Appartement Black Diamond

7.8Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Black Diamond voor je op een rij gezet:

19 reviews over Appartement Black Diamond

• 8Maudi09-07-2019

Gewoon goed

Leuk hotelletje, alleen de bedden waren keihard, ik las het al eerder en zocht er niet veel achter maar ik had het erg onderschat, ze waren heel erg hard. Verder heb ik hier heerlijk tot rust kunnen komen met een aardige eigenaar waarvoor niks teveel gevraagd is en met lekker eten, zowel in de ochtend als in de avond. Wifi was bij mijn kamer niet optimaal, deed het soms niet en soms deed mijn 4g het bij mijn kamer ook niet, niet vreselijk belangrijk maar ik zou in de avond liever niet naar t zwembad willen om mijn familie eventjes te spreken. Taxi was goedkoop en je was binnen 10 minuten in de stad. Ik heb een goeie rustige vakantie hier gehad.

Met vrienden

• 2018
    9L. Gorsse12-11-2018

Top voor iedereen!

De appartementen van Black Diamond zijn erg leuk!
    Het zijn kleine kamertjes met een kleine badkamer maar het is er prima vertoeven! Je hebt een leuk balkon of een terrasje waar je heerlijk kan zitten in het eiland briesje wat altijd aanwezig is :) Het personeel is erg behulpzaam en lief en proberen alles zo naar wens mogelijk te maken. Schoonmaak is om de dag wat prima te doen is!

Een nadeel: het ligt best nog een stukje van het centrum van Kos stad en de stranden. Lopend is het (zeker in de volle zomer) niet goed te doen. Op de fiets ben je er binnen tien minuten tot een kwartiertje!

Al met al is het een enorme aanrader! Voor jong en oud!!!!

Met vrienden

We hebben een aantal aanbieders voor Black Diamond voor je op een rij gezet:

6 tips over Appartement Black Diamond

• Ria. 2019 oktober., 08-10-2019

Is voor kleine kinderen een glijbaan en ligt in een gek hoekje , ook geen kinderbadje .

• Eric Schuurman, 29-08-2014

Huur vooral een scooter of een auto. Anders kom je het complex niet af. Kos wordt een fietseiland genoemd. Maar daar begrijp ik niets van: niet zelden lopen toeristen uitgeput naast hun huurfiets omdat de heuvelachtige omgeving fietsend teveel kracht vergt. Bovendien is fietsen hier ronduit gevaarlijk, zeker op doorgaande wegen en in de avond. Mijn tip: scootertje huren en lekker wegrijden. Op een eiland van 12 bij 40 kilometer kun je namelijk nooit echt verdwalen.

• Eric Schuurman, 29-08-2014

Black Diamond ligt in the middle of nowhere en is voor kleine kinderen niet aan te raden. Het is een perfecte plek voor iedereen die rust zoekt, zichzelf goed kan vermaken, genoegen neemt met basic en niet bang is er op uit te trekken per gehuurde scooter of een auto. Goed betaalbaar, prima prijs-kwaliteitverhouding.

3 vragen over Appartement Black Diamond

• de Jager, 28-05-2019

onze vakantie

is het 2 kamerappartement op de 1e etage, wie weet dat, bedankt.

• Ivona, 28-01-2019

Fietsen

Is het mogelijk bij dit appartement fietsen te huur ?

• Lotte Bakker, 16-01-2018

Bedden

Hoe zijn de bedden? En zijn er ook tweepersoonsbedden met een matras?

Met vriendelijke groet,

Lotte Bakker