Appartement Blue Horizon ***

8,5

3 reviews over Appartement Blue Horizon in het Nederlands

Wij zijn nog even wezen kijken naar Blue Horizon bestaat

frans en siepie mazee, 16-8-2007

Wij zijn nog even wezen kijken naar Blue Horizon bestaat niet meer als appartementen complex, alleen voor Grieken die er een app. huren tijdens de maanden dat zij op Kos werken.

Jammer het was een mooie locatie maar wel ver van de stad, maar met een brommer of auto was het erg mooi gelegen. De rust had je er en de drukte was beneden in Kos Stad. Zie ook mijn foto's

ook wij waren in juni 2000 2 weken te gast in blue horizon

FRANS&SIEPIE MAZEE, 4-5-2007

ook wij waren in juni 2000 2 weken te gast in blue horizon en hebben en fijne vakantie genoten .we gaan nu weer naar kos en gaan zeker kijken of het nog bestaat.

Was geweldig! Jammer dat dit complex niet meer geopend is. Het was onze eerste vakantie in Kos en de ligging was geweldig! Het uizicht over Kos Stad onovertrefbaar. Jammer dat het wel een eind van het centrum was. De service en vriendelijkheid van het personeel staat me nog steeds bij!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Horizon in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Horizon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blue Horizon scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.