal snel. Het appartement staat op een levendige plek. Kom je echt voor heel veel rust, dan raad ik een ander appartement aan. Wij hadden geen last van geluidsoverlast. Tegenover het appartement zit een bakkertje en wat restaurantjes aan het water. Top appartement en niks op aan te merken. Het was een hele mooie vakantie!

Nooit meer

Fam. Groeneveld, 15-10-2015

Wij hadden 4 weken er geboekt vanaf 20 September, bij touroperator.

Echter na 10 dagen kregen we de mededeling dat ze gingen sluiten dus we moesten er uit.

Dit hadden ze al geregeld met touroperator dat we naar een ander appartement moesten.

Kortom kijk uit als je er boekt in September.

Prima appartement, mooie locatie

Milou, 18-8-2015

Augustus 2015 hier verbleven met een vriendin, wij hadden echt een super mooi (en groot!) appartement met een prachtig uitzicht en maar liefst twee balkons. Het is netjes, vriendelijke mensen, om de dag schone handdoeken en een heerlijk zwembad met poolbar en muziek. Er verblijven zowel jongeren als ouderen stellen. De locatie is op loopafstand van het centrum. Zeker een aanrader! Enige puntje is dat de appartementen op de onderste verdieping geen mooi uitzicht hebben en sommigen ook een stuk kleiner zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Bristol Sea View voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bristol Sea View in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bristol Sea View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bristol Sea View scoort een 5.42 uit 10 op basis van 4 reviews.