Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.

Hotel Blue Lagoon Resortstersterstersterster

8Fantastisch

Score uit 1333 reviews

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

Vanaf
€ 571p.p.
  • Inclusief vlucht en vervoer
  • All inclusive
  • Je vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap

Overzicht

8Fantastisch

Score uit 1333 reviews

  • 7.8Ligging
  • 8.2Service
  • 7.4Prijs/kwaliteit
  • 7.3Eten
  • 7.5Kamers
  • 8.6Kindvriendelijk
  • 9Zwembad
  • 8.4Hygiëne

Hotel info

  • Aan zee
  • Airco
  • All inclusive
  • Animatie
  • Balkon
  • Jacuzzi
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Tonen op kaart

Laat je in de watten leggen in Hotel Blue Lagoon Resort op Kos. Een groot resort opgesplitst in delen. Elk deel heeft zijn eigen zwembad, bar en restaurant. Ook is er bijvoorbeeld een adults-only gedeelte en een aquapark met kinderzwembaden. Als extra service rijden er hier de gehele dag golfkarretjes. Vanuit het resort ben je zo in Kos-stad.

Reviews

1333 reviews over Hotel Blue Lagoon Resort

Review schrijven

Beoordelingen

1133
82
64
20

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2019
    9Familie Peters19-11-2019

    Wij hebben het heerlijk gehad!

    Wij hebben in onze herfstvakantie een fantastisch verblijf in blue lagoon gehad! Een zeer fraai complex, nette familiekamer, heerlijk gegeten in de diverse restaurants en voldoende faciliteiten voor ons en onze kinderen (11,10 en 8 jaar). Zwembaden waren schoon en netjes onderhouden. Wij zijn enkele malen met de taxi naar Kos stad gegaan om meerdere bezienswaardigheden te bezoeken en hebben met " Eva tours" een leuke boottocht gemaakt. Met Thanasis van Kosbike activities heb ik een fraaie MTB tour gemaakt. In het hotel hebben we nog een auto gehuurd om palio pyli te bezoeken. Kortom, prima week gehad. Maar het grootste compliment willen we maken aan het personeel van Blue lagoon. Obers als "Damian" maakte super leuk contact met onze kinderen, zo zeer dat mijn zoon nog perse persoonlijk afscheid van hem wilde nemen toen wij weer naar huis gingen. Hulde! Wij hopen nog eens terug te komen!

    • 8Ligging
    • 10Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 8Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    The Hotel Management, Sales Executive, 29-11-2019

    Dear Familie Peters,

    Thank you for sharing your lovely comments and for choosing to stay at the Blue Lagoon Resort. We are happy to hear that you enjoyed your holidays. The Hotel Management and staff wishes you and your family a nice winter and we hope to welcome you back.

    Yours sincerely, The Hotel Management

    Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

  • 8Maud03-11-2019

    Geweldig!!

    *Super de luxe. *Heel erg gezellig *Super netjes en schoon *Volop keuze uit meerdere zwembaden voor jong en oud *Volop keuze aan eten en drinken in verschillende leuke restaurants. *Kamers worden goed verzorgd en schoon gehouden.

    • 8Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 9Hygiëne

    The Hotel Management, Sales Executive, 29-11-2019

    Dear Maud,

    Thank you for taking the time to share your comments and for choosing the Blue Lagoon Resort for your holidays. We are happy to hear that you enjoyed your stay and that everything was to your satisfaction. The hotel management and staff wish you both a nice winter and we hope that we can welcome you back in the future!

    Yours sincerely, The Hotel Management

    Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

    Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Ronald Timmermans06-10-2019

    Nooit meer

    Verblijf erg groot. Je kan makkelijk in het resort verdwalen. Breng-en haalwagentjes rijden wel maar bijna nooit als je ze nodig hebt. Dus....lopen maar. Eten is best lekker, maar soms te lauw en geen 5 straatniveau, maar meer 4 sterren waard. Kamer is netjes, maar badkamer hmmm, afwerking is matig, vieze siliconekit (zwart). Dit mag niet bij 5 sterren. Tevens heel veel gezinnen, mede wijzelf hebben moeite gehad, om met het magneetkaarje in de kamer te komen. Vaak werkweigering gehad. Vaak kaartje bij receptie laten vervangen. Best lastig als de receptie van ons appartement 800 meter weg is. Dus weer lopen maar... drinken is daar best oke. Veel keuze erin, maar pas op, dat het wel onder all inclusieve blijf. Anders kan je toch gaan betalen ! Naar kos-stad is met de stadsbus goed te doen €2,00 pp. Minder netjes is, dat de chauffeur meteen doorrijdt. Wacht niet even, dat je zit. Slecht ter been ? Tja, jammer dan! Geen volgende keer meer.

