Appartement Black Diamond

7.8Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Black Diamond voor je op een rij gezet:

19 reviews over Appartement Black Diamond

• 1As20-09-2014

Waardeloos!!!

Wat een vreselijk hotel... Als je het al een hotel kunt noemen!! Smerig eenvoudig is nog een te hoge waardering en qua prijs is elke € teveel... Gedateerd!! Hier zou geen touroperator mee in zee moeten gaan.

Alleenreizend

• 8Eric Schuurman29-08-2014

Eenvoudig, clean en prima.

Voor wie geen hoge eisen stelt aan luxe & comfort is Black Diamond een prima plek. Hier regeert de eenvoud. Kleine, simpele kamers, veelal zonder airco. Maar: ventilator bij de bar te leen voor 1 euro per dag. Wifi bij diezelfde bar, niet op de kamers. Maar het werkt prima en is gratis, zoals het hoort. Zwembad: klein maar fijn. Prima ligbedjes, parasols. Geen handdoekenservice. Personeel is ronduit vriendelijk. Deze plek is een aanrader voor wie zoals ik van rust en regelmaat houdt. Geen schreeuwende blagen, geen gezinnen met jonge kinderen. Die wens had de prima Carla van touroperator goed begrepen. Kos-Stad, het toeristisch geweld, ligt per scooter op 10 minuten afstand. Huur vooral een scooter of een auto. Dan kom je er nog eens uit. Dat Kos wordt neergezet als fietseiland is grote onzin: fietsen is hier loeiheet, heel zwaar en levensgevaarlijk. Vaak kwam ik wandelaars tegen, fiets in de hand, zuchtend en met het hoofd schuddend. Het is maar wat je leuk vindt.

Alleenreizend

We hebben een aantal aanbieders voor Black Diamond voor je op een rij gezet:

6 tips over Appartement Black Diamond

• Ria. 2019 oktober., 08-10-2019

Is voor kleine kinderen een glijbaan en ligt in een gek hoekje , ook geen kinderbadje .

• Eric Schuurman, 29-08-2014

Huur vooral een scooter of een auto. Anders kom je het complex niet af. Kos wordt een fietseiland genoemd. Maar daar begrijp ik niets van: niet zelden lopen toeristen uitgeput naast hun huurfiets omdat de heuvelachtige omgeving fietsend teveel kracht vergt. Bovendien is fietsen hier ronduit gevaarlijk, zeker op doorgaande wegen en in de avond. Mijn tip: scootertje huren en lekker wegrijden. Op een eiland van 12 bij 40 kilometer kun je namelijk nooit echt verdwalen.

• Eric Schuurman, 29-08-2014

Black Diamond ligt in the middle of nowhere en is voor kleine kinderen niet aan te raden. Het is een perfecte plek voor iedereen die rust zoekt, zichzelf goed kan vermaken, genoegen neemt met basic en niet bang is er op uit te trekken per gehuurde scooter of een auto. Goed betaalbaar, prima prijs-kwaliteitverhouding.

3 vragen over Appartement Black Diamond

• de Jager, 28-05-2019

onze vakantie

is het 2 kamerappartement op de 1e etage, wie weet dat, bedankt.

• Ivona, 28-01-2019

Fietsen

Is het mogelijk bij dit appartement fietsen te huur ?

• Lotte Bakker, 16-01-2018

Bedden

Hoe zijn de bedden? En zijn er ook tweepersoonsbedden met een matras?

Met vriendelijke groet,

Lotte Bakker