Appartement Black Diamond

7.8Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

7.8Goed

• 6.8Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

19 reviews over Appartement Black Diamond

• 2017
    8Verrassing28-09-2017

Verrassingsreis ..... verrassend goed!

Wij hadden een verrassingsreis geboekt en wisten niet waar wij terecht kwamen. Het was een eenvoudig doch schoon appartement. Goede bedden en alles wat er nodig was. Om de dag schone bedden en handdoeken. Er was geen huishoudpakketje zoals spons, afwasmiddel, theedoek etc. . Ook was er geen shampoo, douche en zeepmonster. Maar dat kost daar niets Dus zelf even gekocht. Bij het zwembad wat klein maar fijn was was een soort kantine bij voor een overheerlijk ontbijt, lunch, drankjes of diner. De keuken was echt uitstekend qua prijs kwaliteit. Heerlijke salades en ook lekkere Griekse gerechten werden er bereid. Er was alleen geen zeezicht maar die zoeken wij wel op. Kos is een heerlijk eiland om te fietsen. Er waren 2 balkons. 3 bedden. Dus voor ons in totaal een dikke acht.

• 8Sandra Vollebregt29-07-2017

Dichtbij Kos stad

Klein appartement. Kleine douche. Bedden goed. Veel muggen! Fiets huren om de omgeving te verkennen is super. Badhanddoek in het fiets mandje laten. Lekker overal op de fiets naar toe voor ontbijt of diner. Strandjes goed bereikbaar. Niet veel zwerfkatten die tijdens het diner komen bedelen voor eten. Zij krijgen van tevoren eten van de Griekse mensen. In Los stad is op zaterdag avond een Griekse avond. Echt een aanrader. Als je met een boot een dagtocht gaat maken hou er dan rekening mee dat je als je in een rustige periode gaat dat ze je bij een andere boot indelen. Dat vonden wij minder maar ja. Soms moet je water bij de wijn doen. Vriendelijke hotel manager. Wij werden aan de weg afgezet en moesten zelf naar het appartement lopen. Niet zo netjes. Fietsen huren is niet duur. Over een extra dagje bij boeken doen ze ook niet moeilijk.

• 10Emely Sliep21-07-2017

Super leuke tijd gehad!!!

Geweldig appartementencomplex super schoon en geweldig personeel!!

Met oudere kinderen

• Oude reviews

7Ilse 01-08-2015

Prima accomodatie

Net terug na twee heerlijke weken in Kos. Wij hebben gekozen voor het twee kamer appartement bestaande uit een kleine woonkamer met een keukentje, vervolgens een smalle gang met links de badkamer en rechts een kast en vervolgens een slaapkamer. De keuken was prima, badkamer was erg klein, en vooral de douche waar je weinig ruimte in had, bedden sliepen prima. Ook hadden wij zowel voor als achter een balkon. Vanaf ons balkon aan de voorkant keken wij uit op het zwembad en het restaurant/barretje. Het zwembad was perfect, vrij groot, met ligbedden en nooit veel mensen. Daarnaast was ook de eigenaresse en haar zoon ontzettend vriendelijk!! Wij hebben er voor gekozen om fietsen te huren, hiermee kun je binnen 5/10 minuten de supermarkt en iets verder ook de bakker bereiken. Het centrum van kos-stad lag op 15 minuutjes en was dus ook prima te doen. Met de fiets kun je ook naar het busstation rijden. Al met al een heerlijke vakantie in een prima appartemenr gehad!

• 9Lex Hilhorst15-10-2014

Zeer klantvriendelijk hotel!

Black Diamond Hotel is een gastvrij hotel en familiebedrijf net buiten de drukte van Kos-stad. Wij hebben er 2 weken doorgebracht in een 2-kamer appartement (met een zeer goede airco) dat aan alle (eenvoudige) wensen voldeed. Met 2 balkonnetjes aan voor- en achterzijde (zon en schaduw). De bedden waren –voor Griekse begrippen- redelijk. Verder een schitterend en schoon zwembad, aan de rand waarvan wij elke ochtend van een prima ontbijt naar keuze genoten. Een tamelijk uitgebreide menukaart, waarvan de gerechten geweldig werden klaargemaakt door Georgia Reísh. Aanraders: de Lam Chops (lamskoteletten) en de Fish Plaki (een hele vis uit de oven; schoongemaakt, maar wel graten zelf verwijderen :-). Voor de charmante Shoula Reísh (manager) was geen moeite te veel om het je naar de zin te maken. Georgia Kritikou maakte onze kamers perfect schoon. Dank aan Antonios (receptie en zwembadbar) voor de perfecte gin/tonics. Tenslotte: Vasilis zorgt voor het onderhoud. Dank allemaal! Lex en Dietske