    • 7Ligging
    • 8Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 6Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 7Hygiëne

    The Hotel Management, Sales Executive, 12-10-2019

    Dear Mr. Timmermans,

    Thank you for taking the time to post your feedback and for choosing Blue Lagoon Resort for your holidays.

    We are sorry to hear that you were not pleased with all aspects of the hotel, but glad that you like the food and the drinks.

    If there was any problem with our club car service, we hope that you contacted the reception, also the club cars can be ordered from the room phone. We apologize for the inconvenience with the room key.

    Once again we thank you for your comments, we have forwarded them to the relevant departments in order to improve our services.

    We wish you all the best and we hope you will give us another chance to welcome you back in one of our hotels.

    Yours Sincerely

    Gereisd met partner in september 2019



  • 9Egelmeer - Kennes02-10-2019

    Geweldige vakantie gehad!

    Groot, mooi, goed onderhouden resort. De golfwagentjes brengen je overal naar toe op het resort. Trappen kunnen makkelijk vermeden worden, alles is rolstoelvriendelijk. Grote zwembaden, goed onderhouden. Geen gevecht om bedjes. Eten is vaak het zelfde maar voldoende afwisseling en keuze. Soms wat lauw maar dit is vaak in Griekenland. Voor ons was dit geen probleem. Zowel bij het aquapark, sateliet area en mainpool kun je lunchen, a la carte kun je een dag van te voren reserveren. Onze kamer in gebouw 4000 was netjes en schoon, badkamer was groot en netjes. Handdoek/bedden wissel meerdere keren per week. Animatie voor de kids was TOP, minidisco was favoriet! Helaas woensdagavond het TUI animatie team te slecht voor woorden! Personeel is super vriendelijk, bediening TOP. Strand en Kos stad dichtbij. Minpuntje:Jammer dat je als gast voor de strandbedjes van het hotel moet betalen. Drankjes zijn waterig. Geen 5 sterren maar super goed 4!

    • 9Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 9Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 9Hygiëne

    Gereisd met jonge kinderen in september 2019

  • 7Bianca01-10-2019

    Niet 5 sterren waardig

    Resort is erg mooi en schoon. Hoofdzwembad is top en altijd bedjes beschikbaar. Kamer prima, maar de badkamer is echt toe aan renovatie. Het eten viel tegen en is niet te vergelijken met bijv. een 5* hotel in Turkije. Simpele gerechten en weinig variatie, en voor verse jus bij het ontbijt betaal je €3,50 (!) per glas. Voor een tussendoortje kun je alleen terecht bij het hoofdzwembad, daar worden pannekoeken gemaakt. Het personeel is vriendelijk en werken hard. Een heel groot compliment aan de jongens en meiden van de animatie, zij zetten elke avond een geweldige professionele show neer! Kos-stad is goed bereikbaar met de fiets of bus, de bushalte is om de hoek van het hotel. Al met al een leuke week gehad, maar ik vind dat je te veel betaald voor wat je krijgt.

    • 7Ligging
    • 7Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 6Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 7Hygiëne

    The Hotel Management, Sales Executive, 23-10-2019

    Dear Mrs. Bianca,

    Thank you for taking the time to post your review after your stay at Blue Lagoon Resort.

    We are sorry to hear that the expectations of your holiday were not entirely met and that you were not satisfied with some aspects of the hotel.

    Regarding the food, we believe that we offer a rich variety of meals with a daily rotation of dishes at the buffet, trying to offer something that satisfies everybody’s taste among the 5 restaurants and snack stations of the hotel.

    We hope that you tried also the snack options in the water park, which has also hamburgers, pita gyros, hot dogs etc.

    We do offer also room changes upon availability, we hope that you checked this option as well.

    We are glad to hear that overall you had a nice week and once again we thank you again for your comments and hope to welcome you back in one of our hotels.

    Yours sincerely

    Gereisd met partner in september 2019

  • 7Kiki28-09-2019

    Leuke vakantie, maar niet voor nog een keer

    Helaas begon onze reis met een vertraging, maar goed opgevangen bij aankomst in het hotel en met wagentje naar de kamer gebracht. Vriendelijk personeel en aan het zwembad was de entertainment erg leuk. Voor kleine kinderen vond ik het een beetje tegenvallen, zeker toen we helaas 1 dag regen hadden en toen toch gebonden zaten aan de hotelkamer. Persoonlijk had ik ook meer van het eten verwacht gezien andere recensies. Heb flink wat graten uit de vis moeten vissen en bij het vlees had je regelmatig stukken vet ertussen zitten. Ik zou persoonlijk niet zo snel weer terug keren naar dit hotel als ervaring.

