Hotel Blue Lagoon Resort

GriekenlandKosKos-Stad

6.1VoldoendeScore uit 1328 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee

Het Blue Lagoon Resort op Kos is de perfecte locatie voor een heerlijke all Inclusive vakantie met het hele gezin, of lekker samen. Het resort beschikt over grote zwembaden en een waterpark met glijbanen. Ook staat het hotel bekend om het entertainment. Er zijn veel sportfaciliteiten en er is een animatieteam dat iedere dag voor vermaak zorgt voor jong en oud. Qua eten is er een breed aanbod, van traditioneel Grieks tot Aziatisch. Voor ultieme ontspanning kan je terecht bij de spa. Kortom, alle ingrediënten voor de perfecte vakantie!

De ligging

Blue Lagoon Resort is gelegen in Lambi op Kos. Het resort ligt in een rustige omgeving, zodat je goed tot rust kan komen. Vanaf je kamer loop je zo naar het strand, wat maar 100 meter verderop ligt. Wil je de omgeving verkennen? De dichtstbijzijnde bushalte ligt 100 meter van het hotel. Hier kan je bijvoorbeeld de bus pakken naar het centrum van Kos-stad, wat 3 kilometer verderop ligt. Het vliegveld ligt op ongeveer 25 kilometer afstand.

Het eiland Kos is een populaire vakantiebestemming, en dat is niet voor niets! Kos heeft voor iedere reiziger wel wat te bieden. Het weer is er aangenaam, maar niet té warm voor sportieve activiteiten. Ook zijn er genoeg culturele uitstapjes mogelijk door de rijke geschiedenis van het eiland.

Het hotel en faciliteiten

Dit resort staat bekend als luxe en comfortabel. De service is uitstekend en het hotel heeft zelfs een duurzaamheidslabel! In het hele hotel kan je gratis gebruik maken van WiFi, zowel in de openbare ruimtes als op de kamers. Ook is er een tuin, een kleine supermarkt, vijf restaurants en meerdere zwembaden. Er worden verschillende sportactiviteiten aangeboden. Ook aan de kinderen is gedacht. Er is namelijk een miniclub voor kinderen van 4 tot 12 jaar, een speeltuin en een animatieteam. Daarnaast kan je écht genieten van je vakantie in de spa. Kortom, een resort met alles erop en eraan!

De kamers

Het resort heeft verschillende kamers en suites. Deze beschikken allemaal over airconditioning, een telefoon, gratis WiFi, een televisie, een koelkast, koffie- en theefaciliteiten en tegen betaling een kluisje. Alle kamers hebben een privébadkamer met daarin een bad of douche, toilet, föhn, badjas en badslippers. Ook vind je bij iedere kamer een terras of balkon met een zitje.

Het verschil in kamers

De tweepersoonskamers zijn geschikt voor één tot drie gasten. Er is één kamer met daarin 3 eenpersoonsbedden. Deze kamer is beschikbaar als standaard, met zwembadzicht, met zijzeezicht en voor alleengebruik. Hierbij is eenoudervoordeel mogelijk.

Daarnaast is er een tweepersoons Junior Suite met zwembadzicht. Deze suite is geschikt voor twee tot drie gasten. Er is een kamer met 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoonssofabed. Dit kamertype is ruimer dan de normale tweepersoonskamers.

De twee persoons voordeelkamer is gelegen in een apart gebouw op 300 tot 500 meter afstand van het hoofdgebouw. Dit gebouw heeft eigen faciliteiten zoals een zwembad en snackbar. De kamer is geschikt voor twee tot drie personen en heeft 3 eenpersoonskamers.

Er zijn ook tweepersoons adult only kamers beschikbaar. Deze kamers zijn geschikt voor twee personen en bevinden zich in een apart gedeelte van het hotel, met een eigen zwembad en snackbar. De minimumleeftijd voor de adult only kamers is 16 jaar. De kamers hebben 2 eenpersoonsbedden. Je kan kiezen voor een kamer met een terras of een kamer met zwembadzicht.

De vierpersoons Familiesuite Type A is geschikt voor vier à 5 gasten. Er is een woon- en slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoonssofabed. Daarnaast is er een aparte slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden. Van deze suite is ook een voordeel variant beschikbaar. De suite is vergelijkbaar, maar bevindt zich in een apart gebouw op 300 tot 500 meter afstand van het hoofdgebouw.

Tot slot is de vierpersoons Familiesuite Type B geschikt voor drie tot vijf gasten. Er is een woon- en slaapkamer met daarin 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons sofabed. Daarnaast is er een aparte slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden. Ook van deze suite is er een voordeel variant beschikbaar, die zich in een apart gebouw bevindt.

