Appartement Black Diamond

7.8Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

7.8Goed

• 6.8Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

19 reviews over Appartement Black Diamond

• 7Wim Beumer05-08-2019

Prima prijs kwaliteit verhouding. Rustig gelegen.

Prima prijs kwaliteit verhouding. Verwacht geen luxe. Wij hebben met onze zoon van 12 jaar een heerlijke vakantie gehad. Voor de geoefende fietser is de afstand naar het centrum prima te doen met de fiets, maar een scooter of auto is echt wel aan te raden. Ook als je het eiland verder wil verkennen. Het appartement is wel verouderd maar daar hadden wij geen last van. Het minimale was aanwezig. Stevige bedden, heel klein badkamertje, airco voor 5,- per dag.
    Wij zaten direct aan het zwembad. Perfect. Geen handdoeken race... heerlijk rustig. De eigenaresse Soulaa wil alles voor je doen en is zakelijk maar heel aardig. Een griekse avond doen ze daar niet. Bij het complex kun je wel prima de hele dag eten. Wij troffen veel alleenstaande ouders met kinderen aan en veel Nederlanders. Een grote supermarkt is redelijk dicht bij en een nieuwe Lidl zal binnenkort geopend worden.

• 9Miranka van der Lee03-08-2019

Heerlijke vakantie gehad...we komen graag terug!

Mooi appartementencomplex met zwembad en restaurant waar je de hele dag allerlei lekkere gerechten kunt bestellen. Je kan een kluisje en airconditioning huren. Het zwembad en bijbehorende toiletten en douche worden keurig schoon gehouden. De kamers zijn prima, groot genoeg en genoeg kastruimte. Keuken is voor Griekse gebruiken prima. De matrassen zijn inderdaad heel hard, maar ik had er gelukkig baat bij aangezien ik rugklachten heb en hier tijdens mijn verblijf nauwelijks last van heb gehad....maar misschien kan een topdekmatras van traagschuim al voor veel mensen een verlichting bieden. Er wordt om de andere dag schoongemaakt en worden schone handdoeken gebracht. De eigenaresse en haar zoon zijn prima hosts met een goed gevoel voor humor. Niks is hen teveel....zelfs niet het maken van een afspraak bij een goede tandarts in Kos die me van mijn klachten afhielp. Via de receptie kan je fietsen, auto, buggy huren.

• 6Ivona24-07-2019

Weinig luxe

Ligt echt ver van het centrum. In de buurt geen winkels of restaurants. Je bent echt afhankelijk van een fiets of auto. Fietsen vonden wij best ver. Ongeveer 20 minuten, terugweg is best pittig. Prijs taxi is 8 euro. Het appartement is redelijk. In verband met de ligging zou ik hier niet meer terugkomen.

• 6Summer7721-07-2019

Prima voor een klein budget.

Redelijk net complex, ver van het centrum van Kos stad en het strand. Het is 15 a 20 minuten fietsen in de warmte en dat elke dag opnieuw niet echt vakantie gevoel. Auto huren is ook een optie. Ook vanwege het wat roekeloze verkeer is fietsen niet zo relaxed. Bedden zijn echt pijnlijk hard. De kamers zijn echt wel aan een goede renovatie toe. Veel oud beschadigd meubulair en koelkast. Het wordt om de dag schoongemaakt en dan ook schone handdoeken. Weinig keuken gerei. Verder is het redelijk te doen. Kamers zijn moeilijk te verduisteren. Het is gelijk licht om 5 a 6 uur. Verder is iedereen aardig en behulpzaam. Er is goed eten. (Helaas geen pita gyros. Dat is wel wat gek in Griekenland) Als je een klein budget hebt is dit een prima plek voor een fijne vakantie. Wij zoeken volgend jaar naar wat meer comfort 🙂

• 2017
    10Emely Sliep21-07-2017

Super leuke tijd gehad!!!

Geweldig appartementencomplex super schoon en geweldig personeel!!

6 tips over Appartement Black Diamond

• Ria. 2019 oktober., 08-10-2019

Is voor kleine kinderen een glijbaan en ligt in een gek hoekje , ook geen kinderbadje .

• Eric Schuurman, 29-08-2014

Huur vooral een scooter of een auto. Anders kom je het complex niet af. Kos wordt een fietseiland genoemd. Maar daar begrijp ik niets van: niet zelden lopen toeristen uitgeput naast hun huurfiets omdat de heuvelachtige omgeving fietsend teveel kracht vergt. Bovendien is fietsen hier ronduit gevaarlijk, zeker op doorgaande wegen en in de avond. Mijn tip: scootertje huren en lekker wegrijden. Op een eiland van 12 bij 40 kilometer kun je namelijk nooit echt verdwalen.

• Eric Schuurman, 29-08-2014

Black Diamond ligt in the middle of nowhere en is voor kleine kinderen niet aan te raden. Het is een perfecte plek voor iedereen die rust zoekt, zichzelf goed kan vermaken, genoegen neemt met basic en niet bang is er op uit te trekken per gehuurde scooter of een auto. Goed betaalbaar, prima prijs-kwaliteitverhouding.

3 vragen over Appartement Black Diamond

• de Jager, 28-05-2019

onze vakantie

is het 2 kamerappartement op de 1e etage, wie weet dat, bedankt.

• Ivona, 28-01-2019

Fietsen

Is het mogelijk bij dit appartement fietsen te huur ?

• Lotte Bakker, 16-01-2018

Bedden

Hoe zijn de bedden? En zijn er ook tweepersoonsbedden met een matras?

Met vriendelijke groet,

Lotte Bakker