    • 8Ligging
    • 8Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 6Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 7Hygiëne

    The Hotel Management, Sales Executive, 14-10-2019

    Dear Kiki,

    Thank you for choosing Blue Lagoon Resort for your holidays and for sharing with us your experience!

    We are pleased to hear that you had a nice holiday and we regret if we haven’t been able to meet all your expectations.

    Please be advised that in the month of October there might be rainy days, but also on these days we always try to offer alternatives adjusted to the situation and the weather conditions.

    We hope that you contacted a member of the staff in order to advise you about the facilities available.

    If you were displeased with the room received, please note that we also offer room changes or room upgrades as it is our priority to fulfill the guests wishes.

    Once again we thank you for your comments, we wish you all the best and we hope you will give us another chance to welcome you back in one of our hotels.

    Yours Sincerely,

    Gereisd met jonge kinderen in september 2019


  • Advertentie
  • 8Gelauf21-09-2019

    Geweldig resort, top vakantie gehad!

    Wat een top vakantie hebben we hier gehad! Wij hadden de voordeel familie kamer, deze zijn gelegen in het achterste (satelite) gedeelte. Wij vonden het fijn om verder weg te zitten van alle drukte en hadden een heel fijn kinderzwembad voor de deur. Heel handig met middagslaapje van jongste. Wel slechte hygiëne, last van! De pianobar aan de voorkant van de kamer, was ook erg mooi, goed entertainment. Sowieso vonden wij het animatieteam van hoog niveau, erg genoten van vooral de (aqua)danslessen en de minidisco. Het touroperator inval team (op vrije animatiedag) was echter ronduit schandalig slecht, zelfs de kids stonden er raar van te kijken. Het eten vonden wij erg goed; heel veel keuze, alles zag er lekker uit, werd goed aangevuld en schoongehouden. De familie kamer was ook prima. Slaapkamers groot genoeg, badkamer iets krap. Service overal top! Iedereen staat voor je klaar en geeft extra aandacht aan de kids. Extra dank aan Loes (receptie).

    • 7Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 8Kamers
    • 9Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 7Hygiëne

    The Hotel Management, Sales Executive, 14-10-2019

    Dear Gelauf,

    Thank you for the positive comments and the feedback of your stay in Blue Lagoon Resort.

    We are pleased to receive your positive comments and rating and we will certainly forward your kind words also to our colleagues.

    Wishing you all the best and looking forward to see you again in one of our hotels.

    Yours Sincerely

    Gereisd met jonge kinderen in september 2019

  • 5Chantal18-09-2019

    We zien wel volgend jaar

    Op het hotel zelf is niets op aan te merken. Proper, goed onderhouden, MAAR ! Het eten dit jaar was echt benedenmaats, wat het personeel zelf ook toegaf. Vorig jaar was het eten correct, geen hoogvlieger maar toch. Maar dit jaar is er een nieuw management blijkbaar en moet het goedkoper. De sausen waren niet te eten en de soep was uit dozen en zelfs niet goed geroerd, dat kan toch niet voor een 5 sterrenhotel ?! Op de voeding wordt gespaard maar niet op de prijs van het hotel ! Hopelijk komt er terug een nieuw management voor de toekomst anders vrees ik dat ze het gaan voelen aan de boekingen.

    • 5Ligging
    • 4Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 7Kamers
    • 10Zwembad
    • 8Hygiëne

    Marika, Sales Executive, 27-09-2019

    Dear Mrs. Chantal,

    Thank you for choosing to stay Blue Lagoon Resort again for your holidays and for taking the time to post your comments.

    We are sorry to hear that you were not pleased with the food during your last visit. Please be advised that we provide daily enriched buffets to cater for the needs and desires of all our guests. We are offering meals always freshly prepared and care about the fresh local ingredients. We are sorry if the variety among the 5 restaurants was not to your taste.

    Hopefully you had the chance to report your experience directly to our staff during the stay and so giving us the opportunity to look into any issue.

    We thank you for your comments and we look forward to welcoming you again next summer in our hotel.