Sport en entertainment

Dit resort is de ideale bestemming voor sportieve gasten! Er zijn namelijk allerlei sportactiviteiten uit te oefenen. Het resort biedt onder andere aerobics, basketbal, beachvolleybal, een fitnessruimte, jeu de boules, minigolf, tennis, tafelvoetbal en meer! Daarnaast zijn er drie verschillende buitenzwembaden en twee kinderbaden. In het waterpark kunnen jong en oud helemaal los op vier verschillende glijbanen, een lazy river, een waterspuitpark en mini glijbanen. Binnen is ook een zwembad, dat alleen toegankelijk is voor gasten van 16 jaar of ouders.

Voor ultieme ontspanning kan je terecht bij de spa bij het hotel. Hier kan je relaxen in de sauna, een stoombad en een whirlpool. Tegen betaling kan je verschillende massages en behandelingen bijboeken.

Ook de jongste gasten hoeven zich niet te vervelen bij Blue Lagoon Resort. Er is een miniclub voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar. Daarnaast is er kinderanimatie en kunnen ze lekker spelen in de speeltuin.

Eten en drinken

Het eten in Blue Lagoon Resort is erg divers. Je vindt er vijf verschillende restaurants, variërend van traditioneel Grieks naar Aziatisch. Daarnaast zijn er tien verschillende bars waar je terecht kan voor een drankje en twee snackbars voor een snelle hap. Kortom, genoeg variatie om iedere dag wat nieuws te proberen!

Goed om te weten

Op aanvraag zijn er babybedjes beschikbaar.

De voordeelkamers liggen op 300 à 500 meter afstand van het hoofdgebouw, maar beschikken wel over eigen faciliteiten.

Bij sommige restaurants zijn alcoholische dranken niet inbegrepen bij all inclusive verzorging.

De spa, het binnenbad en de fitness zijn toegankelijk voor gasten vanaf 16 jaar.

Mannen moeten tijdens het eten een lange broek aan.

Het aquapark ligt op 200 meter afstand van het hoofdgebouw en is gratis toegankelijk. Voor de grootste glijbanen moeten gasten minimaal 10 jaar oud zijn of langer zijn dan 1m20.

In het laagseizoen kunnen sommige faciliteiten gesloten zijn in verband met de weersomstandigheden.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

1360 Reviews over Blue Lagoon Resort

• 10Wilma Schuurman23-01-2022

Top hotel

Alles was super, kamer, vriendelijkheid, schoon, eten was top, behalve het brood tijdens het ontbijt. Hier moet het hotel echt iets aan doen. Als het brood ook nog lekker vers is dan verdiend dit hotel een dikke 10

• 6Joy27-10-2021

Mooi hotel maar geen 5 sterren waard

Wij hadden een voordeelkamer , mooi goed te doen. Iedere dag schoongemaakt mits je het kaartje aan de klink hangt en iedere dag schone handdoeken. Het zwembad: mooi maar echt super koud, echt te koud! Restaurant: je hebt er twee in buffet vorm waarvan 1 er steeds een dagdeel en zelfs vanaf maadag volledig gesloten was waardoor er hele lange rijen stonden bij het hoofd restaurant. Het eten was niet variabel echt heel veel hetzelfde... smaak is goed maar eten is lauw( en nee dan lopen we niet nog eens heel het buffet een keer rond) dan kan je ook nog 1x a la carte eten bij de chinees of italiaan. Wij zijn bij de chinees geweest en dit was lekker en warm!!! Wij hebben ons zeker vermaakt met de spelletjes die we hadden meegenomen en zijn een aantal keer naar Kos-Stad geweest om daar uiteten te gaan, echt een aanrader trouwens : 3spoons en Petrino. Heerlijk gegeten. Kos Stad is trouwens heel mooi en gezellig. 5 sterren hotel, nope.

• 5Sonia26-10-2021

Absoluut geen 5 sterren waard

Bij aankomst niet vriendelijk ontvangen alleen “paspoort en tax betalen!! Ontbijt redelijk maar voor de rest koud of lauw eten. Personeel overwegend onvriendelijk en geen idee waar ze werken. Als je een klag wilt indienen is er niemand te vinden. Vanaf dag 3 maar buiten de deur gaan eten.

• 8Kim23-10-2021

Fijne vakantie gehad

Wij kunnen ons totaal niet vinden in al deze negatieve reacties.jammer dat het daardoor zo'n slecht cijfer krijgt en het mensen afschrikt om te boeken.het is een prima hotel met alles eropen eraan. We hadden een familiesuite. Erg ruim en schoon.elke dag schoonmaak met nieuwe handdoeken. Prima en groot zwembad. Het water is koud,maar eenmaal erdoor goed te doen. Enorm veel keus qua eten,in principe kun je elke avond een andere maaltijd nemen. En koud?nee hoor. Alleen als je wat hebt opgeschept en je loopt nog even rond,ja dan koelt het af,mede door de wind bij het zwembadrestaurant.maar dat ligt niet aan de kok. We hadden fietsen gehuurd.handig om kos-stad te bezoeken. Al met al een heerlijke vakantie gehad

• 4Annabel21-10-2021

Jammer !

