Hotel Blue Lagoon Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°10°
Hotel Blue Lagoon Resort
8,2

Omschrijving
Laat je in de watten leggen in Hotel Blue Lagoon Resort op Kos. Een groot resort opgesplitst in delen. Elk deel heeft zijn eigen zwembad, bar en restaurant. Ook is er bijvoorbeeld een adults-only gedeelte en een aquapark met kinderzwembaden. Als extra service rijden er hier de gehele dag golfkarretjes. Vanuit het resort ben je zo in Kos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Lagoon Resort voor je op een rij gezet:

1279 reviews over Hotel Blue Lagoon Resort in het Nederlands

Nooit meer.

Maria van der Horst,
19-12-2018

Ik had hier een tennisvaksntie met een organisatie.

Ik heb iedere dag tot 'savonds 23 00 uur last gehad van harde muziek. Vreselijk.

Na het bezoeken van het Italiaanse restaurant werd ik 'snacht wakker en was erg misselijk. De rest van de nacht overgegeven en erge diaree gehad.

De rest van de week, nog vier dagen, bijna niet gegeten.

Ik heb het bij de manager van het resort gemeld. Dat kon absoluut niet zei ze!

Bij de coordinator van de tennisorganisatie gemeld. Het zou geen voedselvergiftiging zijn want dan heb je veel medicijnen nodig en dat duurde een week. Goe slim ben je.

Het eten vond ik slecht. Droge vis, kip en taaie brocoli.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Heerlijk vakantieadres voor jong en oud

Gerard,
3-12-2018

Prachtig resort met adult onlangs gedeelte, heel groot gezellig zwembad.

Prachtig aangelegd zwembad meer allerlei speelatributen , glijbaantjes en waterpadestoel, piratenschip voor de kinderen.

Lekker eten en drinken,het gezellige kosstad met kleine straatjes veel winkeltjes en restaurantjes op 30min. Lopen of voor weinig met de fiets of taxi.

Strand aan overzijde hoort ook bij het resort.

Veel animatie met enthousiaste mensen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Eten is prima, verblijf en service kan veel beter!

Fam vd Zanden,
11-11-2018

Echt geen 5 sterren all-inclusive resort. Minibar bevat 3 flesjes water, alleen voor de 1e dag. Deze wordt gedurende je verblijf niet aangevuld. In de supermarkt kun je drinken kopen is het antwoord van de receptie.

Ben je kinderen die na de mini disco naar bed gaan zit je dus met een lege minibar. Als je drank wil halen om rustig oo je terrasje te nuttigen bij hotelkamer, mag dit niet. Na 19.00 uur mag je geen drinken meenemen naar de kamer. Je kunt drank voor oo kamer kopen in de supermarkt is het antwoord wederom.

Bij het ontbijt moet al je een keuze maken voor het avondeten (reserveren in een restaurant)

Toiletpapier op de kamer niet regelmatig aangevuld

1 dekbedhoes van de kinderen was na de schoonmaak afgehaald maar geen nieuwe terug gedaan

Waterkoker oo de kamer laat men dageljjks een laagje azijn in staan. Smerig als je daar achterkomt bij je eerste slok koffie/thee

Terras buiten is een week lang niet gepoetst

D-reizen

Een zeer ontspannen en relaxte sfeer!

Gemma,
6-11-2018

Het is een heel mooi resort. De tuinen liggen er prachtig en verzorgd bij. Het is er schoon en opgeruimd. Het (vele) personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je wordt al vanaf de receptie met een golfkarretje naar je kamer begeleid. Ondanks de grootte van het resort, voelt het niet massaal. Dit komt omdat er verschillende gebouwen zijn over het resort en zelfs een gedeelte van het resort een 100m van het “hoofd resort” ligt. Er zijn sportgelegenheden,tennisbaan, basketbalveld, voetbalveld, mini golf en zelfs een beachvolleybal veldje en er is een wellness met fitness. Meerdere zwembaden, waaronder 3 speciaal voor de kleintjes, ook eentje met 2 glijbanen en 1 alleen voor volwassenen. Er is volop animatie wat in de ochtend al begint met bijv aqua yoga,wie wil,kan aansluiten. Het animatie team is ook heel enthousiast en probeert iedereen mee te krijgen maar niet op een vervelende manier. Er zijn 5 verschillende restaurants en 3 bars.

Hendriks,
31-10-2018

Geweldig resort..prima personeel. Vriendelijk en beleeft.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig

De Groot,
27-10-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Alles is heel netjes, goede animatie, goed eten/voldoende keus, mooie zwembaden, leuke golfkarretjes (bedankt Pavel !!)

Voor herhaling vatbaar.

Wel zijn de kamers 9000 te ver van het park vinden wij.

Heerlijk!

Judith,
8-10-2018

Vakantie was heerlijk. Groot, ruim opgezet hotel met verschillende 'locaties' met ieder hun eigen faciliteiten. Je kunt van het hele Resort gebruik maken, maar dus ook van de faciliteiten dichtbij je eigen kamer (zwembad/bar/restaurant). alles is te bewandelen of met een golfkarretje te bereiken.

Voor iedereen geschikt; adults-only gedeelte en verschillende kinderzwembaden. De main-pool is in het echt nog groter dan op de foto's! Het aquapark is heel fijn voor kleine kinderen; enorm overzichtelijk, groot zwembad met 30cm water en lekker eten en drinken. Heel fijn! De verschillende restaurants, met thema-avonden zorgen voor voldoende afwisseling. De kinderdisco is ook heel erg leuk! Wifi is enorm goed, dus met een wifi-babyfoon konden wij 's avonds wat drinken in een bar dichter bij onze kamer. Kamer was groot en ruim van opzet. Het personeel is enorm vriendelijk en staat continu voor je klaar! Niks 'moet' en alles ' mag' in dit resort!

Geweldige vakantie gehad

Andrea timmer,
7-10-2018

Blue lagoon resort is een heel mooi, netjes, klantvriendelijk en kindvriendelijk resort. Onze kinderen hebben een top week gehad. We hadden een kamer, klein maar schoon en netjes in het sattelight gebied. Een fijne rustige plek voor ons en de kids. Een kinderzwembad dichtbij en het buiten zitje voldoende beschermd zodat onze 3 jarige niet weg kon lopen.

Het eten was erg goed en lekker! Iedere dag wat anders en top!

Het aqua park, een echte toevoeging aan het resort!! Wat hebben wij en de kids hier een schik gehad!

Ook hier was het eten weer goed en voldoende drinken.

Het enige nadeel wat ik kan bedenken, is dat het zwembad water erg koud was, kouder dan de zee. Hierdoor konden onze kids even zwemmen en moesten dan weer opwarmen onder een handdoek.

Wij komen zeker nog een x terug bij blue lagoon resort!

Gereisd met vrienden in september 2018

fantasties

ineke,
23-9-2018

geweldig mooi resort goed van eten en drinken hele dag wat te doen door animatie team heel veel kinderen dit is echt een aanrader voor iedereen en voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Echt geweldig ...... top resort..

Familie van Woerden,
15-9-2018

Net terug van een verblijf op dit resort, wat een geweldig fantastisch resort. Het personeel doet er alles aan om je verblijf top te maken. De kamers super, het eten echt erg goed, kan niet anders zeggen. Ondanks dat het resort vol zat, oogde het niet erg druk. Dat komt door de verdeling, in maar liefst vijf restaurants. Het zwembad was heerlijk groot en niet te koud. Kortom wij komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2018

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Lagoon Resort in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Lagoon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.