• 8Jose en Jos30-09-2014

Eenvoudig, Gezellig en rust gevend

Goed onderhouden tuin en zwembad. Gezellige en gastvrije bediening. Eigenaresse was super vriendelijk. Keuken uitrusting was bedroevend maar de naastgelegen cafe restaurantje aan het zwembad bood een gevarieerd menu keuze.. Ontbijt lunch en diner waren elke dag goed verzorgd. Prijs kwaliteit was in orde. Scooter is echt noodzakelijk en aan te raden. Fietsen is heftig gezien de mooie bergen in de omgeving.

• 1As20-09-2014

Waardeloos!!!

Wat een vreselijk hotel... Als je het al een hotel kunt noemen!! Smerig eenvoudig is nog een te hoge waardering en qua prijs is elke € teveel... Gedateerd!! Hier zou geen touroperator mee in zee moeten gaan.

Alleenreizend

• 8Eric Schuurman29-08-2014

Eenvoudig, clean en prima.

Voor wie geen hoge eisen stelt aan luxe & comfort is Black Diamond een prima plek. Hier regeert de eenvoud. Kleine, simpele kamers, veelal zonder airco. Maar: ventilator bij de bar te leen voor 1 euro per dag. Wifi bij diezelfde bar, niet op de kamers. Maar het werkt prima en is gratis, zoals het hoort. Zwembad: klein maar fijn. Prima ligbedjes, parasols. Geen handdoekenservice. Personeel is ronduit vriendelijk. Deze plek is een aanrader voor wie zoals ik van rust en regelmaat houdt. Geen schreeuwende blagen, geen gezinnen met jonge kinderen. Die wens had de prima Carla van touroperator goed begrepen. Kos-Stad, het toeristisch geweld, ligt per scooter op 10 minuten afstand. Huur vooral een scooter of een auto. Dan kom je er nog eens uit. Dat Kos wordt neergezet als fietseiland is grote onzin: fietsen is hier loeiheet, heel zwaar en levensgevaarlijk. Vaak kwam ik wandelaars tegen, fiets in de hand, zuchtend en met het hoofd schuddend. Het is maar wat je leuk vindt.

Alleenreizend

6 tips over Appartement Black Diamond

• Ria. 2019 oktober., 08-10-2019

Is voor kleine kinderen een glijbaan en ligt in een gek hoekje , ook geen kinderbadje .

• Eric Schuurman, 29-08-2014

Huur vooral een scooter of een auto. Anders kom je het complex niet af. Kos wordt een fietseiland genoemd. Maar daar begrijp ik niets van: niet zelden lopen toeristen uitgeput naast hun huurfiets omdat de heuvelachtige omgeving fietsend teveel kracht vergt. Bovendien is fietsen hier ronduit gevaarlijk, zeker op doorgaande wegen en in de avond. Mijn tip: scootertje huren en lekker wegrijden. Op een eiland van 12 bij 40 kilometer kun je namelijk nooit echt verdwalen.

• Eric Schuurman, 29-08-2014

Black Diamond ligt in the middle of nowhere en is voor kleine kinderen niet aan te raden. Het is een perfecte plek voor iedereen die rust zoekt, zichzelf goed kan vermaken, genoegen neemt met basic en niet bang is er op uit te trekken per gehuurde scooter of een auto. Goed betaalbaar, prima prijs-kwaliteitverhouding.

3 vragen over Appartement Black Diamond

• de Jager, 28-05-2019

onze vakantie

is het 2 kamerappartement op de 1e etage, wie weet dat, bedankt.

• Ivona, 28-01-2019

Fietsen

Is het mogelijk bij dit appartement fietsen te huur ?

• Lotte Bakker, 16-01-2018

Bedden

Hoe zijn de bedden? En zijn er ook tweepersoonsbedden met een matras?

Met vriendelijke groet,

Lotte Bakker