    Yours Sincerely,

    The Hotel Management

    Gereisd met partner in september 2019

  • 10ruud13-09-2019

    super

    op letten als je naar de dokter in hotel gaat,ik had last van zonneallegie ,deze stelde voor om cortison injectie,80 euro consult en 600 euro voor behandeling per direct contant betalen geen garantie, Ben naar apotheek gegaan,kosten zalf en pilletje 13 euro ,apotheek vertelde dat de dokter in hotels een groot probleem zijn,ze willen alleen geld,is er een probleem ga naar het ziekenhuis

    • 9Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 9Kamers
    • 9Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 9Hygiëne

    Gereisd met vrienden in september 2019

  • 10Colin en Maaike07-09-2019

    TOP VAKANTIE GEHAD!

    Vanaf het moment dat wij aankwamen werden wij compleet ontzorgd door het personeel. Als je zelf je glimlach op zet krijg je die dubbel zo dik terug van het personeel. Of dat nou de schoonmaakster of de lifeguard is, zelfs het personeel van de groenvoorziening is vrolijk naar de gasten toe. Hebben wij elders anders gezien... Het eten is goed, afwisselend en word continu aangevuld. Nikos, de gastheer, heeft voor ons telkens goede plekken gereserveerd bij de Griek, Chinees of de Italiaan. Let wel; reserveren is verplicht dus wees er op tijd bij. Kamers zijn soms iets gehorig maar worden elke dag schoongemaakt. Sommige verwachten dat dit om 23.30 uur nog gedaan wordt, kansloos volk als je hier nog over gaat klagen terwijl je de hele dag het 'niet betreden' bordje hebt hangen. Kos stad op 10 min met de bus 2 euro p.p., het huren van de quad en de eilanden tour zijn aanraders.veel dolfijnen en schildpadden gezien. Wij zeggen tot volgend jaar!

    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    Gereisd met partner in september 2019


Tips

77 tips over Hotel Blue Lagoon Resort


  • Pieter , 09-05-2014

    Trips zijn altijd in Kos-stad te boeken, goedkoper dan bij je hostess, maar wij hebben voor 'zekerheid en gemak' gekozen. Fietsen (goed te doen): volop en overal te huur voor weinig, vaak Nederlandstalige medewerkers beschikbaar. Quads/buggies op elke straathoek te huur.


  • KATLEEN VERNIJNS, 26-05-2014

    met de bus naar kos kost nu 2 euro per persoon, een taxi betaalden wij 8 euro dus als je met 4 bent kan je net zo goed een taxi nemen...


  • Raoul van Rattingen, 20-05-2014

    De afstanden tussen alle faciliteiten kan behoorlijk oplopen. Als je slecht ter been bent is dat wel een nadeel, want je belt niet voor elke gelegenheid het golfkarretje. De fietsverhuur 5 euro per dag is niet duur en zeer gemakkelijk dichtbij.


Vraag en antwoord

260 vragen over Hotel Blue Lagoon Resort


  • Cisca, 06-07-2019

    Rolstoelvriendelijk?

    Hallo, ik zou hier heen willen met mijn mindervalide partner. Is het rostoelvriendelijk? Zijn er drempels, trapjes, hellingen?

    Karin, 23-07-2019

    Ik zou het wel aangeven bij boeking. Wel af en toe helling voor rolstoelers. Overal brede paden.


  • Mariska, 23-06-2019

    Animatie Nederlands?

    Weet iemand of er in de zomer van 2019 Nederlandstalige (kinder) animatie aanwezig is?


  • Vakantieganger, 15-06-2019

    Lange broek

    In de omschrijving staat dat mannen een lange broek moeten dragen. Is dat daadwerkelijk zo?

    Melissa, 28-06-2019

    Ja in de restaurants op het resort waar je voor moet reserveren wel.


Hotel info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig
  • Aantal kamers< 700
  • RokenToegestaan
  • Check-inVanaf 14:00
  • Check-outTot 12:00
  • VerzorgingAll inclusive

Zwembad

  • ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

Strand

  • Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • Restaurant5
  • Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch
  • Bar / kantine9

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiGehele hotel

Kamerfaciliteiten

  • Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Wasserette

Wellness

  • SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

Parkeren

  • ParkerenGratis
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Activiteiten

  • WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Adresgegevens

Disclaimer: Zoover besteedt veel zorg en aandacht aan het bijhouden van actuele informatie op de website. Desondanks kun je aan dit overzicht geen rechten ontlenen, omdat zowel faciliteiten als andere kosten met grote regelmaat veranderen.
Advertentie
Advertentie