Griekenland , ons vakantieland . Vaak hier op vakantie omdat het zo’n gastvrij land is met super vriendelijke mensen. Helaas na ons bezoek aan Blue Lagoon Resort een ander beeld hiervan. Het jonge personeel super aardig , doen hun uiterste best. Knap omdat hun manager ( restaurant ) helemaal geen vriendelijkheid uitstraalt naar gasten. Man erg onvriendelijk en onredelijk. Dacht dat de klant koning is , daar heeft de manager ( restaurant) nog nooit van gehoord denk ik. Jammer voor het jongere personeel wat zo z’n best doet !

• 5Kay15-10-2021

Prima verblijf maar verwacht geen top service

Personeel is ronduit arrogant en totaal niet vriendelijk. Bij incheck geen “hallo welkom” of “fijn dat u er bent” maar direct “paspoorten!” En zo ging ook de check out. Geen “ heeft u een fijn verblijf gehad?” Maar een wijzende vinger naar een bak waar ik de sleutels in kon gooien. Personeel bij de bar/restaurants zijn kort af, zuchten, draaien met hun ogen als je komt bestellen en stuurde ons zelfs een keer weg toen wij na 10 min zelf maar drinken gingen halen.

Animatie en shows zijn prima maar ze mogen wel wat meer lachen of in ieder geval doen alsof ze het leuk hebben.

Eten prima maar ga er zeker ook op uit! Daar is het vele malen beter.

Hygiëne kennen ze ook niet zoals je zou verwachten… al met al stel je er op in en verwacht geen gouden bergen.

Tip: neem voldoende spelletjes mee want er is ‘s avonds geen hol te beleven op het resort!

• 5Marjolein15-10-2021

Schandalig

Verwacht geen vriendelijkheid en gastvrijheid. Ook geen warm eten.

Als je van salade houdt, is dit dan wel weer een goede keus. Elke dag hetzelfde met soms een kleine twist met verschillende groente in de rijst. De receptie was helemaal om te huilen! Letterlijk de eerste zin bij het inchecken: "paspoort graag en u moet nog toeristenbelasting betalen". We werden niet welkom geheten. Bij het uitchecken waren de enige woorden: "kamernummer en pasjes in de box gooien". Werkelijk waar schandalig hoe ze hier met jou als gast omgaan!! Heel onvriendelijk. Het zwembad daarintegen was heerlijk! Alleen jammer dat de enige poolbar die er was de hele week dicht was. Waardoor er chaos ontstond bij de bar van het restaurant. De manager van de horeca loopt dan ook de hele tijd zonder mondkap en schept z'n eigen eten op zonder zo'n plastic handschoentje. Dat werd ons als gast verplicht, doe het dan ook lekker zelf. Dus zoek lekker een ander hotel!

• 8Floor ter Weele14-10-2021

Goede vakantie echter geen 5 sterren hotel

Groot complex. Best wel tevreden over het algemeen. Pluspunten: schoon park, mooie tuin, goed gevarieerd eten mede door themas, personeel heel vriendelijk. Groot zwembad Minpunten: betalen voor strandbedjes, loungbar met houten ongemakkelijke stoeltjes, minibar wordt niet aangevuld, voor flesjes water moet worden betaald, poolbar oogt wat zielig. Door de minpunten is dit niet wat je van een 5 sterren hotel verwacht

• 6Dirk Jan Ketting09-10-2021

Het personeel loopt de benen onder hun lijf voor d

Ook ik heb mijn vakantie gevierd in het Blue Lagoon Resort in Kos Het was voor mij de eerste keer dat ik een All-Inclusieve vakantie had geboekt Had het nog nooit in mijn leven geboekt Periode 25 September tem 2 Oktober 2021 Ben gevlogen van Schiphol De beveiliging daar kon het niet aan Omdat er op hetzelfde tijdstip 7 vluchten tegelijk waren We moesten op37 mensen wachten geeft niets Na een goede vlucht ende transferbus aangekomen bij het Resort ingecheckt en naar de kamer in gebouw 6 gebracht met de buggie Daarna eten in het Pool restaurant diverse aanbod maar helaas koud eten in de avond in het hoofd restaurant wederom koud eten De andere middag pool restaurant koud eten gevraagd om de Chefkok die is gekomen heeft het verhaal aangehoord van deze Chef en in de avond in het Italiaans restaurant zelf mijn eten bereidt lekker warm eten De rest van de week heeft hij persoonlijk mijn eten bereidt dus kreeg ik warm eten voorgeschoteld

• 6Petra van Kessel07-10-2021

Niet weer terug drie sterren ipv 5

Eten was lauw en bier was niet te drinken weinig plek om na het diner te borrelen zwembad was erg koud

Hotel Blue Lagoon Resort info

Facilities

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)

Beach

• ZandstrandBeschikbaar
  • ligstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Distances in meters

• Winkelmogelijkheden1 km