Hotel Blue Lagoon City Hotel

8.2Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

Je kunt vanaf nu meer dan 5.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 547p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.2Fantastisch

74 reviews over Hotel Blue Lagoon City Hotel

• 2019
    10D.Wijnhoven06-11-2019

Aanrader!!

Fantastisch hotel. Fijne liggng, vriendelijk personeel, mooie kamers, goed ontbijt. Mooi zwembad met bar. Kortom echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 3A.Buijk03-08-2019

GEEN aanrader!

Dit hotel zou ik zeker NIET aanraden! Slecht personeel, erg klantonvriendelijk, weten overal geld uit te slaan, eentonig ontbijt, erg gehorig en het zwembad is gewoon gevaarlijk voor de gezondheid door het hoge chloorgehalte. De kamers zijn mooi, wifi is goed maar daarvoor zou ik niet gaan.

The Hotel Management, Sales Executive, 08-08-2019

Dear Mrs. Buijk,

Thank you for taking the time to post your comments about your stay in Blue Lagoon City.

We are sorry to hear that we didn’t manage to meet your expectations regarding your holiday and that you felt that our services were not up to standard.

Please be advised that our personnel is very dedicated to offer their best service and in general, we receive very good feedback.

Kindly be informed that the pool temperature and the water quality are constantly monitored automatically and with random tests in order to make sure that the pool water is according to the required safety standards and safe to swim

We take customer feedback very seriously and welcome all comments, good or bad, in order to improve our services.

Once again we thank you for your comments and we wish you all the best!

Yours Sincerely

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Willianne Boender29-06-2019

Een dikke vette aanrader

Super mooi kleinschalig hotel met de winkelstaatjes en het strand op loopafstand. Gastvrij personeel Goed ontbijt

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Kruijthof16-06-2019

Aanrader,heel goed.

Mooi hotel,heel gunstig gelegen.Kamers zijn modern en schoon,mooie badkamer en een heel smakelijk uitgebreid ontbijtbuffet.Personeel heel vriendelijk.Mooi zwembad,alleen weer jammer van het handdoekje leggen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Hans van schaardenburgh07-06-2019

Top Hotel

Ontzettend net en goed hotel. Van alle gemakken voorzien. Heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Goede ligging ten opzichte van de "Old Town" en de haven.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Cilla16-04-2019

Werkelijk fantastisch!

Prachtig nieuw hotel. Hygiëne krijgt een prima alles schoon en fris. In de ochtend een fantastisch uitgebreid vers ontbijt. Vriendelijk en hulpvaardig personeel bij het zwembad. Geen last van geluidshinder dus heerlijk kunnen uitrusten. Ruime junior kamer van alle gemakken voorzien, ik zou zo weer gaan. Hotel ligt in het centrum alles op loop afstand te bereiken, winkels, restaurant, strand, bezienswaardigheden. Ook met het openbaar vervoer is goed te reizen. Verschillende excursies te doen via de reisorganisatie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Jacco26-03-2019

Top hotel, zekers voor herhaling vatbaar

Gerenoveerd hotel, super goed voor elkaar, perfecte matras voor een goede nachtrust, goed en uitgebreid ontbijt, voldoende ligbedjes bij het zwembad, je loopt zo richting de haven waar je lekker kunt eten..Top hotel zekers voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    9Wiel Fleurkens01-12-2018

Voor herhaling vatbaar

Het is een uitstekend in voorjaar 2018 gerenoveerd hotel met prachtige kamers en fijn gelegen in een rustig deel van het centrum. Op loop afstand van de haven S' morgens een heerlijk ontbijt. Prijs-kwaliteitverhouding kwaliteit: uitstekend.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9C. Korterink22-11-2018

Modern en schoon hotel met vriendelijk personeel.

Het blue lagoon city hotel is echt prachtig. Mooie, moderne en schone kamer met een heerlijk ontbijtbuffet. Ontzettend vriendelijk personeel die graag de hotspots uit de omgeving met je willen delen. Het enige minpuntje was dat er weinig ligbedjes en ruimte rondom het zwembad was om te liggen. Al met al wel een heerlijke vakantie gehad en ik raad dit hotel zeker aan!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Betty & Hans04-11-2018

Super vakantie mede door het hotel!

Super mooi nieuw strak hotel. Goed ontbijt. Zwembad in onze periode te doen; niet heel veel gasten; ligt ingebouwd zodat er niet overal zon is. Drankje duur bij de bar € 5,00 voor een glas bier..... jammer! Overal dichtbij, centrum, strand, etc.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

1 tip over Hotel Blue Lagoon City Hotel

• Marco, 18-01-2015 Rapporteren

Huur een fiets en rijdt een stuk over het eiland. Is prima te doen langs de kust. Ook Kos-stad is een gezellig stadje!

1 vraag over Hotel Blue Lagoon City Hotel

• Mieke, 11-07-2019 Rapporteren

Kamer

Er staat 'koffie en thee faciliteiten' aanwezig, kan iemand mij vertellen of dat n waterkoker is of dat er ook een koffiezetapparaat op de kamer staat?

Peter, 31-08-2019

Er staat een waterkoker in de kamer.

Hotel Blue Lagoon City Hotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV